Jak služba funguje
Uživatel, který se dostane na WAP stránku Citi (nachází se v hlavním menu WAP portálu O2 Active) a chtěl by si půjčit peníze, má na vybranou ze tří možností. Může zadat své jméno a telefonní číslo, uvede svou e-mailovou adresu, nebo jen klikne na příslušný odkaz wapové stránky banky a telefon okamžitě vytočí speciální telefonní linku. Pak už se domluví s operátorem.
„Ať již zájemce o půjčku využije kteroukoli z těchto možností, bankéř jej následně buď osobně navštíví, anebo s ním vše potřebné vyřídí pomocí telefonické komunikace. Povinná cesta na pobočku je tak už dávno minulostí,“ vysvětluje novinku Branislav Beer, manažer spotřebitelských úvěrů Citibank.
Naše hodnocení
Služba je v podstatě pouze jen další možností, jak předat bance na sebe kontakt a vyjádřit svůj zájem o bankovní službu, v tomto případě Osobní půjčku. Obdobou jsou například půjčky přes bankomat Poštovní spořitelny, přičemž bankomat funguje ve své podstatě jen jako „sběratel kontaktů“.
Pokud však žadatel o půjčku není či dosud nebyl klientem Citibank, přímému kontaktu s pracovníkem banky se rozhodně nevyhne.