OTÁZKA:
Dobrý den, pane Kaso, zajímá mě, jak se vlastně dostane zboží od velkoobchodu ke mně - k zákazníkovi. Co všechno vstupuje zboží do cesty?
Jeroným
ODPOVĚĎ:
Dobrý den. Pokusím se popsat plně automatizovaný system, který je optimální cestou vyřízení objednávky.
1. Zákazník si objedná zboží přes internet.
2. Náš system objednávku přijme a automaticky zjistí, zda ji máme skladem. Pokud tomu tak je, jde zákazníkovi informace o termínu dodání (mailem a sms)
3. Zboží se pro objednávku automaticky zablokuje a pokud zákazník udal všechny potřebné informace pro odeslání a fakturaci tak se i objednávka sama vyfakturuje.
4. Skladníkovi se objeví v systemu informace, aby dané zboží zabalil a vytiskl štítek. Zde u plně automatizované objednávky přichází do procesu poprvé lidský faktor.
5. Balíček je předán přepravci a dle čárového kódu dále monitorován.
V případě, že zboží nemáme přímo my na skladě, ale veloobchod, vstupuje do procesu před bodem 3 vetšinou automatická objednávka u veloobchodu. Opět u vetšiny velkoobchodů bez zásahu našich lidí.
Zní to velmi automatizovaně, ale o tom je internetový obchod 21. století.
21.8.2008 10:07