V pondělí 1. listopadu začíná také hlasování v Ceně podnikatelů o nejlepší finanční produkty určené pro malé a střední podnikatele.
Soutěž Zlatá koruna se koná již po deváté. Lidé rozhodují o Ceně veřejnosti a další produkty volí Finanční akademie z řad odborníků a novinářů. Loni měla akademie 342 členů.
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá ve dvou kolech. V nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2011, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
Postupujících produktů může být i víc
Původně mělo do finále v roce 2010 postoupit jen 20 produktů, ale dva z nich měly stejný počet hlasů. "Aby to bylo spravedlivé, musely postoupit oba," uvedl loni manažer projektu Jaroslav Brož.
V minulých dvou ročnících Ceny veřejnosti byl odevzdán rekordní počet hlasů. Loni se do ankety zapojilo 144 tisíc lidí a rok před tím 126 tisíc. Loni bylo v rámci ankety nominováno 698 produktů.
Minulý ročník |