Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zaplaťte mi vlak. Ale moc daleko za prací nepojedu

Třem tisícovkám lidí přispívá na dopravu stát. Jinde ji platí svým lidem zaměstnavatelé. Kdy se vyplatí za prací dojíždět?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Podle průzkumu portálu Prace.cz necelá třetina Čechů nechce za prací dojíždět ani se stěhovat vůbec" - na dojíždění si musím vydělat. Pokud mám malý plat, za co budu dojíždět?

3 0
možnosti

Pokud ten na fotce dostává od státu přídavek na dojíždění, tak nechápu proč je v první třídě, aha.

1 0
možnosti

dojiždím dnně do škoda auto do mb 45 km a cirka měsíčně 2600 a nikdo mi též nic neda zaměstnavatele to nezajimá spousta firem u nas v okolí tohle nedělá takže tim chci řict kdo chce makat tak maká a kdo nechce tak at sedí u piva a keca o tom

2 3
možnosti

Vy znáte někoho, kdo chce makat? Já tedy ne. Do práce si chodím pro peníze na svojí obživu, rozhodně ne makat.

1 1
možnosti

J89a21n 36K18o23m25r51s47k32a

29. 11. 2017 9:58

Proč mám pořád pocit, že by se všechny tyto příspěvky měli zrušit.

Jednak je to nefér vůči ostatním, a za druhé, což mi vadí ze všeho navíc, že na to někdo musí vydělat a pak tyto peníze chybí jinde.

A to vše jen kvůli lenosti či pohodlnosti příjemce.

5 0
možnosti

Prispevky od statu by meli zrusit, to mate pravdu. Ale pokud prispevek vyplaci zamestnavatel na zaklade sveho rozhodnuti, tam je to naprosto v poradku, je to jeho konkurencni benefit a jeho naklady.

10 0
možnosti

A nebylo by jednodušší snížit daně a zrušit příspěvky? Aha, přišlo by o práci hodně účednickćh parazitů, kteří rozhodují o vyplácení příspěvků.

10 0
možnosti

Do toho vám žádná strana nepůjde, snad jen v předvolebních slibech. Všichni se bojí výpadku příjmu do rozpočtu. Zvyšovat to už jde každému a pak se prsit kolik se vybralo víc.

0 0
možnosti

pritom prace je vsude dost. Kompletne zrusit jakekoliv prispevky, socialni a zivotni minima. kdyz nechces pracovat muzes se jit treba past

7 3
možnosti

P13e16t52r 60P63e13t89r

29. 11. 2017 9:20

Pokud maji tak male platy, ze se jim vyplatilo jezdit max tech 5km tak by se mel nad sebou zamyslet.

Mamka dojizdi denne za praci cca 35km a to dela v kancelari beznou, ne dobre placenou praci. Vetsina jejich kolegyn dojizdi a nemala cast ze vzdalenosti >10km. (Ji stoji mesicni jizdenka neco malo pred 1100kc. Coz neni malo ale ani nijak likvidacni.

Takze bud tam ten pan ma extremne nizke platy nebo zadne nezamestnane v sirokem okruhu. Spousta lidi do prace dojizdi a do 10-15km se to bere jako “pohoda”

4 1
možnosti

tak ať jde dělat do fabriky a bude to mít blíže

0 0
možnosti

B23o31r20e93k 50T81o57m56i38s

29. 11. 2017 8:48

Nejvíc mě na tom článku zaujala ta krásná holka na fotce.

1 0
možnosti

Bože kam jsme se to dostali.Na co ještě bude stát přispívat?8-o

16 0
možnosti

No ale podívejte se na to jinak. Pro stát je to výhodnější, než aby dotyčný zůstal doma na podpoře. A dojíždět někam dál když mám velmi nízký plat je problém. Takto si alespoň dotyčný najde práci, za rok v ní může postoupit s vyšším platem a dojíždění si bude platit sám. Co mi ale připadá zbytečně vysoké je ta hranice 1,5 průměrného platu.

6 0
možnosti

D31a49v69i61d 18P76e96t95r

29. 11. 2017 4:49

Není se co divit, že velkým lákadlem je krátká doba cesty do práce. Když někdo pracuje 8,5 hodiny (většinou trochu déle) a dojíždí 1,5 h (tam a zpět je to s čekáním cca 3,5 h), pak stráví prací a dojížděním 12h a to je ta nato, aby se trocho najedl umyl, podíval se chvíli na TV a šel spát. Moje výhra je, že i když ještě v nedávné době jsem pracoval kolem 60h za týden , tak jsem si určoval dobu kdy pracuji trochu sám (OSVČ), aspoň v průběhu týdne a stačilo mi dojít z ložnice do pracovny.

2 4
možnosti

P31e39t54r 44P64e44t64r

29. 11. 2017 9:22

Jenze za 1,5 hodiny ujedete i osobakama takovych 80-100km a to neni tenhle pripad. Tech 25km nepojede autobus ani hodinu. Hodinu tak mozna s prestupem. Vlakem tohle ujedete mnohem rychleji (osobakem)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Mně se nic nestane, pojišťovna mi nic nedá. Pět mýtů o životním pojištění

12. dubna 2024

Životní pojištění má podle statistik uzavřené každý druhý Čech. Vyplývá to z dat České asociace...

K výrobě krmiv pro psy a kočky ho přivedla náhoda. Dnes vyváží i do Asie

13. dubna 2024

Vyrábět granule a konzervy pro psy a kočky původně neměl vůbec v plánu. Napadlo ho to až v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Kdy lidé odmítají fakta a proč pravda často prohrává, vysvětluje psycholog

15. dubna 2024

Schopnost hledat či nacházet pravdu stojí v uvažování lidí většinou až na druhém místě. Proč lidé...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Děti ve finančně-vědomostní soutěži uspěly. Jak byste ji zvládli vy?

14. dubna 2024

Česká bankovní asociace spolu s Evropskou bankovní federací uspořádala letos již osmé národní kolo...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Analýza: Autopojištění zdražuje. Kde a kteří řidiči zaplatí nejvíce?

18. dubna 2024

Oproti roku 2022 se průměrná cena povinného ručení v roce 2023 zvedla o 2,4 procenta na celkových 3...

Podílové fondy jsou stále oblíbenější investicí. Experti radí, jak je dobře vybrat

17. dubna 2024

Premium Investování je důležitou součástí budování finanční stability a hraje hlavní roli v dosažení...

Víte, co znamená zkratka OBZP a jaká povinnost je s ní spojená?

17. dubna 2024

OBZP je zkratka, která v sobě skrývá osoby bez zdanitelných příjmů. Tento status se týká lidí ve...