Odpovídá šéf Modré pyramidy stavební spořitelny, Guido Lohmann

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 2. února 2005 do 13:30

OTÁZKA: I přes všechny podrazy a neetické kroky od stav.spořitelen Vás považuju za nejsolidnější. Váš nedávný krok - vrácení poplatků - o tom svědčí a necht je příkladem pro ostatní. Nemohli byste působit na ostatní st.spoř., aby podnikli obdobné kroky. To co si dovolí třeba Raiffeisen je vrcholem drzosti a neomalenosti - už začátkem lonského roku si odečetli z účtu 90.-Kč za úrokové zvýhodnění . ! Radek
OTÁZKA: Vážený pane předsedo,zajímá mne proč MP nevyúčtovala poplatek za zaslání výpisu za rok 2004 ve výši Kč 30,-, když byl stanoven v sazebníku.Jak je možné, že ve výpisech z účtu za rok 2004 došlo k chybě u rodného čísla.Vyvozujete v těchto případech osobní zodpovědnost a jak je to s úhradou dalších vzniklých nákladů.Na předmětném výpise je uvedeno v bodě 1, odstavec 3,že peníze jsem mohl složit do konce roku,ale na prodejním místě mi bylo sděleno,že je musím složit do 29.12.2004 do 13:00 hodin.Která informace je pravdivá?A jak to,že existují dva rozdílné termíny.Nově vydaný sazebník úhrad s platností od 1.1.2005, už 21. 1. 2005 neplatí, další zbytečné náklady - proč?Neuvažujete o změně sídla společnosti, tzn. umístění mimo Prahu a s tím související kvalita pracovníků a jejich mzdové ohodnoceni (viz BHW)? Ivo
OTÁZKA: manzelka ma u vas dve staveb.sporeni.na jeden z nich jsem omylem poslal urcitou castku penez okamzite jsem to zjistil,ale za poslani penez na spravny ucet jsem musel souhlasit s prodlouzenim sporeni o dva roky kratochvil
OTÁZKA: manzelka ma u vas dve staveb.sporeni.na jeden z nich jsem omylem poslal urcitou castku penez okamzite jsem to zjistil,ale za poslani penez na spravny ucet jsem musel souhlasit s prodlouzenim sporeni o dva roky kratochvil
OTÁZKA: Co byste vy osobně změnil v zákonu o stavebním spoření? Myslíte si, že by v něm mělo být i pravidlo, jak spořitelny mohou hýbat s poplatky, nebo je to vnitřní věc spořitelen? Nevíte, kdy by mohl začít platit? Petra
OTÁZKA: Dobrý den, v průvodním článku k této "konferenci" se píš, že ke snižování poplatků nyní přistoupila i Vaše SS. Ale 25,- měsíčně stále znamená 300,- Kč ročně jako v minulém roce. Jak to tedy je? Michal HORÁK
OTÁZKA: Vaše vystoupení s omluvou a s prohlášením, že se ruší poplatek za úrokové zvýhodněnní není úplnou pravdou (dá se polemizovat jestli to nebyla lež), protože poplatek rušíte až od roku 2005. Za rok 2004 jste ho účtovali opět. Mám takový dojem, že jste si dobře spočítali kolik starých smluv bude v nejbližších měsících končit a tudiž ho nebude komu účtovat. Dále Vaše chování je plně v rámci naších zákonů (těch co stvořil náš parlament) avšak k solidnosti má dost daleko, v zemích na západ od našich hranic by jste si to dovolit nemohli. Nebo si snad myslíte že se mýlim? Děkuji za odpověď. Martin
OTÁZKA: chtěl bych si stěžovat na vaše zaměstnance - spolupracovníky, včetně reg.ředitele. Můžete zveřejnit Vás osobní e-mail, kam se Vám dá napsat? Jste ochoten se tím zabývat? venda
