„Výsledky hlasování veřejnosti v této kategorii jsou pro nás již podruhé velmi cenným oceněním. Vnímáme je především jako ohodnocení profesionální práce všech našich zaměstnanců a jako uznání toho, že Česká spořitelna je nejen férový a důvěryhodný partner, ale také profesionální banka, která poskytuje vysoce kvalitní služby srovnatelné s jinými bankami v EU. Děkuji všem, kdo nám dali hlas,“ řekl generální ředitel České spořitelny Jack Stack.
Pořadí na dalších dvou místech zůstává i pro letošní rok nezměněno
Druhou pozici obsadila Komerční banka a bronzovou příčku ČSOB, která si svou pozici udržuje permanentně již od roku 2003.
Ještě v roce 2002 byla ČSOB v kategorii Nejdůvěryhodnější banka roku první.
Veřejnost hlasovala prostřednictvím krátkých textových zpráv z mobilního telefonu nebo prostřednictvím internetu na www.bankaroku.cz.
Zájem veřejnosti o ocenění a snaha rozhodnout o důvěryhodnosti té které banky potvrzuje zájem české veřejnosti o bankovní služby v České republice. V letošním roce hlasovalo prostřednictvím textových zpráv 2512 lidí. Prostřednictvím internetu hlasovalo 24 024 lidí.
V letošním roce se stala partnerem kategorie společnost Capgemini Czech Republic. „Důvěryhodná banka je vzorem korektnosti, spolehlivosti a stability. Taková banka neusiluje pouze o krátkodobý úspěch, ale zároveň je pro své klienty dlouhodobě transparentní a srozumitelná. Pro Capgemini Czech Republic je důvěryhodnost na prvním místě - při naší poradenské činnosti i při výběru vlastní banky. Předávat ocenění Nejdůvěryhodnější banka roku je pro nás proklamací vlastních hodnot,“ říká k ocenění Patrik Horný, generální ředitel Capgemini Czech Republic.