Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Měli jste zkaženou dovolenou? Napište nám

  • 6
Dovolená se nevydařila a na vině je cestovní kancelář. I takto může vypadat návrat z vytoužené dovolené. Cestovky občas neplní, to co slíbily. Proti takovému jednání se braňte a napište nám svůj příběh.

Nejčastější škodou, se kterou zákazníci cestovek bojují, je neplánovaná změna hotelu. V tom případě můžete očekávat, že vás bude chtít hotelový manažer uplatit třeba vstupem do akvaparku pro celou rodinu zdarma nebo bezplatným půjčením mopedu po celou dobu pobytu. Pokud na takovou kompenzaci přistoupíte, zříkáte se nároku na finanční odškodnění.

Vypekli vás na dovolené?

Ubytování v jiném hotelu. Monotónní strava. Špinavá a malá pláž. Brouci v koupelně. Nebo "jen" hlučná diskotéka hned pod vaším pokojem.

Stalo se vám letos v létě něco, co vám zkazilo dovolenou? Chystáme na dané téma článek. Pište nám, co se stalo, jak jste situaci řešili a jak reagoval zástupce cestovní kanceláře.

Své tipy posílejte na penize@mfdnes.cz