Ondřej Bartoš

Ondřej Bartoš | foto: Česká televize

Naše vztahy s ostatními investory jsou napnuté jen na oko, říká Ondřej Bartoš ze Dne D

  • 0
Každý týden Ondřejovi Bartošovi nabízejí účastníci pořadu Den D, aby investoval právě do jejich projektu. Zatím si vybral například internetový obchod shopguru.cz nebo japonské topoly. V on-line rozhovoru jsme se dozvěděli, že k Tomiovi Okamurovi chodí nakupovat asijské potraviny a s Michaelem Rostockem by klidně jel na dovolenou.

Ondřej Bartoš začal podnikat v roce 1996, když byl ještě na vysoké škole. Svůj první milion vydělal při studiu na VŠE. Do prosince 2008 působil jako investiční ředitel ve společnosti MCI Management. Začátkem loňského roku spoluzaložil firmu, která je zaměřená na investice do začínajících firem, zejména v oblasti technologií. V roce 2009 se stal také jedním z investorů v pořadu Den D.

Zajímavostí je, že sám investoval 1,5 milionu korun do dřevěné autodráhy Slotcar.cz.

Otázky a odpovědi můžete číst zde

Co je Den D

Česká televize od 5. ledna začala vysílat druhou řadu pořadu Den D, ve kterém lze získat peníze na uskutečnění podnikatelského nápadu. Uchazeč si může investorům říct o částku od 200 tisíc do 1,5 milionu korun. Investoři pak do nápadu mohou, ale nemusejí investovat.

Druhá řada má opět 13 dílů a v každém vystoupí pětice uchazečů o peníze. Sami žadatelé si řeknou, kolik peněz potřebují a jaký podíl nabízejí. Částka, o kterou si "podnikatel" řekne, je neměnná, ale o podílu investorů se dá smlouvat. Investoři totiž vkládají do projektů své vlastní peníze. Pravidla najdete ZDE.

podívejte se na přehled investorů