Diskuze

Pracuji, i když marodím

Někteří lidé se takzvaně hodí marod, protože potřebují opravit střechu na domě nebo si udělat pár fušek bokem. Jiní pracují, i když jsou opravdu nemocní. Třeba soukromník, který nechce přijít o živnost. Nebo zaměstnanec, jehož práci nemá kdo udělat. A tak mu ji jeho chlebodárce přiveze až do domu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eliska

10. 8. 2004 4:02
Kontrolaaa....Otevrit jenom tem co nesou slepici polivku !
...marodit v offisu max 3 dny...stolecek, zidlicka, cajicek, prasecky, zachudek (verte, znam to, jsem z offisu)..ale jak to ma delat chudak ridic, obkladac ve III patre, delnik u masiny narvany praskama ???...nevynechavejte zbytecne, to je proti me srsti, ale kdyz onemocnite, neodavejte se perinam hned...prvni dva dny, nejlepsi pondeli a utery, prskejte v praci a nechte si do nekonecna poprat - Panbicek !  Zdravicko !!...Marodi se Streda, Cvrtek, Patek plus Sobota, Nedele = 5 dni...chytite-li narodni svatek v pondeli - vyhra v loterii ! Neostychejte se v praci chrchlat a frnet, cim vic kolegu nakazite, tim min vam jich prijde tlouct na dvere... ...
0 0
možnosti

huhu007

8. 8. 2004 22:04
Mám naprosto stejnou zkušenost
V září 2001 jsem chytl salmonelózu a po 3 dnech, kdy jsem nejedl a jenom něco málo vypil, mě totálně posraného a vyblitého z podoby navštívila sekretářka našeho šéfa, že mám dodělat projekt, jehož uzávěrka se blížila. Jeho věrní vlezprdelkové samozřejmě v té době houpali v práci nohama a nedělali nic.
Jak si mnyslíte, že to dopadlo?
a) dodělal jsem to a ani jsme necekl, protože jsem si nechtěl zadělávat na problémy
b) dodělali to věrní vlezprdelkové
Ano, a) je správně...
0 0
možnosti

Pal

6. 8. 2004 15:11
antibiotika na chřipku?
Vždy se říkalo, že chřipka je původu virového a na viry antibiotika nezabírají.
Tak nevím, jestli je blb ten, co si projektanta pro svůj článek vygeneroval nebo pokud projektantův lékař (pokud onen projektant existuje).
0 0
možnosti

Petra

6. 8. 2004 14:16
malé nemocenské
Už jsem 10 let nebyla na marodce. Když jsem nemocná, beru si dovolenou, protože nemocenská je nehorázná almužna, tedy pro lidi, kteří vydělávají trošku více. Navíc investuji kvanta peněz do prevence zdraví. Stát mě NIJAK nemotivuje k tomu, abych byla zdravá. Naopak, za to, že investuji do prevenece, tak mě nijak nezvýhodní žádným bonusem. No jo, státu se vyplatí, aby lidi umírali dříve, protože demografická situace stárnutí je děsivá. Takže tak. Klasika.
0 0
možnosti

Patrik_

6. 8. 2004 14:29
Re:
Ja to mam jeste lepsi, jako OSVC si ani radeji zadnou nemocenskou neplatim, takze kdyz marodim, nemam stejne nic :P V podstate po statu nic nechci a marodit ani nemam cas, samozrejme, muze se objevit nejaka zakerna nemoc, s tim neudelam nic, ale na nejake chripky apod, si davam pozor a take dost investuji do toho, aby se mi toto vyhybalo (a nejen investuji penize ale i sam se sebou neco delam po fyzicke strance, abych byl odolnejsi). Problem je jen to, ze spousta lidi (hlavne ve statnim sektoru), se marod hazi, kdyz potrebuje a nic jim neni, cesta ale nevede skrze snizovani nemocenske, ale skrze zlepseni systemu kontrol a vetsich postihu pro doktory, co tak ochotne tisknou paragrafy.
0 0
možnosti

