iDNES.cz

Přežije na našem trhu nová pojišťovna? Diskutujte s jejím ředitelem on-line

Havlas3
velikost textu:
vydáno 6.8.2007 10:50
Nová Direct Pojišťovna vstoupila na český trh letos v květnu. Snaží se dobýt trh přímým prodejem pojištění vozidel. Uspěla v očích klientů? Co pro vás dále chystá? Ptejte se ředitele Štěpána Havlase on-line.
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, chtěl jsem se Vás zeptat zda jako pojištovna plánujete podporovat nějaké neziskové /charitativní/ organizace, případně jaké? Děkuji za odpověď Petr Novák
Havlas3 ODPOVĚĎ: Naše pojišťovna působí na trhu zatím velice krátkou dobu a v současné době pracujeme na našich dlouhodobých strategických rozvojových a marketingových plánech. Podpora neziskových nebo charitativních organizací je něco, o čem momentálně v nejbližší době neuvažujeme, ale rozhodně se do budoucna podobné podpoře nechceme vyhýbat. 6.8.2007 11:07
OTÁZKA: Dobrý den, znám vaši pojišťovnu z televizní reklamy a přiznám se, že vaše nabídka je velmi lákavá. Manžel je jí zcela nadšen, já spíše váhám. Čím je vaše pojišťovna "lepší" než ty ostatní? Co stojí za tak "nízkou" cenou? Děkuji za zodpovězení dotazu. Helena Kučerová
Havlas3 ODPOVĚĎ: U produktů autopojištění, které jsou obsahově na trhu velice podobné a srovnatelné, což vychází zejména z legislativních požadavků, je cena tím hlavním odlišujícím faktorem. Naše ceny nejsou zatíženy náklady na provize placené finančním zprostředkovatelům a proto jsou ve srovnání se standardními pojišťovnami velice výhodné. V ceně našich produktů navíc získává zákazník zdarma některé doplňkové služby, jako například pojištění škody na autě vzniklé v důsledku špatného stavu vozovky. Přímý model prodeje nám dále umožňuje významně zjednodušit a zrychlit komunikaci a vztah s našimi zákazníky. 6.8.2007 11:15
OTÁZKA: Dobry den, plati jeste vase nabidka volnych mist? Shanite odborniky do IS/IT ? hexen
Havlas3 ODPOVĚĎ: Nabídka pracovních míst je pravidelně aktualizována na našich internetových stránkách www.direct.cz Pokud je mi známo, tak v současné době hledáme schopné pracovníky do oblasti IS/IT. 6.8.2007 11:17
OTÁZKA: Dobrý den pane Havlasi. Čím je podle Vás společnost DIRECT atraktivní pro potencionální uchazeče o zaměstnání? anonym
Havlas3 ODPOVĚĎ: Atraktivita naší společnosti pro potenciální uchazeče o zaměstnání spočívá zejména v tom, že každý z pracovníků se rozvíjí společně s nově založenou finanční institucí, zažívá jedinečnou a neopakovatelnou atmosféru tohoto nového projektu a konceptu a v neposlední řadě mohou naši zaměstnanci zúročit do budoucna své schopnosti nejen na území České republiky. 6.8.2007 11:20
OTÁZKA: Co podle Vás udělal a dělal špatně Call-in? Co budete dělat vy, abyste nedopadli podobně? Pojistník
Havlas3 ODPOVĚĎ: Aktivity a marketingová kampaň Callinu nebyly dle našeho názoru pro klienty srozumitelné. My používáme osvědčený a prověřený obchodní model, který funguje v zahraničí. Jeho základní podstatou je poskytovat cenově výhodné pojistné produkty šité na míru každému ze zákazníků a doplněné vysokou kvalitou poskytovaných služeb. Co je však nejdůležitější, je to, že jsme na přímý prodej výhradně zaměřeni, tudíž tento prodejní kanál nebude nijakým způsobem kanibalizován ostatními aktivitami v naší pojišťovně. 6.8.2007 11:24
OTÁZKA: Hezký den pane řediteli, uvažuji o tom, že si u vaší pojištovny sjednám povinné ručení, ale chtěla bych také havarijní pojištění. Nabízíte i toto? Za odpověd děkuji. D. Manychová
