Začněme třeba pojištěním. Vždy je dobré mít přehled, které situace kryjí vaše pojistné smlouvy. „Vyplatí si je proto čas od času projít, abyste si připomněli, na co jste se to před lety pojistili. V krizové situaci si pak snáze vzpomenete, s čím vám může pojišťovna pomoct,“ radí manažerka životního pojištění Generali České pojišťovny Markéta Filová.
„Při pracovní neschopnosti způsobené například nemocí vám pomůže životní pojištění,“ upozorňuje na možnost, jak se dostat z finanční tísně, Filová. Nenadálou poruchu spotřebičů, vyplavenou domácnost od pračky nebo zabouchnuté klíče vám zase vyřeší pojištění domácnosti.
V případě, že byste chtěli uzavřít novou smlouvu, nebo přímo nahlásit škodu, není nutné chodit na pobočku. S pojišťovnou si můžete psát přes chatbota, novou smlouvu podepsat v mobilní aplikaci a vzniklou škodu řešit prostřednictvím videohovoru.
KVÍZ: Víte, jak si ulehčit život v době pandemie? |
„Míra digitalizace i v sektoru pojišťovnictví významně roste. Důvod je jasný – usnadnit klientům komunikaci s pojišťovnou, včetně urychlení vyřizování požadavků a pojistných událostí. Modernizací procházejí všechny naše produkty, včetně komplexních služeb pro podnikatele,“ potvrzuje současný trend Jan Marek z Generali České pojišťovny.
Digitalizací prochází také státní správa. Řadu podání je dnes možné vyřídit bez papírování z pohodlí vašeho obýváku, stačí jen zřídit si vlastní profil. Víte, jak na to? Nebo víte, na co vám může přispět vaše pojišťovna? Vyzkoušejte si náš dnešní kvíz.