Odpovědi naleznete ZDE. |
Komerční banka nabízí svým klientům od května novou službu s názvem Mobilní banka. Tato služba se od standardního GSM bankovnictví liší tím, že umožňuje ovládat běžný účet online pomocí datových přenosů, a nikoli SMS zpráv, jak je tomu u ostatních tuzemských bank.
Kolik stojí a co všechno umí? Co pro její zřízení klient potřebuje? Jsou náklady a nároky na zřízení takové, aby se klientovi aplikace vyplatila? Přečtěte si odpovědi.
Kdo odpovídal na vaše dotazy?
Petr Blažek absolvoval VŠE v Praze, obor zahraniční obchod. Pracoval například jako obchodní specialista na britském velvyslanectví v Praze, dále pak v SPT Telecom jako senior account manager pro velké podniky. V letech 1998 – 2002 působil v různých manažerských funkcích v ČSOB (ředitel Corporate office, výkonný ředitel Poštovní spořitelny, výkonný ředitel pro retail a SME). Do KB nastoupil v roce 2002, kde zastává pozici vedoucího Řízení segmentu – občané. Je ženatý, má dvě děti.