Kvíz:
Které české úspěšné slogany se vám vryly do paměti?
Vymyslet slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný, a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno. Takový slogan pak funguje jako klíč. Značce a zboží otevírá cestu k zákazníkovi.
Chcete porovnat své znalosti s ostatními a zařadit se do kvízových žebříčků?
Do žebříčků zařažujeme pouze přihlášené uživatele, kteří vyjádří svůj souhlas. Zveřejněno bude Vaše jméno, pořadí a body. Souhlas můžete ve svém profilu kdykoli odvolat.
Nejčtenější
Finance.iDNES.cz radí
Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?
Další rady k nezaplacení