Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Media Planner

  10:00aktualizováno  10:00
Média jsou všemocná a v reklamních agenturách to samozřejmě dobře vědí. Pro kontakty s nimi tam často mívají vytvořen speciální tým lidí ­ mediální oddělení.

Media Planner navrhuje klientovi vhodné mediální prostředky pro reklamní kampaně, přesvědčuje ho o jejich vhodnosti a účinnosti ve vztahu k propagovanému výrobku. Klíčovými údaji jsou pro něj údaje o výrobku či službě ­ o tom, pro koho především budou určeny, tedy o cílové skupině, kterou je potřeba reklamou oslovit. Podle cílové skupiny vybírá Media Planner nejen typ sdělovacího prostředku, ale zároveň také místo nebo vysílací čas reklamy.

Záleží přitom hodně na typu společnosti. Jiné prostředky budou vhodné pro bankovnictví, jiné pro telekomunikace či společnosti, které se zabývají prodejem rychloobrátkového zboží. Úkolem Media Plannera je doporučit klientovi zcela konkrétní formu reklamy, tedy v novinách či časopisech, v rádiu nebo televizi, a naplánovat pro ni ty nejvhodnější časy. Vytváří také veškeré podklady, analýzy, pracuje v úzkém kontaktu s pracovníkem na pozici Media Buyer, který je odpovědný za nákup jednotlivých médií. Media Planner by měl mít odpovídající úroveň znalostí z marketingu a z oblasti plánování médií. Dále by měl znát sledovanost jednotlivých typů pořadů, ovládat potřebné legislativní normy i cenové relace reklamních spotů, inzerátů a podobně.

Zájemce o tuto profesi musí být kreativní, měl by se orientovat na současném mediálním trhu, měl by mít strategické myšlení, musí umět vést a motivovat své podřízené a spolupracovníky a vytvářet podmínky pro jejich maximální výkon. Měl by umět pracovat pod tlakem, být spolehlivý. Očekává se od něj profesionální vystupování. Uživatelské ovládání počítače je samozřejmostí. Platové podmínky: dobré až velmi dobré, určitě nad průměrem mezd, v rozmezí 30 000 až 40 000 korun, v závislosti na odpovědnosti.

Co jsme psali a co si přečtete:

Sector Manager
Web Editor
Portfolio Manager
Front Office Manager
Senior IT
IT Konzultant
Key Account Manager
IT Manager
Media Planner
Media Buyer

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Stephan Pramstrahler
Hotel může vlastnit jen blázen, říká úspěšný podnikatel

S oblibou o sobě říká, že je blázen. Jinak by prý tuto práci dělat nemohl. Pětapadesátiletý Stephan Pramstrahler vede se svou o generaci mladší ženou Kathi...  celý článek

Ilustrační snímek
Deset kroků, díky nimž projdete úspěšně pohovorem

Právě teď je velmi vhodná doba ke změně zaměstnání, pokud o ní uvažujete. Sháňka po odbornících je totiž obrovská. Psycholožka Stanislava Klocová radí, na co...  celý článek

Ilustrační snímek
Srovnání generací: V čem jsou dnes mladí lidé jiní?

Zatímco generace X byla ráda, že má nějaké slušné zaměstnání, ta následující toužila hlavně po vysoké mzdě a kariérním postupu, pro což byla ochotná sedět v...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Zkontrolujte peněženky – třeba je v nich mince se zajímavou hodnotou
Zkontrolujte peněženky – třeba je v nich mince se zajímavou hodnotou

Dají se najít v současné době různé numismatické zajímavosti v našich peněženkách? Někdy je dobré podívat se do peněžen... celý článek

Adecco spol. s r.o.
Svářeč – Ostrava

Adecco spol. s r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat: 20 000 - 26 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.