Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Telefonní bankovnictví pod lupou

aktualizováno 
Využíváte nebo chcete začít využívat ke komunikaci s bankou výhod telelefonního bankovnictví? Víte, která banka vám v tomto oboru nabízí nejlepší služby? Pojďte se podívat blíže na charakteristiku telefonního bankovnictví jednotlivých bank, aby byl váš výběr objektivnější.
 

Komerční banka – Expresní linka

·          Expresní linku lze zřídit k běžným účtům vedeným v českých korunách

·          zákazník banky volá na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • velmi široké spektrum služeb, automatické SMS na mobilní telefon

Nevýhody

  • vyšší cena za vedení Expresní linky, možnost zřízení jen ke korunovým účtům, absence zahraničního platebního styku

 

Raiffeisenbank- Callkonto

·          Callkonto lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách

·          zákazník volá na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum služeb, nízké poplatky, zajímavé slevy při využití telefonického bankovnictví v kombinaci s jinými službami banky

Nevýhody

  • do konce března platí poplatek 50 Kč měsíčně

 

Živnostenská banka – TeleBanka

·          TeleBanku lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • možnost volby mezi fixním poplatkem nebo poplatkem za každý přístup, automatické SMS na mobilní telefon

Nevýhody

  • nelze obsluhovat trvalé příkazy, inkasa a SIPO

 

Československá obchodní banka – ČSOB Linka 24 a ČSOB Phone 24

·         na pobočkách ČSOB je klientům nabízena služba ČSOB Linka 24 ke korunovým i devizovým účtům. Zahrnuje služby telefonního bankéře, automatický hlasový systém a službu SMS Standard (komunikace s bankou prostřednictvím šifrovaných SMS zpráv).

·         na pobočkách Poštovní spořitelny a na poštách si klienti Poštovní spořitelny mohou zřídit službu ČSOB Phone 24 pouze ke korunovým účtům. Jedná se o automatický hlasový systém.

·          v obou případech volají klienti na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum služeb, propojení s ostatními přímými komunikačními kanály

Nevýhody

  • méně funkcí u automatického hlasového systému

 

eBanka – Osobní účet

·         službu telefonního bankovnictví s operátorem i automatickým hlasovým systémem, přístup přes mobilní telefon i internet dostane klient automaticky v rámci měsíčních poplatků za vedení účtu. Účet je víceměnový, tzn. že na jednom účtu může mít klient až pět různých měn.

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • přes telefon lze uskutečnit veškeré bankovní operace, jeden účet slouží pro více měn, poplatek za vedení účtu zahrnuje kompletní služby přímého bankovnictví

Nevýhody

  • vyšší ceny za služby telefonních bankéřů

 

Česká spořitelna – SERVIS 24

·         SERVIS 24 si mohou klienti České spořitelny sjednat ke korunovým sporožirovým účtům. Funguje na bázi automatické hlasové služby a klient má možnost se v případě potřeby nechat přepojit na telefonního bankéře.

·          zákazník volá na modrou linku (zákazník platí místní hovorné)

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

 Výhody

  • velmi široké spektrum služeb u telefonních bankéřů i automatického hlasového systému, nízké poplatky

Nevýhody

  • SERVIS 24 nelze sjednat k devizovým účtům, zákazník nevolá na bezplatnou linku

 

GE Capital Bank – Telefon Banka

·          Telefon Banku si mohou klienti banky zřídit ke korunovým běžným účtům

·          zákazník volá na pražské telefonní číslo

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • při zůstatku nad 40 tis. Kč odpadá poplatek za měsíční výpis,

Nevýhody

  •  nižší spektrum služeb přes telefon, zákazník nevolá na bezplatnou linku

 

HVB Bank – Telebanking v rámci Konta Komfort

·         Telebanking získávají majitelé Konta Komfort automaticky a lze s ním ovládat i devizové účty, zahrnuje kromě telefonních bankéřů i automatický hlasový systém

