Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dojíždění do práce má na zaměstnance špatný vliv, říkají odborníci

Lidé, kteří musí absolvovat dlouhé cesty do zaměstnání, bývají častěji nervózní a nespokojení. Dojíždění je totiž stresuje. Ztracený čas, pozdní příchody, konflikty mezi cestujícími, co dál nám ještě na cestách do práce vadí? A jak na negativa dojíždění vyzrát?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..40 let dojíždím do práce a je to horší a horší..zvlášť od září "díky" slavnému PIDu (Pražská integrovaná doprava, ač nejezdím do Prahy ale Kladno a pár stanic za Slaný) travím na cestě mnohem více času..3-4 hodiny denně..o úrovni cestování ani nemnluvím..Je to hnus..

0 0
možnosti

já dojíždím do práce +/- 2 hodiny 15 minut - nestresuje mě to, ale vadí mi to. Ale jako platit v Praze 15 000 Kč za nájem nebudu, to raději prostě budu dojíždět no... :-/

1 0
možnosti

Samozřejmě. Proto chodím do práce pěšky.

0 0
možnosti

P23e53t37r 73J95a19r11o23š

18. 2. 2018 8:26

Myslim ze vice vystresovany a ve financni tisni bych byl, kdybych mel platit bydlerni v miste vykonu prace. Tahle dedukce jim moc nesedi, Manas.

2 0
možnosti

dojíždím do továrny 1200 metrů, už 36 let a vyjíždím pět minut před začátlem pracovní doby, to je tak ideální, nikdy jsem nechtěl daleko dojíždět, tak jsem si našel práci v nejbližší továrně a myslím, že jsem za ty roky ušetřil spoustu času, než kdybych jezdil každej den hodinu či dvě

0 0
možnosti
Foto

No vidíte, já dojíždím do práce třeba i přes 200 km denně. Také bych mohl mít práci hned za rohem, ale měsíčně bych přišel o cca 20 - 25 tis. kč.

0 0
možnosti

V práci jsou pro zdraví mnohem nebezpečnější klimatizace foukající studený vzduch 8 hodin na krk a "open space" kanceláře, kde na jednom konci zakašle někdo s chřipkou a během chvíle to klimatizace rozfouká po celé kanceláři na ostatní.

0 0
možnosti

Je to jinak. Díky chamtivosti dopravních podniků, které neustále optimalizují a optimalizují spoje se stává, že linky na sebe nenavazují, což je stresující, a dopravní prostředky jsou přeplněné, takže v stoje se docela blbě čte, čímž by se dal příjemně ukrátit čas. Nemluvě o přenášení nemocí lidmi, kteří nepoužívají kapesníky. Kašlou do ruky, tím proud bakterií a virů přesměrují od lidí, kteří jsou před nimi na lidi sedící vedle nich a pak takto pokašlanou rukou při vystupování sáhnou na trubky držadel, kde to chytí i ti, co jsou od nich dál.

0 1
možnosti

IDOS nefunguje. Musím jezdit o spoje dřív, abych chytil ty, na které to má navázat a pak také pánové zapomněli na čas přechodu ze zastávky na zastávku, takže tam jsou oba autobusy najednou, ale nestihnu na ně dojít.

0 1
možnosti
Foto

A ještě jedna věc, co mne zaručeně vystresuje je, že volám ke klientovi, že stojím na zastávce a bus/tram zatím nedorazily a že přijedu o něco později a dostanu vynadáno..... Jak vysvětlit, že jsou okolnosti, které vážně neovlivním?:-)

0 0
možnosti
Foto

A co vyrážet na schůzku s dostatečnou časovou rezervou? To snad dokážete ovlivnit, ne? Nebo je zatím jen pohodlnost?

2 0
možnosti
Foto

Já jezdím po Praze, nestresuje mne dojíždění jako takové, protože si čtu... co mne stresuje je čekání na zastávkách, protože jízdní řády by měly mít označení jako "orientační" ;-D Jo, a pak mne vystresuje, když už tak neutěšenou situaci zkomplikuje parta ubožáků s taxikama........

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Dojíždění mě opravdu stresovalo, hlavně neustálé zpoždění vlaků na trati. Radeji jsem se přestěhovala přímo do města a ted to mám do práce. 20min(od dveří ke dveřím) za tři roky jeden problém s autobusem, mužů spát déle a o víkendu mam vic energie s dětmi jezdit na výlety. Mužů děti dříve vyzvedávat ze školky a anineni takový problém s více kroužky, mohou jich mit více, nez kdybychom bydleli za městem. Raději se stěhovat, než trpět dennodenním dojížděním.

1 0
možnosti

to vám gratuluji, bohužel ne každý má tu možnost (přestěhovat dětem školu, dovolit si vyšší nájemné, nebo vyšší investici do bytu)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...