Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kdo je ... hosteska

aktualizováno 
- Nechybí na výstavách, propagačních akcích ani v obchodních centrech. Mladé, pohledné dívky - hostesky. Jsou jimi velmi často studentky nebo maminky na mateřské dovolené. Práce jim nabízejí přímo pořadatelé akcí nebo personální agentury. Od hostesek požadují klienti příjemné vystupování i vzhled, trpělivost a často také komunikativní znalost cizího jazyka. Někdy musí projít hostesky školením - to když se jedná o takzvanou promotion akci. Na ní hostesky nabízejí a předvádějí výrobky třeba v supermarketech.
Často podávají informace i na výstavách nebo "zdobí" jiné společenské akce. Očekává se od nich milé chování, měly by být vždy ve správný čas na správném místě a vítat hosty, rozdávat letáky nebo pomáhat s organizací tomboly.

Většinou jsou v jednotném oblečení. Odměny pro hostesky jsou stanoveny obvykle hodinově, výše odměny je ovlivněna i konkrétními úkoly hostesky - hodinová sazba bude vyšší, pokud bude nutné využít jazykové znalosti nebo práce potrvá do ranních hodin.
Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Koncentrace virtuálních sídel v Praze.
Virtuální kanceláře: kdo je využívá a kdo zneužívá

Za pár set korun měsíčně mohou podnikatelé získat sídlo firmy v centru Prahy. Jenže tolik oblíbené virtuální kanceláře mohou někdy firmám ubrat na prestiži....  celý článek

Ilustrační snímek
Srovnání: kdy má podnikatel zůstat OSVČ a kdy se mu vyplatí společnost

Asociace malých a středních podniků a živnostníků srovnala z právního a daňového pohledu, co je pro podnikatele výhodnější - zda nést titul osoby samostatně...  celý článek

Ilustrační snímek
Srovnání generací: V čem jsou dnes mladí lidé jiní?

Zatímco generace X byla ráda, že má nějaké slušné zaměstnání, ta následující toužila hlavně po vysoké mzdě a kariérním postupu, pro což byla ochotná sedět v...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy
Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy

Publikováno: 17.10.2017 Autor: Odbor komunikace a marketingu 10500 Poslední dny hýbe českým mediálním prostorem kolem p... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.