GiBo

6. 8. 2004 14:13
Spolupracovnici
Ackoliv naprosto souhlasim s tim, ze jit na nemocenskou je financne dost nakladny konicek, je na druhou stranu nezodpovedne v dobe nemoci chodit do prace. Kdyz sedi v kancelari par lidi a jeden z nich prska bacily tak je celkem pravdepodobne, ze za par dni bude blbe i vsem ostatnim. Krome toho kdyz jsem nemocen, tak stejne nejsem schopen nejak uzitecne pracovat - proste bych si to odsedel aby byl sef spokojen a nazdar. Nastesti u nas mame celkem rozumne vedeni, takze nejenze nedelaji problem s nechopenkami, ale dokonce mame i tri dny "zdravotniho volna" bez nutnosti potvrzeni od lekare. Ale to uz chce trosku rozumnou firemni kulturu.
0 0
možnosti

Stax

6. 8. 2004 14:10
No nevím
každý, kdo už teda musí být nemocný, si tu neschopenku zatraceně rozmýšlí. Ale nikoli, milá redakce, kvůli zlému zaměstnavateli, ale kvůli tomu, že by další měsíc patrně neměl za co žrát. Netvařte se, že vy uvažujete jinak. Když chořím - a naštěstí se mě zatím týká sem tam nějaká viróza - rupne na to zásadně dovolená. Odmítám být zavřená doma za mizerný peníz, bez možnosti si dojít byť jen nakoupit  a třást se, kdy mě z postele bude tahat kontrolor, aby si ověřil, že jsem uvázaná k noze od postele. O tom, kolik do slavného zdravotnictví naleju a kolik doopravdy spotřebuju, škoda mluvit.
0 0
možnosti

Buran

6. 8. 2004 14:06
Hmmm
Tak to vysvětlete Škromachovi, tomu tlustému vepři.
0 0
možnosti

eKacaR

6. 8. 2004 14:03
nehazim se marod
utkvela predstava, ze lidi v dobe nemoci neco buduji se mi jevi jako ponekud zastydla z dob nedavno minulych. Snazim se moc nestonat a pokud me to porazi, tak se kuryruju, jak to jde, jakmile se citim jdu do prace, zdaleka nejsem vyjimka. Navic, kdyz chodim do prace, tak si na praci nekoho zjednam a nemusim se pachtit s necim, cemu nerozumim a zhusta me to ani nebavi.
0 0
možnosti

Buran

6. 8. 2004 14:09
Re:
Naprostý souhlas. To jen postkomunista Škrmach má neustálou představu, že lidé vlastně nemarodí, ale neustále vymýšlejí. V dobách dánov minulých to bylo skoro jedno, jestli jsem doma nebov práci. Ale dnes - kdo mi doplatí finanční propad mezi tzv. nemocenskou a mzdou. Zejména, pokud máte slušný plat. To tomu tlustému praseti nedochází, protože ústavní činitelé mají 6 měsíců plnou mzdu. Jo jo, káže vodu a pije víno.
0 0
možnosti

:-(

6. 8. 2004 13:42
To jo...
já si vezmu neschopenku a zůstanu doma a ten  obrovský finační propad mezi současnou nemocenskou a mým platem mi dá asi kdo?? Kdo má slušný plat, tak radši nemarodí, protože  nechce aby se pak jeho rodina musela  "jít pást".
 
 
0 0
možnosti

D-o-c

6. 8. 2004 13:47
Re:
Je to přesně jak říkáte. Divím se MF Dnes, že napíšou takové cinty, že jsou zaměstnanci vydíráni svými zaměstnavateli i když se samozřejmě může najít výjimka. V dnešní době nemocní pracují proto, že pár dní nemocenské bohužel dost dramaticky ovlivňuje plat...!
0 0
možnosti

Daniela

6. 8. 2004 13:07
Kontrola
Nevíte někdo, co dělat, když opravdu potřebujete v době nemocenské někam jít? Kdyby náhodou přišla kontrola, co říct, aby Vám nesebrali peníze za nem.? Jako, že jsem musela nutně k lékaři nebo na pohotovost?! Bude to vůbec někoho zajímat? Díky Daniela
0 0
možnosti

Alice

6. 8. 2004 13:33
Re:
Kontroloři jsou také lidi. Pokud se jedná o vyjímečný případ a kontrolor nenachytá člověka rovnou na ulici, lze v počátku nemoci tvrdit, že jsem tvrdě spala a ke konci už se dohodnout s ošetřujícím lékařem na mimořádné vycházce. Dobré je vypnout znovek - pak si kontrolor umačká prst a stejně se nedozvoní.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...