Havlas3 ODPOVĚĎ: Havarijní pojištění začneme nabízet v průběhu druhé poloviny srpna tohoto roku. Již dnes vím, že i podmínky pro tento produkt budou stejně atraktivní, jako je tomu v případě povinného ručení. 6.8.2007 11:26
OTÁZKA: Štěpáne, nešel bys tento týden na tenis? Dle článku máš sport rád. Vlastimil Nešetřil
Havlas3 ODPOVĚĎ: Vlasto, díky za pozdrav prostřednictvím tohoto fóra. Rád se s tebou tento týden utkám. 6.8.2007 11:27
OTÁZKA: Dobrý den, pojistil jsem si u Vás auto a mohu říci, že jsem zcela spokojený. Často cestuji, a tak se Vás chci zeptat, jestli v brzké době neplánujete rozšíření nabídky i o jiné typy pojištění, zajímá mě hlavně cestovní. Děkuji. Il Padrino
Havlas3 ODPOVĚĎ: Cestovní pojištění je součástí našeho produktového plánu. Jeho spuštění plánujeme v průběhu příštího roku. Kromě cestovního pojištění uvažujeme i o ostatních typech produktů neživotního pojištění, které svou podstatou jsou vhodné pro přímou distribuci bez potřeby finančních zprostředkovatelů, konkrétně se jedná například o pojištění domácností. 6.8.2007 11:30
OTÁZKA: Dobrý den, bude mít nějaké kamenné pobočky a jaký je předpokládaný nábor nových zaměstnanců? Milan
Havlas3 ODPOVĚĎ: V současné době máme funkční jedno klientské centrum v Praze. Momentálně neuvažujeme o rozšíření počtu těchto klientských center, neboť jsme neustále dostupní pro naše zákazníky na telefonním čísle 221 221 221, kde poskytujeme všechny naše služby. Naše společnost se obchodně rozvíjí a s tím samořejmě souvisí i skutečnost, že budeme i do budoucna nabírat nové pracovníky, zejména do oblasti podpory našich zákazníků. 6.8.2007 11:33
OTÁZKA: Dobrý den, po delším telefonickém rozhovoru jsem se dopídil k vypočítání částky za pojištění, ale výsledná částka mě neoslovila,abych měnil stávající pojišťovnu.Nabídnete v budoucnu opravdu lepší ceny? Tomáš
Havlas3 ODPOVĚĎ: Naše tarify jsou stanovovány na individuální bázi, jediným kritériem tedy není objem motoru vozidla a může se stát, že v ojedinělých specifických případech naše nabídka nemusí být nejlevnější na celém trhu, ale přes to i v tomto případě garantuji, že je jednoznačně konkurenceschopná. 6.8.2007 11:37
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli. 1.)Hodlá se pojišťovna zabývat výlučně pojištěním vozidel anebo pracujete na produktech i z ostatních oblastí (majetek,odpovědnost občanská i zaměstnanecká, životní a úrazové pojištění, firemní majetek+profesní odpovědnost apod.)? Nemáte obavy z toho, že klient většinou neví, co přesně by měl chtít a jak k pojištění přistoupit - a bez konkrétního poradce si sjedná možná ne plně to, co měl ve skutečnosti na mysli ?? Trh je přece jen plný názvosloví, která nejsou úplně stejná pro každou instituci. Pak mohou vznikat potíže při plnění, až klient zjistí, že vlastně nebyl kryt na to, co měl v představě. Jak budete toto eliminovat bez zprostředkovatelů ? Děkuji, pěkný den. Zdeněk Studentský
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na vaši otázku začnu odpovídat odzadu. Poukazujete na skutečnost, že pojistný trh často není úplně transparentní a používá názvosloví, které není pro zákazníky srozumitelné. Tohoto jsme si plně vědomi a proto je jeden z klíčových pilířů, na kterém chceme stavět náš úspěch, JEDNODUCHOST. Jednoduchost se snažíme promítnout do všech aspektů naší společnosti počínaje srozumitelností naší ceny, našich pojistných podmínek, používaného názvosloví, vnitrofiremními procesy konče. I náš model samozřejmě nabízí komfort finančního poradce, ale tento čeká na své zákazníky na telefonním čísle, kde je schopen provést potenciální nebo stávající klienty veškerými úskalími pojistného světa. Umíme si tedy představit svět bez finančně nákladných dealerů, kteří jsou v terénu. Co se týká našeho produktového plánu, již jsem uváděl, že se chceme zaměřit i na ostatní produkty neživotního pojištění a výhledově proniknout i do oblasti životního pojištění. 6.8.2007 11:46