·         zákazník volá na bezplatnou linku

·         telefonní bankéři jsou k dispozici v pracovních dnech od 7 do 21 hodin a v sobotu od 10 do 18 hodin, mimo tuto dobu je k dispozici automatický hlasový systém

Výhody

  • široké spektrum služeb, klient platí pouze poplatek za vedení účtu a platební styk a jiné operace jsou zdarma

Nevýhody

  • pro málo aktivní klienty je vedení účtu drahé, telefonní bankéři nejsou k dispozici nepřetržitě

 

Union banka      U-phone

·         službu U-phone mohou klienti Union banky využívat u korunových i devizových účtů, jedná se o automatický hlasový systém

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • nízké poplatky

Nevýhody

  • možnost pouze ověřit zůstatek a informovat se o směnných kurzech zahraničních měn

 

Citibank – CitiPhone

·         službu CitiPhone získají klienti Citibank k běžným korunovým i devizovým účtům, mohou volit mezi osobními bankéři i automatickým hlasovým systémem

·          zákazník volá na pražské telefonní číslo

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum funkcí, v případě zůstatku převyšujícího 300 tis. Kč odpadá měsíční poplatek za vedení účtu

Nevýhody

  • vyšší ceny, klient nevolá na bezplatnou telefonní linku

 

 Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Telebanking má zelenou! Více se dozvíte v článku, který naleznete ZDE.

 

Autor:



Nejčtenější

Odeslal 30 tisíc na chybný účet. Už dva roky čeká na vrácení

Ilustrační snímek

Možná už se vám někdy stalo, že jste se spletli v čísle účtu, kam jste poslali peníze. Možná jste měli štěstí, že šlo o...

Nechceme programátory tady, my jim práci přivezeme, říká manažer ajťáků

Lukáš Zrzavý

Sehnat nové zaměstnance jim prý nečiní velký problém. V době, kdy je trh práce vyčerpán a většina firem marně pátrá po...



PENÍZE 2038: Euro v Česku nebude a hotovost jen okrajově, míní experti

(Ilustrační snímek)

Když se řekne peníze, určitě si umíte spočítat, kolik jich máte, jak s nimi nakládáte a co pro vás znamenají. Ale...

Podnikáte? Zabezpečte osobní údaje. Poradíme, jak na GDPR

Ilustrační snímek

Nejen podnikatelé jsou v panice. Stejně tak třeba party místních hasičů, kluby aktivních důchodců či útulky pro psy se...

Nežeň se, do důchodu času dost. Jak se vyhnout zklamání z nové práce

Ilustrační snímek

Nastupujete do prvního zaměstnání, těšíte se na kolegy, pracovní náplň a vhod přijdou i peníze pravidelně na účtu....

Další z rubriky

Máslo s lojem, obarvené ryby: jak zákazníka chránil král proti šejdířům

Ilustrační snímek

Možnost reklamovat vadné zboží je výdobytek moderní doby. Jak to bylo v minulosti, kdo dříve chránil zákazníky a jaké...

Odeslal 30 tisíc na chybný účet. Už dva roky čeká na vrácení

Ilustrační snímek

Možná už se vám někdy stalo, že jste se spletli v čísle účtu, kam jste poslali peníze. Možná jste měli štěstí, že šlo o...

Sedačku vrátit nemůžete z hygienických důvodů, tvrdil e-shop

Ilustrační snímek

Nákup v e-shopu má své výhody, nakupujeme z pohodlí domova, zboží je nám doručeno až domů a navíc můžeme od smlouvy bez...

Švédsko ukazuje, kde je hranice mezi pomocí uprchlíkům a sebedestrukcí v přímém ...

Švédsko ukazuje, kde je hranice mezi pomocí uprchlíkům a sebedestrukcí v přímém ...

Kurzy.cz Švédsko je známo díky některým hudebním skupinám a zpěvákům, světu dalo společnost IKEA a ukazuje, jak může vypadat stá...

Najdete na iDNES.cz