U některých společností má office manager povinnosti asistentky, jinde jde skutečně o manažerské úkoly a pravomoci. Samostatnost pozice se obvykle zvětšuje úměrně s velikostí firmy. Klasická pracovní náplň ve firmě střední velikosti zahrnuje komunikaci s úřady, objednávky souvisící s fungováním kanceláře tedy kancelářské potřeby, občerstvení a podobně, komunikaci se správou budovy, popřípadě zajišťování nutných oprav či revizí, péče o počítačové vybavení a mobilní telefony. Office manager často zpracovává také podklady pro mzdy a faktury, komunikuje s účetní, eviduje docházku. V mnohých firmách má office manager na starosti oblast personalistiky především administrativní část. Dobrý office manager je osobou, která firmu spojuje a spoluvytváří příjemné pracovní prostředí. Mzdové ohodnocení se pohybuje v rozmezí 20 000 až 50 000 korun.
Co jsme psali a co si přečtete
Front Office Manager
Senior IT
IT Konzultant
Key Account Manager
IT Manager
Media Planner
Media Buyer
Office Manager
Temporary Worker
- úterý 12. listopadu 2002