OTÁZKA: Dobrý den, Mám škodu Felici 1,3 pojištěnou u České pojišťovny. Mám u nich i pojištění proti krádeži. Mám tu dražší verzi(vyžší limit pojistného plnění) Platím cca 5500,- za oboje(s Max bonusem). Kolik by mne to stálo u vás? Picolik
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, neumím takto z kanceláře iDNES spočítat z hlavy cenu vašeho pojistného. Rád bych vás odkázal na naše internetové stránky www.direct.cz, kde si můžete jednoduchou kalkulaci ceny realizovat, případně zavolejte do našeho call centra na čísle 221 221 221, kde vám cena bude přesně spočítána. Navíc jako dárek od nás dostanete cestovní baterku, pokud nám zavoláte. 6.8.2007 11:49
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, osobně jsem rád, že se na pojišťovacím trhu "něco" děje. Kdybyste nebyl přesvědčen, že máte šanci v tak vysoce konkurenčním prostředí oproti "gigantům", nebyli byste zde, takže takhle se nezeptám, moje otázka zní: "Co vás přesvědčilo, že je v Česku potenciál pro tento druh podnikání". Jsem přesvědčen, že češi jsou konzervativní a když už se pojistí, chtějí doslova "vidět" jistotu. Jsem 30tník a sám velice váhám... přesvěčte mě... Jan Zeman
Havlas3 ODPOVĚĎ: Před vstupem na český trh jsme realizovali detailní výzkum trhu zaměřený na preference zákazníků v oblasti pojišťovnictví. Z tohoto výzkumu je zřejmé, že potenciál pro jednoduchou a on-line distribuci má jednoznačně růstovou tendenci a český trh se tak přibližuje srovnatelným západoevropským trhům. Na pojistném trhu chceme právě vysvětlovat, že pro jakýkoliv konzervatismus není žádný důvod. Souhlasím s tím, že pojišťovací instituce musí mít silné finanční zázemí a toto právě považuji za jednu z našich výhod. 6.8.2007 11:58
OTÁZKA: Dobry den, nova pojistovna u mne pusobi opatrnym dojmem a nejvice mne tizi otazka plneni skodnych udalosti jejich rychly a bezchybny prubeh. Lukas
Havlas3 ODPOVĚĎ: Samotný proces likvidace škodných událostí je v naší společnosti nastaven velice efektivně a moderně. V této oblasti těžíme zejména z možností našeho informačního systému, který splňuje náročná kritéria zahraničních trhů. 6.8.2007 12:01
OTÁZKA: Vyzkousel jsem kalkulacku na vasich webovkach, pripada Vam limit 35/18 dostacujici pro pokryti skod pri havarii napr v zahranici ? Díky moc anonym
Havlas3 ODPOVĚĎ: Vámi uváděný limit je definován zákonem. Pokud máte zájem o limity vyšší, tak nabízíme i vyšší pojistné limity pro krytí škod. 6.8.2007 12:02
OTÁZKA: Pokud srovnáme povinné ručení Directu a třeba Allianzu, zjistíme, že vycházejí téměř nastejno. Opravdu si myslíte, že Vaše nabídka je tak dobrá? Pete
Havlas3 ODPOVĚĎ: Osobně jsem skutečně přesvědčen, že cenová nabídka naší společnosti je obecně na trhu povinného ručení nejvýhodnější. 6.8.2007 12:04
OTÁZKA: dobry den, nemyslite si, ze dopadnete jako Call in? jinak vam preji at vam tento koncept vyjde samozrejme Lukas
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na tento dotaz jsme již odpovídali v rámci příspěvku číslo 198 919. Rád bych vás na tento odkázal. 6.8.2007 12:06
OTÁZKA: Dobry den, vitam dalsi pojistovnu na trhu a preji plno uspechu, nicmene Vase kalkulacka mi ukazuje 4649 pro vozidlo, ktere je pojistene u konkurence za 39xx (presne si to nepamatuju; jedna se o slaby motor s velkym objemem, stare vozidlo). Co nabizite za zvysenou cenu lepsiho, nez konkurence? Jirka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Internetová kalkulačka poskytuje orientační výpočet, rád bych vás tedy odkázal na možnost individualizované kalkulace prostřednictvím našeho call centra, kde budou zohledněna veškerá konkrétní specifika a tudíž může být konkrétně ve vašem případě cena výhodnější. 6.8.2007 12:08
OTÁZKA: Dobrý den, Vaši pojišťovnu mi doporučil známý při hledání nejvýhodnějšího povinného ručení. Při zavolání a dotazu na cenu jsem předem musela absolvovat asi 7 min dotazník včetně data narození, bydliště....a poté mi byla sdělena cena vyšší než bych čekala. Podotýkám, že je to mé první povinné ručení. Týkají se tedy výhodné nabídky pouze dlouhodobých pojistitelů a je nutné pouze! při dotazu ohledně ceny chtít tolik "personálních" informací? Děkuji. Lucie K.
Havlas3 ODPOVĚĎ: Stavba a kalkulace našich tarifů je závislá na celé řadě specifických kritérií, což nám dává výhodu kalkulovat ceny individuálně pro jednotlivé zákazníky. Z tohoto důvodu k tomu, abychom mohli spočítat námi garantovanou cenu, potřebujeme znát veškeré cenotvorné údaje. 6.8.2007 12:10
OTÁZKA: pana Helekal vedl Call in ČP necelý rok a po totálním fiasku odešel do Raiffeisen bank na vyšší post. Kam půjdete vy ? Žalman
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji za váš ojedinělý dotaz. Svou budoucnost spojuji se jménem DIRECT Pojišťovna, neboť jsem přesvědčen o potenciálu naší společnosti. 6.8.2007 12:12
OTÁZKA: Nebojíte se, že na přímý prodej český zákazník prostě neslyší? Vždyť podobné plány měl Oskar s prodejem telefonů a tarifů po síti a kolik má dneska kamenných prodejen.. Prostě to nefungovalo. Pete
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na podobný dotaz jsem již odpovídal v mých předchozích odpovědích. Podobné předsudky byly například i na polském trhu a zde se model přímého prodeje etabloval velice úspěšně a rychle. 6.8.2007 12:16
OTÁZKA: Dobrý den, není za Vaší nízkou cenou také skrytá absence asistenčních služeb v zahraničí? Na jakou asistenci se v případě havárie v zahraničí mohu u Vás spolehnout? Jan Loun
Havlas3 ODPOVĚĎ: Výhodnost našich cen není dána jakoukoliv manipulací s rozsahem krytí pojistných rizik. Konkrétně v případě asistenčních služeb jsou tyto součástí naší produktové nabídky a můžete si vybrat při sjednání pojištění rozsah asistenčních služeb, které požadujete. 6.8.2007 12:18
OTÁZKA: Jak vzpomínáte na vstup pana Ing. prof. Lašáka, MBA do eBanky a Váš nucený odchod kvůli špatným obchodním výsledkům ? Černý
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na vstup pana Lašáka do eBanky nevzpomínám, neboť jsem se tam s ním nepotkal. 6.8.2007 12:20
OTÁZKA: Zdravím, budete taky nabízet i pojištění domácností nebo cestovní ? Kdy ? Díky T. Chvátal
Havlas3 ODPOVĚĎ: Co se týká našeho produktového plánu, již jsem uváděl, že se chceme zaměřit i na ostatní produkty neživotního pojištění a výhledově proniknout i do oblasti životního pojištění. 6.8.2007 12:22
OTÁZKA: Pane řediteli, nemyslíte, že se cena Vašich produktů odrazí v jiných faktorech pojištění? Jako je výplata pojistky a podobně? Petr Donošil
Havlas3 ODPOVĚĎ: Pokud máte na mysli negativní dopad našich výhodných cen na jiné faktory pojištění, uvádíte například výplatu pojistky, tak toto vylučuji. 6.8.2007 12:24
OTÁZKA: Tvrdíte, že cit. "Jeho základní podstatou je poskytovat cenově výhodné pojistné produkty šité na míru každému ze zákazníků a doplněné vysokou kvalitou poskytovaných služeb". Protože jsem prosta frází a plků, chtěla bych se zeptat, která pojišťovna takové moto nemá, tj. od kterých pojišťoven se chcete odlišit ? Barunka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Z této formulace je třeba vypíchnout zejména pasáž týkající se "cenové výhodnosti šité na míru" každému ze zákazníků. Toto je jedna z věcí, která naši společnost odlišuje od naší konkurence, neboť v našich sazbách uvažujeme celou řadu kritérií, která nejsou vázána na předmět pojištění (tedy auto), ale vztahují se k osobě, která pojistku sjednává. 6.8.2007 12:28
OTÁZKA: Dobrý den, jak byste dal do souvislosti výrok "Nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" s Vaší pojištovnou Direct? Děkuji Cougar
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den. Tento konkrétní výrok bych do souvislosti s naší pojišťovnou DIRECT nedával. Cenová výhodnost našich produktů není dána nižší kvalitou, ale skutečností, že nemusíme v našich cenách započítávat provize placené zprostředkovatelům. 6.8.2007 12:30
OTÁZKA: Dobrý den. Česká pojišťovna garantuje výplatu pojistného plnění do 5 dnů. Jste schopni konkurovat těmto podmínkám? velký bourač
Havlas3 ODPOVĚĎ: Veškeré naše procesy nastavujeme s ambicí jejich maximální rychlosti a efektivity. Toto se samozřejmě vztahuje i na proces likvidace pojistných událostí, u kterého si uvědomujeme, že je to jeden z konkurenčních aspektů. 6.8.2007 12:33
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli, jaká je nabídka benefitů pro Vaše zaměstnance? Eva
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, rád bych vás odkázal na naše personální oddělení, které vám v případě vašeho zájmu o zaměstnání v naší společnosti, poskytne veškeré podrobné informace. 6.8.2007 12:36
OTÁZKA: Vážený pane, jste legrační, bohužel. Prezentujete se "levným" povinným ručením, které jsu si pro svou Octavii 1,8 (nikdy jsu neboural) u vás spočítal a k mému zděšení jsu zjistil, že máte stejné ceny, jako již dlouho zavedené pojišťovny. Pak nějak nechápu, jak chcete přilákat nové klienty???? Nechcu dárky, chcu levnější Povinné ručení (!) Horolezec-29
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na podobný dotaz jsem už odpovídal některému z předchozích tazatelů. Rychlá kalkulace prostřednictvím internetu poskytuje orientační zjednodušený výpočet, rád bych vás tedy odkázal na možnost individualizované kalkulace prostřednictvím našeho call centra, kde budou zohledněna veškerá konkrétní specifika a tudíž může být cena mírně odlišná. 6.8.2007 12:40
OTÁZKA: mam od vas povinne ruceni vyslo mne vyrazne vyhodneji nez jinde a nemusel jsem ani nikam chodit neco zarizovat je nejaka sance ze budete jednou nabizet i havarijni pojisteni? Jirka
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na podobný dotaz jsem již odpovídal takto: "Havarijní pojištění začneme nabízet v průběhu druhé poloviny srpna tohoto roku. Již dnes vím, že i podmínky pro tento produkt budou stejně atraktivní, jako je tomu v případě povinného ručení." Velmi mě těší vaše vyjádřená spokojenost s naší dosavadní nabídkou. 6.8.2007 12:42
OTÁZKA: Dobrý den, jak hodnotíte výsledky uplynulých měsíců vašeho působení na trhu? Plní se vaše očekávání? díky D. Daniel
Havlas3 ODPOVĚĎ: Na pojistném trhu působíme od 21. května, tedy něco málo přes dva měsíce. Dosavadní obchodní výsledky jsou v souladu s našimi obchodními plány a cíly. Z tohoto pohledu tedy hodnotím naše dosavadní působení jako úspěšné, ale jsme si samozřejmě vědomi, že zejména dlouhodobý zájem o náš výhodný koncept je to, co bude rozhodné. Současné obchodní výsledky zatím nasvědčují tomu, že námi nastavený koncept je pro zákazníky zajímavý. 6.8.2007 12:46
OTÁZKA: Dobrý den, auto u vás pojištěné mám, je to ale strašně časově náročné, trvalo to přes 1/2 hodiny i když jsem všechny potřebné doklady měl u sebe na stole. Kdy zavedete pojištění přes internet? Dalibor Matouš
Havlas3 ODPOVĚĎ: Projekt prodeje našich produktů přes internet jako další z kanálů v současné době dokončujeme a plánujeme spuštění internetového prodeje nejpozději koncem roku. 6.8.2007 12:48
OTÁZKA: Dobry den, Ma vase pojistovna neco spolecneho s pojistovnou Quinn Direct v Anglii a Irsku? Diky za odpoved a preji hezky den Ivan Novotny
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, s touto pojišťovnou nemá DIRECT Pojišťovna nic společného. Nicméně DIRECT Pojišťovna má úzkou vazbu na britský pojišťovací trh, neboť byla právě smluvně dojednána transakce o vstupu britského pojišťovacího obra Royal & SunAlliance Insurance Group do naší mateřské společnosti. Tato pojišťovací skupina působí ve více než 130 zemích a je jednou z největších nadnárodních pojišťovacích skupin. 6.8.2007 12:53
OTÁZKA: Dobrý den, je férové, když někomu způsobím nehodu na vozidle za cca 2000,- (hodnota škody) a na malusem za povinný ručení to zaplatím několikanásobně dráž za x let? Ten kdo způsbí škodu dejme tomu za pět milionů, platí ekvivalentě vysoké malusy vůči škodě???? ondra
Havlas3 ODPOVĚĎ: Toto je princip, který je na českém pojistném trhu funkční dlouhou dobu. Neumím nyní jednoduše zhodnotit jeho férovost nebo neférovost, nicméně tuto poznámku považuji za zajímavý podnět, který si odnáším. 6.8.2007 12:56
OTÁZKA: Dobrý den, Chci se zeptat proč se platí za hovor k vám do call centra na císlo 221 221 221 , průměrné sjednání povinného ručení mi trvalo 24 minut...(zkoušel jsem to několikrát)...Je to docela dost peněz když člověk volá z mobilu, to pak to pojištění tolik výhodné od konkurence není...(viz Triglav kde byl rozdíl cca 300-400 kč, z čeho jsem 150 kč provolal.) Děkuji za reakci. Josef z Brna
Havlas3 ODPOVĚĎ: Jednou z aktivně využívaných alternativ, jak se spojit s naší společností, je možnost požádat prostřednictvím našich webových stránek www.direct.cz o zpětné volání s vyznačením preferovaného data a naši operátoři se se zákazníkem spojí. 6.8.2007 13:00
OTÁZKA: Zdravím, kdy budete prodávat přes IPTV? Marek Marek
Havlas3 ODPOVĚĎ: Dobrý den, na váš dotaz musím otevřeně odpovědět, že opravdu nevím. 6.8.2007 13:01
OTÁZKA: Dobrý den, čtu samé informace a srovnání cen pojištění, ale mne více zajímá pokud dojde k pojistné události za jak dlouho dojde k vyplacení pojistné udlosti ? V současné době mám vozidlo pojištěné u České pojišťovny, která se honosí vyplacením pojistné události do 5 dní, ale moje osobní zkušenost je opačná. Pojišťovna se vymlouvá, že ještě neobdržela protokol o havárii od Policie a to trvá již 47 dní. Jak to bude fungovat u Váší společnosti ? Bertoan
Havlas3 ODPOVĚĎ: Veškeré naše procesy nastavujeme s ambicí jejich maximální rychlosti a efektivity. Toto se samozřejmě vztahuje i na proces likvidace pojistných událostí. V případě, že máme k dispozici veškerou potřebnou dokumentaci, jsme schopni likvidovat pojistnou událost ve velmi krátkém čase. 6.8.2007 13:05
zpět na osobnost