náhledy
Know-how softwaru je v tom, že umí rozpoznat, co se děje s emocemi člověka, když lže. V hlase umí nalézt dopad lživých emocí a z toho pak vyhodnotit, ve kterých otázkách klient lhal nebo nelhal.
Autor: archiv: Allianz
Když klient zavolá, operátor mu položí předepsané otázky, aby hlas klienta „zkalibroval“. Na úvodní otázky, jako je jméno, příjmení, adresa, odpovídá každý pravdivě, podle těchto standardních otázek pak software rozliší, jak vypadá jeho pravdivá mluva. Pravdivé odpovědi označí software zelenou barvou.
Autor: archiv: Allianz
Hlasový analyzátor signalizuje, že klient podvádí. Oranžová barva odhaluje jisté nesrovnalosti v odpovědích klienta a pravděpodobné lhaní. Červená barva upozorňuje, že klient lže.
Autor: archiv: Allianz
"S hlasovou analýzou pracují zejména pojišťovny ve Velké Británii, kde s nimi mají velkou úspěšnost. Když se tato myšlenka dostala k nám, způsobila zprvu rozpaky," říká Ludvík Bohman.
Autor: Dan Materna, MAFRA
"Oranžová barva signalizuje jisté nesrovnalosti a pravděpodobné lhaní klienta. Červená barva signalizuje lež," přibližuje Ludvík Bohman.
Autor: Dan Materna, MAFRA