knižní tip

Chcete vést úspěšné jednání se zahraničními partnery? Pracujete v prostředí mezinárodní společnosti? V tom případě asi nechcete ohrozit z neznalosti či nezkušenosti výsledek obchodního jednání, ale naopak předejít případným nedorozuměním.

Autor knihy, uznávaný odborník s rozsáhlými praktickými zkušenostmi z mnoha zemí, radí, jak přizpůsobit své chování kulturním i pracovním zvyklostem v cizích zemích a mezinárodních firmách. V publikaci se dozvíte, jak je v jednotlivých zemích pojímán čas, jaký je tam pracovní rytmus, zvyklosti oblékání i formy jazykového projevu. Jaké jsou důsledky mezikulturních rozdílů v oblasti bankovnictví či cestovního ruchu, popisuje autor v samostatné kapitole. Zvláštní pozornost a největší prostor věnuje autor etice i etiketě, spotřebitelskému chování, personalistice i managementu. Kniha uvádí jednotlivé prvky podnikové kultury, poukazuje na odlišnosti vybraných zemí i regionů, jako je například Německo, Japonsko, USA, Velká Británie, ale také dalších států nacházejících se v Asii, Africe či Latinské Americe. Evropa je v textu zastoupena nejen západoevropskými státy, ale také jižními zeměmi. Znalost místních zvyků a chování může pomoci nejen při obchodních jednáních, ale také při turistické návštěvě.

168 stran, 198 Kč

Nakladatelství Grada