- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) nebudu čekat měsíc, až si někdo udělá čas a já budu mít věc kterou potřebuji.
2) oprava je většinou stejně drahá jako nová věc.
3) kolik času ztratím hledáním a konuikací s opravářem...
1) Článek by měl být označen jako komerční. Asi nějaký jánabráchysmus od redaktorů, jinak to není možné, protože
2) web nefunguje, nikdy se mi nikdo neozval a nikdy jsem také nedostal žádnou zpětnou vazbu proč. Navíc
3) peníze vám v takovém případě nikdo nevrátí, takže celá věc smrdí podvodem...
U sedm let pračky se nám ohlodalo plastové kolečko voliče pracích programů. Za dvě stovky jsem koupil nové a vyměnil. Pračka prala dva měsíce a pak se vytrhla řemenice z bubnu. Asi tak.
jj, v dnešní době se dá spočítat životnost výrobku velice přesně.
Čím se mi dostávají do rukou novější kusy elektroniky a elektrotechniky, tím více si začínám vážit těch starších, které se snadno opravují a za pár kč. Navíc udělají stejnou, ne-li lepší službu, jako nejnovější provedení, protože novější, neznamená automaticky lepší, jak se mnoho lidí domnívá. Čím novější kousek, tím je také horší přístup ke všemu a mnohdy i atypické součástky, takže se ani nedivím, že se to málokomu chce pak opravovat. Plastové kryty vesměs na zacvakávací západky, které ani při sebevětší snaze všechny nepřežijí bez úhony, tím spíše, když je plast v místě teplotně silně namáhán, od špatně řešené konstrukce výrobku. Také už není až tak neobvyklé, že to vypoví službu i těsně po záruce. Dnes se běžně vyhazují výrobky i kvůli záměrně poddimenzované součástce v ceně několika korun, nebo desetikorun a také zastoupení olova v pájkách a zalévacích hmotách mělo svůj podstatný význam. Hlavně, že si celá EU bude ale hrát na fanatické ekology.
Celej slavnej web Opravárna je blbosr.Obrátil jsem se na ně již dvakrát a nikdy nikdo se neozval
Celej slavnej web Opravárna je nesmysl.Obrátil jsem se na ně již dvakrát,a nikdy nikdo se mě neozval.
Já si koupil gola sadu, pár šroubováků, mini-šroubováčky na elektroniku, pájku... a snažím se to řešit sám. Satisfakce ze zdařile opraveného výrobku je neskutečná
To nemusím kupovat, to mám. Se spoustou ostatních "krámů". Bohužel úspěšnost při opravách není 100%ní.
Můj dosavadní majstrštyk byla oprava sušičky prádla AEG, kterou jsem vyřešil za 70 Kč a 2 hodiny práce, přičemž v autorizovaném servisu by to bylo aspoň za 3,5 tisíce Kč (výměna celé ovládací desky).
Opravář plně ručí za bezpečnost opraveného výrobku.
Že nezpůsobí požár, úraz, smrt elektrickým proudem aj.
Tož do toho, neprofesionální hobíci bez kvalifikace a potřebných zkoušek
Jsem si jistá, že mnou opravené autíčko nikomu úraz či smrt elektrickým proudem nezpůsobí :))
Nejvtipnější na tom je, že tento zjevný ekonomický nesmysl - nechávat opravovat drobné spotřební zboží v době, kdy je jeho cena historicky nejnižší a cena práce historicky nejnižší - radíte v sekci Finance. A pak tu věřte ostatním článkům...
*cena práce historicky nejvyšší samozřejmě