Přežije na našem trhu nová pojišťovna? Diskutujte s jejím ředitelem on-line

Havlas3
velikost textu:
vydáno 6.8.2007 10:50
Nová Direct Pojišťovna vstoupila na český trh letos v květnu. Snaží se dobýt trh přímým prodejem pojištění vozidel. Uspěla v očích klientů? Co pro vás dále chystá? Ptejte se ředitele Štěpána Havlase on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. srpna 2007 do 11:50

OTÁZKA: mam od vas povinne ruceni vyslo mne vyrazne vyhodneji nez jinde a nemusel jsem ani nikam chodit neco zarizovat je nejaka sance ze budete jednou nabizet i havarijni pojisteni? Jirka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na podobný dotaz jsem již odpovídal takto: "Havarijní pojištění začneme nabízet v průběhu druhé poloviny srpna tohoto roku. Již dnes vím, že i podmínky pro tento produkt budou stejně atraktivní, jako je tomu v případě povinného ručení." Velmi mě těší vaše vyjádřená spokojenost s naší dosavadní nabídkou. 6.8.2007 12:42
OTÁZKA: Dobrý den, jak hodnotíte výsledky uplynulých měsíců vašeho působení na trhu? Plní se vaše očekávání? díky D. Daniel
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na pojistném trhu působíme od 21. května, tedy něco málo přes dva měsíce. Dosavadní obchodní výsledky jsou v souladu s našimi obchodními plány a cíly. Z tohoto pohledu tedy hodnotím naše dosavadní působení jako úspěšné, ale jsme si samozřejmě vědomi, že zejména dlouhodobý zájem o náš výhodný koncept je to, co bude rozhodné. Současné obchodní výsledky zatím nasvědčují tomu, že námi nastavený koncept je pro zákazníky zajímavý. 6.8.2007 12:46
OTÁZKA: Dobrý den, auto u vás pojištěné mám, je to ale strašně časově náročné, trvalo to přes 1/2 hodiny i když jsem všechny potřebné doklady měl u sebe na stole. Kdy zavedete pojištění přes internet? Dalibor Matouš
Havlas3 ODPOVĚĎ: Projekt prodeje našich produktů přes internet jako další z kanálů v současné době dokončujeme a plánujeme spuštění internetového prodeje nejpozději koncem roku. 6.8.2007 12:48
OTÁZKA: Dobry den, Ma vase pojistovna neco spolecneho s pojistovnou Quinn Direct v Anglii a Irsku? Diky za odpoved a preji hezky den Ivan Novotny
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, s touto pojišťovnou nemá DIRECT Pojišťovna nic společného. Nicméně DIRECT Pojišťovna má úzkou vazbu na britský pojišťovací trh, neboť byla právě smluvně dojednána transakce o vstupu britského pojišťovacího obra Royal & SunAlliance Insurance Group do naší mateřské společnosti. Tato pojišťovací skupina působí ve více než 130 zemích a je jednou z největších nadnárodních pojišťovacích skupin. 6.8.2007 12:53
OTÁZKA: Dobrý den, je férové, když někomu způsobím nehodu na vozidle za cca 2000,- (hodnota škody) a na malusem za povinný ručení to zaplatím několikanásobně dráž za x let? Ten kdo způsbí škodu dejme tomu za pět milionů, platí ekvivalentě vysoké malusy vůči škodě???? ondra
Havlas3 ODPOVĚĎ: Toto je princip, který je na českém pojistném trhu funkční dlouhou dobu. Neumím nyní jednoduše zhodnotit jeho férovost nebo neférovost, nicméně tuto poznámku považuji za zajímavý podnět, který si odnáším. 6.8.2007 12:56
OTÁZKA: Dobrý den, Chci se zeptat proč se platí za hovor k vám do call centra na císlo 221 221 221 , průměrné sjednání povinného ručení mi trvalo 24 minut...(zkoušel jsem to několikrát)...Je to docela dost peněz když člověk volá z mobilu, to pak to pojištění tolik výhodné od konkurence není...(viz Triglav kde byl rozdíl cca 300-400 kč, z čeho jsem 150 kč provolal.) Děkuji za reakci. Josef z Brna
Havlas3 ODPOVĚĎ: Jednou z aktivně využívaných alternativ, jak se spojit s naší společností, je možnost požádat prostřednictvím našich webových stránek www.direct.cz o zpětné volání s vyznačením preferovaného data a naši operátoři se se zákazníkem spojí. 6.8.2007 13:00
OTÁZKA: Zdravím, kdy budete prodávat přes IPTV? Marek Marek
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na váš dotaz musím otevřeně odpovědět, že opravdu nevím. 6.8.2007 13:01
OTÁZKA: Dobrý den, čtu samé informace a srovnání cen pojištění, ale mne více zajímá pokud dojde k pojistné události za jak dlouho dojde k vyplacení pojistné udlosti ? V současné době mám vozidlo pojištěné u České pojišťovny, která se honosí vyplacením pojistné události do 5 dní, ale moje osobní zkušenost je opačná. Pojišťovna se vymlouvá, že ještě neobdržela protokol o havárii od Policie a to trvá již 47 dní. Jak to bude fungovat u Váší společnosti ? Bertoan
Havlas3 ODPOVĚĎ: Veškeré naše procesy nastavujeme s ambicí jejich maximální rychlosti a efektivity. Toto se samozřejmě vztahuje i na proces likvidace pojistných událostí. V případě, že máme k dispozici veškerou potřebnou dokumentaci, jsme schopni likvidovat pojistnou událost ve velmi krátkém čase. 6.8.2007 13:05

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.