V případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Ilustrační snímek

V případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Patříte mezi reklamožrouty, nebo přepínače? Otestujte se

Většinu lidí reklamy v televizi otravují. Mnozí přepínají na jiný program, jiní využijí několikaminutovou přestávku třeba k uvaření kafe. Ovšem najdou se i lidé, kteří reklamy milují. Do které skupiny patříte vy? Otestujte své znalosti reklam finančních institucí v našem kvízu.

Reklamy jsou všude kolem nás. Ať chceme, nebo ne, mají vliv na naše chování a nákupní zvyklosti. Poslední průzkumy ukazují, že zhruba 36 procent lidí se reklamou nechá ovlivnit.

Test: Znáte reklamy finančních institucí?

Ovšem v případě finančních služeb jsou Češi na údaje získané z reklamy opatrní. Z průzkumu společnosti Factum Invenio vyplynulo, že jen 2,5 procenta Čechů si  pořídí nějaký finanční produkt či službu na základě zhlédnutí reklamy.