Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nebojte se nákupů na dálku, nabízejí vám extra velkou lhůtu pro vrácení zboží

Víte, že jako spotřebitelé máte u smluv uzavíraných na dálku mnohem větší zákonné možnosti vyjádřit nespokojenost s výrobkem než u nákupů v kamenných obchodech? Podívejme se, v čem je ten podstatný rozdíl a jak postupovat, abyste využili výhod naplno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petula11

6. 1. 2009 15:31
vrácení zboží ve 14.ti denní lhůtě

Dobrý den,

chtěl bych poprosit o informaci. Objednal jsem si v internetovém obchodě sluchátka. Po týdnu jsem se rozhodl je vrátit. Odeslal jsem je nazpět. Pošta je dodala internetovému obchodu na sklad až po více jak týdnu po odeslání a obchod argumentuje tím, že zboží nebylo dodáno na jejich sklad ve čtrnáctidenní lhůtě a proto nemám nárok na vrácení peněz. Postupuje internetový obchod správně?

0 0
možnosti

Pavel

20. 5. 2008 8:03
Co v případě poškozeného obalu

Potřeboval bych radu, resp. zkušenost s vrácením zboží ve lhůtě 14 dnů. Zboží jsem převzal od přepravce, bohužel při rozbalování jsem poškodil obal a zlomil polystyren, který vyplňoval krabici. S funkcí zboží nejsem spokojen a rád bych ho vrátil. Má obchodník povinnost převzít i takové zboží (poškozené obaly, potrhané pytlíky na součásti apod.)? Dle mého, pokud obchodník to zboží vezme zpět, může si s ním (neslušná slova), protože žádný zákazník už od něj takové zboží nevezme, ale etiku nechme stranou.

0 0
možnosti

Lasto

21. 5. 2008 16:42
Re: Co v případě poškozeného obalu

Zboží musí vzít obchodník v každém případě zpět! Je však věci dalšího vyrovnání pokud věc prokazuje neúměrné opotřebení.

0 0
možnosti

boss

19. 5. 2008 19:10
???

nevidím důvod nakupování na internetu. Kvůli ušetření pár stovek???? Chápu lidi, kterým to šetří čas, ale to co tady povětšinou řešíte mi přijde absurdní....

0 0
možnosti

Crepe-au-Chocolat

19. 5. 2008 19:50
Re: ???

Ja zase nechapu, jak nekdo muze nakupovat elektroniku, domaci

spotrebice, knihy apod. jinde nez na internetu... Zadny kamenny obchod mi

nedokaze tak rychle, detailne a prehledne vyrobky vyhledavat, tridit,

porovnavat dle parametru... Nemluve o serazeni obchodu dle cen daneho

vyrobku - ale to je pro Vas vedlejsi. Neco jineho jsou samozrejme predmety denni spotreby :-)

0 0
možnosti

maggie

19. 5. 2008 16:57
jen tak dál

Takové články se mi líbí. jednoduše, jasně, srozumitelněR^

0 0
možnosti

jari

19. 5. 2008 14:15
Reklamace

Můžete poradit? Koupil jsem u inet obchodu (obchod.cz) před asi rokem a půl grafickou kartu. Je vadná, tak jsem jim napsal, jakým způsobem reklamaci provést. Oznámili mi, že s tím nemají nic společného, že jsou noví majitelé, koupili doménu, takže se mám obrátit na původního majitele. Ten mi odepsal:

Pokud je možno Vaši reklamaci vyřídit prostřednictvím autorizované opravny

nebo servisu , obraťte se se záručním listem přímo na tuto opravnu. Jinak je

třeba nároky z reklamací uplatňovat v rámci insolvenčního řízení. http://www.obchod.cz/je-to-tu-jine/ Můžete poradit, co dál? Děkuji....

0 0
možnosti

XXL

19. 5. 2008 21:20
Re: Reklamace

Tady nevím. Dobré je ale nakupovat u firmy, která je větší a nejlépe má i kamenný obchod. Ne u firmy, která představuje jednoho soukromníka, který si otevřel firmu a třeba za půl roku skončí. Pak záruka bude asi těžko...

0 0
možnosti

Yorgee

19. 5. 2008 13:26
Dobré je nakupovat v USA

Když budete nakupovat v USA můžete ušetřit tisíce. http://www.dovoz-z-usa.cz

0 0
možnosti

khonsun

19. 5. 2008 12:19
prevzeti zbozi

Jak prokazovat datum prevzeti zbozi doruceneho postou? Vi to nekdo?

Posta nedava zadny doklad o prevzeti ani na pozadani.

0 0
možnosti

salinka

19. 5. 2008 13:21
Re: prevzeti zbozi

Jednoduché. Pokud to je doporučeně nebo balíkem, tak to vždy musíš podepsat, nebo je tam uvedeno jméno toho, kdo to převzal. Nevím však na koho padá důkazní břemeno. Pokud to musí dokázat prodejce, je na něm jak to prokáže, může podat reklamaci na dodání zásilky a oni mu řeknou, kdy a komu byla dodána (za 50 kč). Pokud to musí dokázat nakupující, má údaje, kdy přesně byl balíček odeslán, podací číslo, tak tu reklamaci může podat i on, ale jinak nevím.

0 0
možnosti

x

19. 5. 2008 11:41
Pododníci

Nákup přes internet nedoporučuji po dvou negativních zkušenostech.

Deklarují "ihned skladem" a zboží mnohdy fyzicky nemají.

Tyto firmy jsou :

http://www.eva.cz - bílá technika (koupil jsem kávovar a přišel za tři týdny, měl jiné parametry než byly deklarovány.

http://www.inline-shop.cz (na brusle jsem čekal tři týdny, poté mi napsali že je vlastně již prodali, ale že si můžu koupit jiné).

0 0
možnosti

iuos

19. 5. 2008 11:57
hmm

já si objednal disky a pneu u esopneu.cz - přišel mi email, že se omlouvají, protože nemají zboží na skladě, jakmile bude, ozvou se - nějako na to zapomněli, tak jsem se ozval - omluvili se, protože vybraný pneu nebyly, tak jsme vybrali jiný - se slevou, a jako omluvu jsem dostal zadarmo sadu bezpečnostních šroubů...R^R^

jinak nemám s objednáváním zboží na netu žádný problémy (a ani toto nepovažuju za zásadní problém)

0 0
možnosti

A

19. 5. 2008 11:10
Tvařte se, že nemáte zájem si zboží ponechat.

V takovém případě na výzvu nereagujte, nic neplaťte. Tvařte se, že

nemáte zájem si zboží ponechat. Rozhodně jim výrobek nevracejte, neboť

to není vaše povinnost. V případě nějakých urgencí prodávajícímu

sdělte, že jste si zboží neobjednali a ani ho nevyužíváte.

...říká paní Kačanová.

0 0
možnosti

svarak z krabicoveho vina

19. 5. 2008 16:18
Re: Tvařte se, že nemáte zájem si zboží ponechat.

O co ti jde? Neobjednané zboží zaslané balíkem skutečně nemáš povinnost ani zaplatit, ani vracet na své náklady. Prostě jen prodejci oznámíš, že si u tebe zboží můžou odebrat zpět tam a tam, tehdy a tehdy. Hotovo.

0 0
možnosti

Blekota

19. 5. 2008 10:16
Prosím o radu.

Kde nejlépe koupit značkové tenisky Nike přes internet? Doporučte prosím ověřený obchod. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...