Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dojíždění do práce má na zaměstnance špatný vliv, říkají odborníci

Lidé, kteří musí absolvovat dlouhé cesty do zaměstnání, bývají častěji nervózní a nespokojení. Dojíždění je totiž stresuje. Ztracený čas, pozdní příchody, konflikty mezi cestujícími, co dál nám ještě na cestách do práce vadí? A jak na negativa dojíždění vyzrát?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

..40 let dojíždím do práce a je to horší a horší..zvlášť od září "díky" slavnému PIDu (Pražská integrovaná doprava, ač nejezdím do Prahy ale Kladno a pár stanic za Slaný) travím na cestě mnohem více času..3-4 hodiny denně..o úrovni cestování ani nemnluvím..Je to hnus..

0 0
možnosti
LZ

já dojíždím do práce +/- 2 hodiny 15 minut - nestresuje mě to, ale vadí mi to. Ale jako platit v Praze 15 000 Kč za nájem nebudu, to raději prostě budu dojíždět no... :-/

1 0
možnosti
LN

Samozřejmě. Proto chodím do práce pěšky.

0 0
možnosti
PJ

P90e59t52r 27J35a62r29o52š

18. 2. 2018 8:26

Myslim ze vice vystresovany a ve financni tisni bych byl, kdybych mel platit bydlerni v miste vykonu prace. Tahle dedukce jim moc nesedi, Manas.

2 0
možnosti
VB

dojíždím do továrny 1200 metrů, už 36 let a vyjíždím pět minut před začátlem pracovní doby, to je tak ideální, nikdy jsem nechtěl daleko dojíždět, tak jsem si našel práci v nejbližší továrně a myslím, že jsem za ty roky ušetřil spoustu času, než kdybych jezdil každej den hodinu či dvě

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, já dojíždím do práce třeba i přes 200 km denně. Také bych mohl mít práci hned za rohem, ale měsíčně bych přišel o cca 20 - 25 tis. kč.

0 0
možnosti
FK

V práci jsou pro zdraví mnohem nebezpečnější klimatizace foukající studený vzduch 8 hodin na krk a "open space" kanceláře, kde na jednom konci zakašle někdo s chřipkou a během chvíle to klimatizace rozfouká po celé kanceláři na ostatní.

0 0
možnosti
FK

Je to jinak. Díky chamtivosti dopravních podniků, které neustále optimalizují a optimalizují spoje se stává, že linky na sebe nenavazují, což je stresující, a dopravní prostředky jsou přeplněné, takže v stoje se docela blbě čte, čímž by se dal příjemně ukrátit čas. Nemluvě o přenášení nemocí lidmi, kteří nepoužívají kapesníky. Kašlou do ruky, tím proud bakterií a virů přesměrují od lidí, kteří jsou před nimi na lidi sedící vedle nich a pak takto pokašlanou rukou při vystupování sáhnou na trubky držadel, kde to chytí i ti, co jsou od nich dál.

0 1
možnosti
FK

IDOS nefunguje. Musím jezdit o spoje dřív, abych chytil ty, na které to má navázat a pak také pánové zapomněli na čas přechodu ze zastávky na zastávku, takže tam jsou oba autobusy najednou, ale nestihnu na ně dojít.

0 1
možnosti
Foto

A ještě jedna věc, co mne zaručeně vystresuje je, že volám ke klientovi, že stojím na zastávce a bus/tram zatím nedorazily a že přijedu o něco později a dostanu vynadáno..... Jak vysvětlit, že jsou okolnosti, které vážně neovlivním?:-)

0 0
možnosti
Foto

A co vyrážet na schůzku s dostatečnou časovou rezervou? To snad dokážete ovlivnit, ne? Nebo je zatím jen pohodlnost?

2 0
možnosti
Foto

Já jezdím po Praze, nestresuje mne dojíždění jako takové, protože si čtu... co mne stresuje je čekání na zastávkách, protože jízdní řády by měly mít označení jako "orientační" ;-D Jo, a pak mne vystresuje, když už tak neutěšenou situaci zkomplikuje parta ubožáků s taxikama........

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MS

Dojíždění mě opravdu stresovalo, hlavně neustálé zpoždění vlaků na trati. Radeji jsem se přestěhovala přímo do města a ted to mám do práce. 20min(od dveří ke dveřím) za tři roky jeden problém s autobusem, mužů spát déle a o víkendu mam vic energie s dětmi jezdit na výlety. Mužů děti dříve vyzvedávat ze školky a anineni takový problém s více kroužky, mohou jich mit více, nez kdybychom bydleli za městem. Raději se stěhovat, než trpět dennodenním dojížděním.

1 0
možnosti
LH

to vám gratuluji, bohužel ne každý má tu možnost (přestěhovat dětem školu, dovolit si vyšší nájemné, nebo vyšší investici do bytu)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Mně se nic nestane, pojišťovna mi nic nedá. Pět mýtů o životním pojištění

12. dubna 2024

Životní pojištění má podle statistik uzavřené každý druhý Čech. Vyplývá to z dat České asociace...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K výrobě krmiv pro psy a kočky ho přivedla náhoda. Dnes vyváží i do Asie

13. dubna 2024

Vyrábět granule a konzervy pro psy a kočky původně neměl vůbec v plánu. Napadlo ho to až v...

Kdy lidé odmítají fakta a proč pravda často prohrává, vysvětluje psycholog

15. dubna 2024

Schopnost hledat či nacházet pravdu stojí v uvažování lidí většinou až na druhém místě. Proč lidé...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Děti ve finančně-vědomostní soutěži uspěly. Jak byste ji zvládli vy?

14. dubna 2024

Česká bankovní asociace spolu s Evropskou bankovní federací uspořádala letos již osmé národní kolo...

Sonda: Stavebko stojí za úvahu, akční nabídky zhodnotí vklady i o 5 %

19. dubna 2024

Stát srazil příspěvek na stavební spoření na polovinu. Od letošního roku přidá střadatelům nejvýš...

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Analýza: Autopojištění zdražuje. Kde a kteří řidiči zaplatí nejvíce?

18. dubna 2024

Oproti roku 2022 se průměrná cena povinného ručení v roce 2023 zvedla o 2,4 procenta na celkových 3...