Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lukrativní adresu v centru Prahy pořídíte za 3 000 korun měsíčně

aktualizováno 
S dobrou adresou podnikatel získává především dobrou značku, a to jak před svými klienty, tak i před obchodními partnery. V mnoha případech jde proto o investici do vlastního jména. Kontaktní adresu si podnikatel kupuje nejčastěji proto, aby plnila marketingové účely, jelikož ji využívá například na prezentačních materiálech.
Kontaktní adresu využívají firmy pro zvýšení kreditu v obchodním světě.

Kontaktní adresu využívají firmy pro zvýšení kreditu v obchodním světě. | foto: Profimedia.cz

Pokud se firma rozhodne koupit si obchodní adresu, neboli sídlo, pak následuje zápis kontaktní adresy do obchodního rejstříku. Společnost nemusí v místě svého pronajatého sídla držet žádné zaměstnance. Provozovatel byznys centra jí přeposílá korespondenci, zajišťuje kontakt s veřejností a na požádání jí zorganizuje v některé ze zasedacích místností i obchodní schůzku.

Na určitém telefonním čísle společnosti asistentka byznys centra jménem firmy vyřizuje telefonáty, přebírá vzkazy, vede evidenci došlé pošty, v případě potřeby zajišťuje základní elektronickou komunikaci na daném e-mailovém účtu apod.

"Našim klientům dáváme k dispozici také tzv. webovou asistentku, elektronický systém, který mohou využívat pro přebírání vzkazů a k dohledání informací z vedených evidencí, aniž by museli byznys centrum fyzicky navštívit," říká Adam Zvada, ředitel společnosti Office House.

Cena lukrativní adresy v Praze a v brně:

Cena adresy v centru hlavního města se pohybuje kolem 3 000 korun měsíčně, na Praze 10 už je to částka třetinová. Ceny v krajských městech se liší podle atraktivity lokality i podle  momentální poptávky.

V Brně lze pořídit kontaktní adresu za částku kolem 1 000 korun měsíčně, v Pardubicích i za polovic, v Ostravě se cena pohybuje někde mezi těmito hodnotami. Konečná výše měsíčních poplatků se odvíjí od doprovodných služeb, které podnikatel využívá.

Klientům jsou také přímo v místě adresy k dispozici pro jednání zasedací místnosti i se službami recepce. Jednací a školicí místnosti v byznys centrech disponují technickou i personální podporou, zajišťují nájemcům při organizaci schůzky potřebné zázemí - od připojení na internet přes pronájem videokonferenční techniky až po cateringové služby. 

Lukrativní adresa zvyšuje zakázky
Sídlo si v byznys centrech pořizují různé typy firem z různých oborů, ať už jde o advokátní kanceláře, reklamní společnosti nebo finanční skupiny. Častými klienty jsou i zahraniční společnosti, které se na českém trhu teprve usidlují.

Právě těchto klientů bude podle něho mělo v následujících letech přibývat na úkor těch, kteří si kupují v centrech měst obchodní adresu, tedy sídlo.

Klientelu tvoří také firmy z regionů, kterým prostory v hlavním městě zvyšují možnosti při získávání zakázek, či nově vznikající, které potřebují dostát zákonným požadavkům na sídlo firmy, kterým zatím samy nedisponují.

"U běžných konvenčních kancelářských pronájmů se podnikatel zavazuje využívat prostor po fixní dobu, nejčastěji na pět let. V případě předčasné výpovědi buď musí hledat dalšího nájemce, který jeho závazek vůči pronajímateli převezme, nebo mu nezbývá než částku za nájem doplatit do konce platnosti smlouvy," vysvětluje Adam Zvada.

V případě koupě sídla podnikatel skládá vratnou zálohu. Z té pak hradí průběžně čerpané služby. Podnikatel může kdykoliv od smlouvy odstoupit a zbytek vratné zálohy dostane zpět na svůj účet. Toho využívají především začínající firmy, které nájmem sídla řeší dočasný stav, kdy ještě nedisponují vlastními prostory.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Biljana Weber, generální ředitelka Microsoftu ČR a SR
Lidé nechtějí zaměstnání, ale smysluplnou práci, říká šéfka Microsoftu

Všeobecně se ví, že nejlepší benefity nabízejí zaměstnancům IT společnosti. Nad seznamem odměn v hodnotě i desítek tisíc měsíčně lidé z jiných oborů jen...  celý článek

Natálie Mičková přišla do České republiky v 17 letech. Začala studovat na...
Češtinu zvládla bez akcentu za půl roku, teď rozjela v Česku podnikání

Natallia Mičková patři k mladým lidem, kteří na sobě umí tvrdě pracovat. Pochází z Běloruska, ale její čeština je naprosto dokonalá a bez akcentu. Češtinu se...  celý článek

Ilustrační snímek
Tradiční benefity netáhnou, lidé chtějí příspěvek na bydlení nebo relax

Minimální nezaměstnanost a boj o uchazeče, který vedou firmy napříč obory, se odráží i v nabídce nefinančních benefitů. Objevují se bonusy, o kterých ještě...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Výsledky voleb a preferenční hlasy. Koho voliči dostali do sněmovny?
Výsledky voleb a preferenční hlasy. Koho voliči dostali do sněmovny?

Hvězdou letošních voleb je teprve jednadvacetiletý Dominik Feri, který se z posledního místa na pražské kandidátce TOP ... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.