OTÁZKA: Dobrý den, i mě zajímá zpřístupnění výpisu on-line. Uzavřela jsem pro dceru program Junior v prosinci 2003, peníze na rok 2004 jsem odeslala v březnu 2004 a teprve minulý týden jsem po obdržení výpisu jsem zjistila, že peníze došly OK. V době uzavření smlouvy byl poplatek za vedení účtu 220Kč, z výpisu jsem zjistila, že pro rok 2004 bylo strženo 300Kč. Bylo slušné a seriozní držet poplatky na stejné úrovni. Jana
OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi stručně sdělit výhody karet klubu MP? Na jakou kartu mám nárok, mám-li u Vaší stavební spořitelny již 3. smlouvu? Lucie
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na splácení úvěru ze stavebního spoření. Pokud bych zbytek úvěru chtěl zaplatit najednou, ušetřím na úrocích nebo si je stav. spořitelna stejně připočte ke konečné sumě, tak jako kdybych dodržel splátkový kalendář ? Děkuji. Pavel
OTÁZKA: Zvýšil jsem si na konci roku cílovou částku z 60 na 160 tis Kč. Dle sdělení finan. poradce jsem tak učinil zbytečně a zbytečně budu platit poplatek. Je to prosím tak a pokud ano, je možné toto navýšení zrušit (i s vracením poplatku? Děkuji Radek
OTÁZKA: U žádosti pro poskytnutí úvěru koncem loňského roku na 300 000 jsem potřeboval 2 ručitele. U jednoho ručitele se vyskytl problém, že nedoložil potvrzení na nedoplatek daně 28 Kč při odevzdané dani z příjmu z března. Celá transakce se protáhla, dokud mu FÚ toto potvrzení nevydala. Není to klasická buzerace???? hondza
OTÁZKA: Dobrý den, vaše spořitelna prý garantuje, že poplatky za vedení účtu nezvýší až do roku 2010. Vázací doba je ale šest let, znamená to, že v šestém roce spoření 2011 mi tento poplatek může být nakonec zvýšen? Budu mít garanci neměnného poplatku někde ve smlouvě, nebo jakým způsobem klientům tuto záruku potvrdíte? Klára
OTÁZKA: DOBRÝ DEN. MÁM NÁSLEDUJÍCÍ DOTAZY. 1) UVAŽUJE MODRÁ PYRAMIDA O MOŽNOSTI ZPŘÍSTUPNĚNÍ PROHLÍŽENÍ ÚČTŮ ON-LINE NA INTERNETU A O MOŽNOSTI ZASÍLÁNÍ VÝPISŮ EMAILEM. 2)JE VYDÁVÁNÍ ČASOPISU PRO KLIENTY MODRÉ PYRAMIDY ZPOPLATNĚNO. 3)MÁ MODRÁ PYRAMIDA OSOBNÍ FINANČNÍ PORADCE, KTEŘÍ SE STARAJÍ O CELÝ PRŮBĚH SMLOUVY KLIENTA A VŽDY ALESPOŃ 1 X ZA ROK JSOU S NÍM V KONTAKTU. TAK TO MÁ ČMSS. JÁ MÁM 2 SMLOUVY U VÁS, ALE PŘÍMO ŽÁDNÉHO PORADCE NEMÁ. KDYŽ POTŘEBUJI NĚCO VYŘÍDIT MUSÍM NAVŠTÍVIT KONTAKTNÍ MÍSTO MODRÉ PYRAMIDY. DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ. S POZDRAVEM PETR
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me pro srovnavate poplatek za vedeni uctu(stavebni sporeni) s poplatkem za vedeni bezneho uctu. Mnohem vhodnejsi by bylo srovnani s terminovanymi vklady. Jejich vedeni je ale zdarma a to se Vam patrne nehodi do kramu a proto se snazite takto mlzit. Pochybuju, ze jsou naklady na vedeni uctu SS a term. vklady tak rozdilne. Myslite si ze pokud by nebyl poskytovan na SS statni prispevek, tak by bylo vedeni uctu zdarma (prosim o jednoznacnou odpoved ANO/NE). Budete vracet poplatky za urokove zvyhodneni (sam jsem od Vasi spolecnosti takto zvyhodnovan). Pokud je nehodlate vratit, tak Vam mohu slibit, ze si uz priste u Vas novou smlouvu neuzavru (ted mi bezi 2.smlouva, konci cca. za rok, sporim "max." castku 18000kc/rok), radsi si vyberu spolecnost, ktera sve klienty takto nezvyhodnovala. Ales

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.