náhledy
„Ajťák je tvor mlsný a čokoláda skoro vždy leží u počítače, takže proto jsme se myšlenkou spojit naši fascinaci moderními technologiemi s čokoládou začali zabývat seriózně,“ říká Lukáš Tyl.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
„Risk to samozřejmě byl a obchod byl první rok ve ztrátě. Kamenný obchod funguje úplně jinak než e-shop a my jsme se učili a stále se učíme, jak ho provozovat co nejlépe,“ říká o podnikání s čokoládou Lukáš Tyl.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
Podnikají řadu cest na veletrhy čokolády, pak oslovují firmy a malé rodinné čokoládovny, které na těchto akcích získávají ocenění.
Autor: Michal Růžička, MAFRA
„Krámek máme na Starém Městě, takže postupně jsme ladili i sortiment, aby vyhovoval i turistům, kteří tudy procházejí. Co nám pomohlo, byla velmi kreativní a nápaditá výloha, díky níž se u nás zákazníci zastavují,“ říká Lukáš Tyl.
Autor: archiv Lukáše Tyla
Lukáš Tyl se nadchnul pro IT. Jen shodou náhod, okolností a štěstí začal se společníkem do Česka dovážet kvalitní čokolády.
Autor: archiv Lukáše Tyla
Kamenný obchod slouží i jako výdejní místo e-shopu.
Autor: archiv Lukáše Tyla
„Degustace čokolády je pro většinu lidí zcela novou zkušeností. Nám šlo o to, abychom mohli jim ukázali, jaký je rozdíl mezi čokoládami, které nabízíme, a těmi, které si běžně kupují,“ říká Lukáš Tyl.
Autor: archiv Lukáše Tyla