Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

knižní tip

aktualizováno 
-
Marketing podle KotleraJak vytvářet a ovládnout nové trhy
Management Press

Kniha světově uznávaného odborníka se zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu. Je syntézou teoretických znalostí autora, který je děkanem fakulty marketingu při Institutu věd o řízení, a zároveň praktických zkušeností autora jako poradce špičkových světových firem, jako jsou například IBM, General Elektric či Merck. Kniha by měla pomoci marketingovým pracovníkům s výběrem vhodných metod pro tvorbu nabídky i v orientaci při sběru užitečných marketingových informací. Jednotlivé kapitoly pojednávají například o budování silných obchodních značek včetně výběru správných jmen i o rozvoji a využívání marketingového zpravodajství. Jedna část knihy je věnována také strategii nízkých cen a metodám, jak jim čelit. Autor se zabývá i efektivním marketingovým plánováním a organizací podnikového marketingu. V předposlední kapitole je úvaha o změnách marketingu, které souvisejí s novými technologiemi a globalizací světové ekonomiky. Počítače spolu s internetem už přinášejí a budou čím dál víc přinášet obrovské posuny lidí při nákupu a prodeji. Každý, kdo bude chtít uspět, jim bude muset přizpůsobit svou obchodní strategii. Jestliže v roce 1998 činil obrat elektronického obchodu dvacet miliard dolarů, dá se podle mínění autora očekávat, že v roce 2002 to bude už 327 miliard. Časy a vzdálenosti mezi podniky, jež fungovaly jako obrovské bariéry a zvyšovaly náklady, se výrazně zkrátí. Obchodníci, kteří budou chtít prodávat jen starými způsoby, nemají šanci udržet své postavení. Každou kapitolu knihy uzavírá na závěr série otázek k zamyšlení. Odpovědi na ně by měly pomoci marketingovým manažerům aplikovat nové poznatky na potřeby a situaci v jejich podniku. V dodatku knihy je popsána charakteristika a strategie úspěchu marketingových útvarů v různých typech průmyslových podniků. Na konci publikace je věcný a jmenný rejstřík.

260 stran, 320 korun

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Poradna: Mám být na mobilu, v pohotovosti. Kdy můžu říct šéfovi dost?

Zaměstnavatel mi nařídil držet pracovní pohotovost. Můžu to odmítnout, když se mi to nehodí? A dostanu peníze i za to, že nakonec do práce nepůjdu? Pokud jste...  celý článek

Ilustrační snímek
Deset kroků, díky nimž projdete úspěšně pohovorem

Právě teď je velmi vhodná doba ke změně zaměstnání, pokud o ní uvažujete. Sháňka po odbornících je totiž obrovská. Psycholožka Stanislava Klocová radí, na co...  celý článek

Ilustrační snímek
Proč si před hledáním nové práce pořádně zamést internetovou stopu

Když jste během studií chodili „pařit“, přišlo vám možná docela vtipné dát si na Facebook pár fotek, jak se skvěle bavíte. Jenže teď hledáte zajímavou a dobře...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Zkontrolujte peněženky – třeba je v nich mince se zajímavou hodnotou
Zkontrolujte peněženky – třeba je v nich mince se zajímavou hodnotou

Dají se najít v současné době různé numismatické zajímavosti v našich peněženkách? Někdy je dobré podívat se do peněžen... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.