Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se manažerky komunikace Všeobecné stavební spořitelny KB

velikost textu:
vydáno 4.3.2004 12:00

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 4. března 2004 do 12:19

OTÁZKA: Jaké to je, být v pozici tiskové mluvčí a obhajovat nepříjemné změny, na které jsou klienti právem namíchnutí a ještě se k tomu usmívat? Chce to silný žaludek? Anonym
ODPOVĚĎ: Pro klienty se tyto změny možná v tuto chvíli zdají být nepříjemné, ale vzhledem k tomu, že přesně znám i všechna pozitiva a dokonce se velice často setkávám se spokojenými klienty, kterým jsme pomohli "rychleji bydlet lépe", mám radost, že pracuji pro tak skvělou firmu, jakou Modrá pyramida bezesporu je. Svým klientům poskytla Modrá pyramida formou úvěrů na bydlení více než 25 mld. Kč 4.3.2004 13:06
OTÁZKA: Proč si spořitelny pro sebe stavějí velké paláce a tyto náklady pak promítají na vrub klientů? Nebylo by lepší normální sídlo a nižší poplatky? Tydlidát
ODPOVĚĎ: Modrá pyramida nemá žádné paláce, má jen normální poradenské kanceláře (většinou pronajaté), ve kterých poskytuje kvalitní klientský servis. 4.3.2004 13:09
OTÁZKA: Dobrý den, mám pocit, že u nás zatím příliš nefunguje spolupráce v rámci finančních skupin. Spořitelna, hypoteční oddělení banky a banka samotná spolu příliš nekomunikují, každý má zájem hrabat se jen ve svém písečku (a netýká se to pouze finanční skupiny KB ale i ostatních). Spousta klientu by však například ráda využila kombinace hypotéky a úvěru ze stavebního spoření a očekávala by, že například materiály, které předloží spořitelně už nebude muset předkládat hypotečnímu oddělení banka a naopak. Kdy se konečně dočkáme pozitivních změn i v této oblasti? Jarmilka
ODPOVĚĎ: Propojení stavebního spoření a hypotéky je výhodné jen pro některé klienty, zpravidla vyžaduje i vyšší bonitu. Existuje společný produkt, kdy je poskytnutý hypotéční úvěr splácen pomocí stavebního spoření. Spolupráce existuje i v případě zajištění současně poskytnutých úvěrů. Rozšiřování spolupráce právě probíhá. 4.3.2004 13:14
OTÁZKA: Jak je mozne, ze selhavaji Vasi zamestnanci pri vyrizovani uveru? Konkretne se mi stalo, ze mi byl uver zamitnut, protoze pry nesplnuji bonitu. Nakonec se ukazalo, ze chybovala pracovnice VSS KB, protoze nezapocitala nemocenskou, ktera byla samozrejme prilohou.... Jeji arogance byla neskutecna, ani se neomluvila. Vznikla mi jejim rozhodnutim skoda radove v tisici korunach (uver vyrizovala maklerska firma, ktera vse spocitala korektne bez nejmensi chybicky). Stejne tak jsem letos neobdrzel vypis z uctu - mame u Vas jako rodina dva uvery. Neni vubec jednoduche se dovolat na Vasi centralu k uverovym pracovnicim - nikdo to tam nebere (ani pres ustrednu ani pres provolbu). Az snad na desaty pokus jsem se "nekam" dovolal, p. Jandova vsak jiz byla velmi ochotna a vse prikladne vyridila. Nez jsem se vsak dozvedel, kdo to ma na starosti, to byl celkem vykon hodny profesionalniho sportovce. Vse se odehralo naposledy vcera. O provolanych castkach nebudu ani mluvit o nakladech (mobil/pevna linka - (jedna se o mezimesto), a na konci se ozve zaznamnik s uplne jinym jmenem, nez kam volam (cisla overeny na listinach a na ustredne). Nechcete se nad timto pripadem zamyslet a vyvodit z toho dusledky? Nebo jsem jen svetla vyjimka? Jakub
ODPOVĚĎ: Obecně vám bohužel nemohu pomoci, doporučuji vám obrátit se písemně na naši spořitelnu, abychom mohli váš podnět podrobně prošetřit. 4.3.2004 13:18
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me, proc neni mozne zvysit cilovou castku smlouvy uzavrene za podminek zakona o stav. sporeni platneho do konce r. 2003, aniz bych byla nucena podepsat dodatek, ze pristupuji na podminky novely zakona ? Marketa
ODPOVĚĎ: Vzhledem k tomu, že se změnila řada okolností a podmínek (nejen zákon o stavebním spoření)a navyšování cílové částky znamená změnu smlouvy i z vaší strany, je nutné, aby spořitelna na tyto změny reagovala. 4.3.2004 13:22
OTÁZKA: co si myslíte o nehorázných částkách za zvýšení cílové částky nebo poplatky které si účtujete za vedení účtu. Vždyt mi vám poskytujeme naše peníze a musíme platit správní poplatky. jan
ODPOVĚĎ: Na obdobné otázky jsem již odpovídala. Modrá pyramida se vždy snaží poskytovat ty nejkvalitnější služby a věřím, že se o tom i vy přesvědčíte. Děkuji vám za vaše otázky, v tuto chvíli se s vámi loučím, případné další dotazy ráda zodpovím na adrese hvaneckova@vsskb.cz Přeji Vám všem příjemný den. Hana Vaněčková, tisková mluvčí, Modrá pyramida 4.3.2004 13:27

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.