- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osoba A koupila telefon na eshopu AZ, po roce mobil prodala na bazarovém serveru osobě B za 1/3 ceny a ještě rok v záruce. Na telefonu došlo k závadě na displayi, osoba B telefon reklamovala u eshopu AZ - reklamace uznána a telefon vyměněn za plně funkční kus s dvouletou zárukou. Eshop vůbec nezajímal původní majitel, ten má právo se zbožím naložit jak chce, zajímal je pouze nový majitel a jeho problém.
_________-
Takže on spíš bude problém na straně eshopu v článku, nechce plnit reklamačku.
Naprostá hloupost.
Když je něco v záruce, reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil a výrobce či původní majitel mě vůbec nemusí zajímat. Je problém obchodu od koho zboží bere a s kým následně reklamaci vyřídí.
Správně píšete cit. " reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil". V článku je ovšem popisován případ, kdy zboží reklamuje osoba, která to v daném obchodě nekoupila. Nový majitel může ten mobil reklamovat jedině u původního majitele (nejspíše zákazníka daného e-shopu).
Ještě se mi při reklamaci nestalo, že by po mě chtěli občanku, zda jsem ten, jehož jméno je na faktuře.
To se mi stalo několikrát. A ani Česká obchodní inspekce s tím nic nezmohla.
co je to za slátaninu? Eshop, nebo zastavárna?. Reklamace uznána, ale nijak nevyřešena? zákazník má obchodní vztah s prodejcem, nikoliv s nějakou třetí osobou. mobil nejde nabíjet, tedy "podstatné porušení smlouvy" a nárok na odstoupení a vrácení peněz.
Ano, jak píšete, prodejce má vztah se zákazníkem. Tím je ovšem ten, kdo daný mobil kupoval. Nikoliv ten, komu zákazník po čase mobil prodal.