Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Šéf Poštovní spořitelny Jan Lamser odpovídal na dotazy

Jan Lamser, Poštovní spořitelna
velikost textu:
vydáno 18.6.2010 14:00
Jan Lamser pracuje v ČSOB od roku 1995, od roku 1997 je členem představenstva ČSOB a vrchním ředitelem, v současnosti zodpovědným za služby drobné retailové klientele včetně Poštovní spořitelny.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. června 2010 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den, je vaše nová Era úspěšná? Nemyslíte si, že si lidé z reklamy pamatují spíše Evu Holubovou, než váš produkt?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Dobrý den, s odezvou na Eru jsem zatím spokojen. Ohledně lidí z reklamy: pamatujete si ji Vy, spojujete si ji s Erou - přesně o to nám jde, ať si o tom myslí lidé z reklamy co chtějí :-) 18.6.2010 14:21
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co si představujete pod pojmem apofická tajnosnubnost? Předem děkuji. Martin Richter
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Apofatická. Hádejte. 18.6.2010 14:22
OTÁZKA: Dobrý den, jak vidíte profesionalitu obsluhujích pracovníků na poštách? Z hlediska klientského přístupu vidím také prostor k odstranění nástaveb nad přepážkami a přiblížení se zákazníkům... Děkuji Josef Brandejs
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Profesionalita nepochybně roste. Nástavby, přibližování: určitě ano. 18.6.2010 14:23
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat zda Poštovní spořitelna ponechá Osobní Era účet zadarmo, když Mbanka provedla změny v poplatkové politice? Vaši klienti s tímto účtem jsou většinou mladí lidé kteří si vesměs ovládají účet přes internet a nechtějí platit poplatky. A proto si myslím jestliže zavedete poplatky pro tento účet, že odejdou jinam například k FIO bance. Váš účet mi v současné době připadá jako nejlepší bezpoplatkový účet na trhu a určitě by bylo škoda jej rušit nebo měnit. Stanislav Kačenka
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Díky za kompliment. Přesně jak píšete, snažíme se citlivě vnímat preference a běžné potřeby klíčových skupin našich klientů (což jsou vlastně všichni normální lidé, včetně studentú). Tomu, tam, kde to je na místě, odpovídá poplatková politika. Nic Vám nechci teď slibovat, ale pokud jsme nyní, jak píšete, v této oblasti nejlepší, je to určitě dobrý důvod, abychom nejlepšími zůstali. 18.6.2010 14:27
OTÁZKA: Ahoj Honzo. Co bylo dřív, slepice, nebo vejce?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Era slepic a vajec 18.6.2010 14:27
OTÁZKA: Dobrý den, budete i nadále nabízet "účet zadarmo" za stávajících podmínek nebo uvažujete o zavedení poplatků i pro tento produkt? Ptám se s ohledem na to, že mbank jeden z konkurentů na poli bezplatných účtů zavádí poplatky. Děkuji. Jindřiška Pavlová
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Každý bankéř vždy rád uvažuje o zvýšení poplatků, jak jinak. Já také :-) Ale podstatné pro nás je hlavně to, jak se naše služby na trhu prosazují. Účtu zadarmo se daří. Uvidíme.... 18.6.2010 14:29
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě zda jsou účty zabezpečeny proti různým hackerům a podobným koumákům? Aby se nemohlo třeba stát to, že nějaký chytrý zaměstnanec se do účtu dostane a nějakou část peněz vybere. Děkuji.
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Máme armádu koumáků na naší straně, kteří přesně to, co popisujete, velice pečlivě hlídají. Klepu na virtuální dřevo: uspěšně. 18.6.2010 14:30
OTÁZKA: Dobrý den, proč nemáte stejné poplatky za služby jako ČSOB a často jste i dražší? Barbora Buřínská
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: V rozmanitosti je krása. A tam kde jsme lepší, jsme třebas občas i dražší. Jak jinak. 18.6.2010 14:30
OTÁZKA: Proč jste zvýšili poplatky, když chcete svým klientům vyjít vstříc?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Celý systém poplatků jsme hlavně zjednodušili a zpřehlednili, aby se v něm každý snadno vyznal. Co tím chci říct: každý může snadno využívat naše služby právě tak, aby to pro něj bylo výhodné z pohledu komfortu i ceny. To je pro nás podstatné. 18.6.2010 14:32
OTÁZKA: Dobrý den, je to trochu mimo téma, ale můžete mi vysvětlit proč není možné na poštách platit platebními kartami? Resp. jinými než platebními kartami poštovní spořitelny. Jakub Kubala
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: To je na delší výklad. Když to zjednoduším: Pošta i my jsme v tom nevinně, problém je na straně pravidel karetních asociací. Nicméně se jak my, tak Pošta snažíme s touto situací něco udělat. 18.6.2010 14:34
OTÁZKA: Astronomické sumy českých bank, které plynou z poplatků jsou výsměchem drobné klientele. Neplánujete revolučnější produkt, ze kterého klient nebude mít primární pocit, že ho za jeho peníze, které vám poskytujete, ještě oškubete?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: S Erou se v oblast poplatků každopádně držíme při Zemi, pokud bych měl přistoupit na Vaši astrofyzikální metaforiku. Žádný drůbeží účet jsme nikdy neposkytovali ani poskytovat nebudeme, nebojte. 18.6.2010 14:36
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat - jsem klient vaší banky, vysvětlte mi co je to ta era? A co se bude dít s Poštovní spořitelnou? Díky.
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Era je Era je Era Růže je Růže je Růže 18.6.2010 14:37
OTÁZKA: Jak vidíte budoucnost využití technologií ve Vaší bance?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Růžově 18.6.2010 14:37
OTÁZKA: Zajímalo by mě, plánujete rozšířit prodej Vašich produktů i na jiných místech než jsou vaše pobočky a pošty?
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Nejen, že to plánujeme, už to i děláme: internetové bankovnictví, poradci ČMSS, stánky v obchodních centrech.... a jak správně předpokládáte, máme i další nápady.... 18.6.2010 14:38
OTÁZKA: Dobry den, proc nejste schopni jako banky na zapade oprostit se od vetsiny poplatku? Je mi jasne, ze je to domacim trhem, nicmene nemyslite si nikoliv z pozice sefa, ale z pozice klienta, ze bankovni sluzby jsou u nas predrazene? Je to dle Vas dano neschopnosti prejit k jine bance ci pohodlnosti lidi strpet neco, cemu se na zapade smeji? Robert Weclewski
Jan Lamser, Poštovní spořitelna ODPOVĚĎ: Ja, priznam se, nevidim problem v cene (nekteré diskontní banky poskytují služby v zásadě opravdu zadarmo). Problém je v poměru kvalita - cena. To mě jako šéfa trápí. A snažíme se s tím něco udělat. 18.6.2010 14:40

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz