Diskuze

Při prodeji zánovní ojetiny proděláte měsíčně desítky tisíc

Koupili jste si pěkné auto s dobrou výbavou, skoro nic s ním nenajeli a myslíte si, že ho prodáte jen s nepatrnou slevou. Hořký omyl. Často citovaný strašák, že sotva vyjedete s novým autem ze salonu, ztrácí třetinu ceny, je sice nesmysl, ale o desítky tisíc přijdete jistě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MagorA

15. 9. 2009 11:06
ekonomika auta

Patřím k chudším lidem, s příjmem lehce na 10čistého, a na nové auto nikdy nebudu mít, ale - jezdím tč. 20 let starým "japoncem", komfort asi jako favorit když byl nový, bezpečnost raději ani nemyslet, ale - stál 60tisíc, ( i na něj jsem si musel půjčit). Najedu asi 35-40 tisíc ročně, servis a údržba tak 10tisíc ročně, spotřeba paliva 2kč/km, pojištění a ručení 8tisíc za rok. Mám auto druhým rokem, stálo mne tedy komplet asi 240tisíc (cena auta, údržba a servis, pojištění a palivo). Jezdím s ním především pracovně, proplácejí 8 kč/km, tak to máme nějakého 500tisíc, mohu tedy říci že v mém případě se jetina vyplatí...

0 0
možnosti

4fire

15. 9. 2009 18:43
Re: ekonomika auta

beres 10.000,- a platži ti 8,- Kc/km? ... se mi pomerove nezda?

0 0
možnosti

WIFI

15. 9. 2009 11:04
No co

Koupit si do auta s pohotovostní hmotností přesahující 1300 kg motor o výkonu necelých 70 kw a pak se divit, že to nejede, je fakt zvláštní. Příště doporučuju při kopi se nezaměřovat na  barvu vozu, ale na důležitější věci, případně si vzít do autosalonu někoho, kdo autum víc rozumí

0 0
možnosti

Host

14. 9. 2009 14:59
prodej po 6 měsících? a ještě se diví...

Nechci dělat reklamu, ale... před rokem jsem pořídil nový vůz Ford, v akci za ca. 560k (bohužel ještě před krizí, dnes by byl ještě dobře o 40-50k levnější) s leasingem na 5 let bez navýšení. Splátka včetně havarijního a povinnýho 8.800 včetně DPH. (na firmu, akontace 35%, bez DPH ca. 7.900, splátky hav. poj. a pov. ruč. jsou bez vlivu na DPH, za měsíc měním smlouvu hav. pojištění - to mi klesne o víc, jak 1.000...). A řeknu Vám, ta jistota toho, že se Vám nic nepodělá během prvních pár týdnů po koupi, ta jistota, že nemusíte poslouchat každý písknutí a vrznutí se strachem, že bude nutný vyměnit to a to za tolik a tolik. Ve finále mě nové auto stojí téměř to samé (měsíčně), jako předchozí dvě ojetiny. Záruka 5 let, leasing 5 let, po pěti letech půjde na protiúčet opět za nové. Žádné starosti... samozřejmě, vyplátí se to zcela zřejmě až při určitém nájezdu km (v mém případě ca. 3-4tkm za měsíc, a to není zase tak moc... myslím...). Po půl roce používání prodává nové auto jen magor...

0 0
možnosti

Homer _ 5

14. 9. 2009 16:18
Re: prodej po 6 měsících? a ještě se diví...

Praktikuji v zásadě podobný model. Jen s tím, že najezdím asi polovic - typicky do 20t km ročně. Mě jako nejlepší vyšla v kalkulacích koupě předváděcích aut. Stáří cca rok (nejmladší jsem koupil 7-8 měsíců staré, nejstarší mělo necelých 16 měsíců), a s nájezdem do 35.000km. Pokaždé jsem měl minimálně 2 roky záruku (a fungovala opravdu jako plnohodnotná záruka - jako na zcela nové vozy).

Ušetřil jsem v rozsahu 30-50% ceníkové ceny a výbava byla vždy s něčím navíc... Kupováno vždy u autorizovaných dealerů, tzn. auto vycíděné jako nové, včetně motorového prostoru, atd..., nové náplně, atd...

Zatím se mi to vždy bohatě vyplatilo.

0 0
možnosti

ivabublan

14. 9. 2009 9:49
"A kolik dostane za opela?"

"opela", paneboze....

0 0
možnosti

Host

14. 9. 2009 18:04
Re: "A kolik dostane za opela?"

Ty clanky pisou a editujou za levnejsi peniz bratia slovaci, co se nikdy cesky nenauci, tak se nediv ;-)

0 0
možnosti

Host

11. 9. 2009 18:39
jojo...

zrovna se snažíme prodat Hyundaie 4x4 v nejlepší výbavě, starý 4 roky. Tehdy jsme za něj dali 3/4 mega, teď se zdá, že víc, než 220 neutržíme... holt, kdo chce jezdit v aspoň trochu slušným autě, musí si připlatit. Mně baví koupit si každý 3-4 roky nový, tak holt musím platit jak mourovatá ;-)

0 0
možnosti

Host

11. 9. 2009 18:40
Re: jojo...

tedy, napřímo (jinému člověku) bychom ho prodali tak za 250, bazary mají jednotnou výkupní cenu 200. Těch 220 je za komisi.

0 0
možnosti

Rado_

11. 9. 2009 7:19
Nechápu, kde se vzal mýtus..

....o tom, že auto koupené v ČR je lepší kup, má jasný původ apod. Já osobně bych si nikdy nekoupil auto odsud, neboť pokud mám nějakou jistotu, tak je to jen ta, že tam bude oje*aný servis a stočené kilometry, o provozu na našich tankodromech ani nemluvě. Při koupi motorky je rozdíl ještě markantnější. Kupuju ze Švajcu nebo ITA a nehodlám to měnit.

0 0
možnosti

briza

11. 9. 2009 11:30
Re: Nechápu, kde se vzal mýtus..

Tak to zalezi. Dnes uz mas u rady autosalonu "znackovy" bazar, kde casto konci auta u toho daneho prodejce prodana a servisovana. Pokud si clovek da trochu praci slusne ojete auto tam sezene (cimz nerikam, ze ten tvuj pristup je spatny)

0 0
možnosti

Host

10. 9. 2009 21:13
delate si srandu?

O cem to proboha je? Pipka si koupi auto a pak se divi, ze ho neproda za stejnou cenu? To je namet minimalne na celovecerni film. Rv

0 0
možnosti

Host

12. 9. 2009 15:46
Re: delate si srandu?

R^

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 16:42
To je objev, který by se dal přirovnat k objevení nového kon

To je tedy článek.  Je vidět, že opravdu nemají o čem psát. Že u nového auta klesne za půl roku hodnota o 20%. Co je na tom sakra zvláštního? Proč by si někdo kupoval ojeté auto za cenu nového? také se musí počítat s rabatem u prodávajícího nového vozu i u vykupujícího toho ojetého. Takhle to chodilo vždycky a je to naprosto logické. A pokud si někdo koupí nové auto a za půl roku ho prodá, je to magor. A pokud o tom ještě píše na i-dnes, je to nadmagor ;-D

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 16:00
Co ji nebaví?

Dodržovat dopravní předpisy?

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 23:13
Re: Co ji nebaví?

a ty bez radsi do kostelaRv

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 15:08
To je pěkná blbost

Tak baba má auto půl roku, vůbec jí nebaví jezdit a najela s ním 10 000 km. Tu a autora článku bych chtěl mít doma. Rv

0 0
možnosti

Host

9. 9. 2009 17:52
Re: To je pěkná blbost

Prominte ale nemate pravdu jsem majitelkou  temer nove Hondy CR-V, privezla jsem si ji ze zahranici, da se rict ze tam je to auto pro maminy, no a ted si v tom tady pripadnu ponekud mimo misu. Nemluve o tom  ze benzin je tu mnohem drazsi a tak pokukuju po necem mensim a vazne uvazuji o prodeji. A pokud byste :-Pme chtel mit doma tak dekuji nechci.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...