Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Telefonní bankovnictví pod lupou

aktualizováno 
Využíváte nebo chcete začít využívat ke komunikaci s bankou výhod telelefonního bankovnictví? Víte, která banka vám v tomto oboru nabízí nejlepší služby? Pojďte se podívat blíže na charakteristiku telefonního bankovnictví jednotlivých bank, aby byl váš výběr objektivnější.
 

Komerční banka – Expresní linka

·          Expresní linku lze zřídit k běžným účtům vedeným v českých korunách

·          zákazník banky volá na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • velmi široké spektrum služeb, automatické SMS na mobilní telefon

Nevýhody

  • vyšší cena za vedení Expresní linky, možnost zřízení jen ke korunovým účtům, absence zahraničního platebního styku

 

Raiffeisenbank- Callkonto

·          Callkonto lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách

·          zákazník volá na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum služeb, nízké poplatky, zajímavé slevy při využití telefonického bankovnictví v kombinaci s jinými službami banky

Nevýhody

  • do konce března platí poplatek 50 Kč měsíčně

 

Živnostenská banka – TeleBanka

·          TeleBanku lze zřídit k běžným účtům vedeným v korunách i v cizích měnách

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • možnost volby mezi fixním poplatkem nebo poplatkem za každý přístup, automatické SMS na mobilní telefon

Nevýhody

  • nelze obsluhovat trvalé příkazy, inkasa a SIPO

 

Československá obchodní banka – ČSOB Linka 24 a ČSOB Phone 24

·         na pobočkách ČSOB je klientům nabízena služba ČSOB Linka 24 ke korunovým i devizovým účtům. Zahrnuje služby telefonního bankéře, automatický hlasový systém a službu SMS Standard (komunikace s bankou prostřednictvím šifrovaných SMS zpráv).

·         na pobočkách Poštovní spořitelny a na poštách si klienti Poštovní spořitelny mohou zřídit službu ČSOB Phone 24 pouze ke korunovým účtům. Jedná se o automatický hlasový systém.

·          v obou případech volají klienti na bezplatnou telefonní linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum služeb, propojení s ostatními přímými komunikačními kanály

Nevýhody

  • méně funkcí u automatického hlasového systému

 

eBanka – Osobní účet

·         službu telefonního bankovnictví s operátorem i automatickým hlasovým systémem, přístup přes mobilní telefon i internet dostane klient automaticky v rámci měsíčních poplatků za vedení účtu. Účet je víceměnový, tzn. že na jednom účtu může mít klient až pět různých měn.

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • přes telefon lze uskutečnit veškeré bankovní operace, jeden účet slouží pro více měn, poplatek za vedení účtu zahrnuje kompletní služby přímého bankovnictví

Nevýhody

  • vyšší ceny za služby telefonních bankéřů

 

Česká spořitelna – SERVIS 24

·         SERVIS 24 si mohou klienti České spořitelny sjednat ke korunovým sporožirovým účtům. Funguje na bázi automatické hlasové služby a klient má možnost se v případě potřeby nechat přepojit na telefonního bankéře.

·          zákazník volá na modrou linku (zákazník platí místní hovorné)

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

 Výhody

  • velmi široké spektrum služeb u telefonních bankéřů i automatického hlasového systému, nízké poplatky

Nevýhody

  • SERVIS 24 nelze sjednat k devizovým účtům, zákazník nevolá na bezplatnou linku

 

GE Capital Bank – Telefon Banka

·          Telefon Banku si mohou klienti banky zřídit ke korunovým běžným účtům

·          zákazník volá na pražské telefonní číslo

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • při zůstatku nad 40 tis. Kč odpadá poplatek za měsíční výpis,

Nevýhody

  •  nižší spektrum služeb přes telefon, zákazník nevolá na bezplatnou linku

 

HVB Bank – Telebanking v rámci Konta Komfort

·         Telebanking získávají majitelé Konta Komfort automaticky a lze s ním ovládat i devizové účty, zahrnuje kromě telefonních bankéřů i automatický hlasový systém

·         zákazník volá na bezplatnou linku

·         telefonní bankéři jsou k dispozici v pracovních dnech od 7 do 21 hodin a v sobotu od 10 do 18 hodin, mimo tuto dobu je k dispozici automatický hlasový systém

Výhody

  • široké spektrum služeb, klient platí pouze poplatek za vedení účtu a platební styk a jiné operace jsou zdarma

Nevýhody

  • pro málo aktivní klienty je vedení účtu drahé, telefonní bankéři nejsou k dispozici nepřetržitě

 

Union banka      U-phone

·         službu U-phone mohou klienti Union banky využívat u korunových i devizových účtů, jedná se o automatický hlasový systém

·          zákazník volá na bezplatnou linku

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • nízké poplatky

Nevýhody

  • možnost pouze ověřit zůstatek a informovat se o směnných kurzech zahraničních měn

 

Citibank – CitiPhone

·         službu CitiPhone získají klienti Citibank k běžným korunovým i devizovým účtům, mohou volit mezi osobními bankéři i automatickým hlasovým systémem

·          zákazník volá na pražské telefonní číslo

·          služba funguje nepřetržitě 365 dní v roce, 24 hodin denně

Výhody

  • široké spektrum funkcí, v případě zůstatku převyšujícího 300 tis. Kč odpadá měsíční poplatek za vedení účtu

Nevýhody

  • vyšší ceny, klient nevolá na bezplatnou telefonní linku

 

 Pohodlí a finanční úspora, nebo vyšší výdaje a mnohdy zdlouhavé postávání u okének v bance? Volba je jednoznačná. Telebanking má zelenou! Více se dozvíte v článku, který naleznete ZDE.

 

Autor:


Nejčtenější

Zmapovali jsme pět spořicích účtů, které aktuálně vynášejí nejvíc

Ilustrační snímek

Česká národní banka letos již několikrát zvýšila úrokové sazby, naposledy v srpnu 2018. Některé finanční domy na to...

KOMENTÁŘ: Uplynulo deset let od krize, připravme se na tu příští

Václav Pech, investiční analytik společnosti Broker Trust

Každá krize přináší finanční pády i nové investiční příležitosti. Krize před deseti lety, která vyvrcholila pádem banky...



Rozpoutá nová regulace národní banky od října hypoteční šílenství?

Ilustrační snímek

Česká národní banka zaznamenala nárůst objemu poskytnutých hypotečních úvěrů. Za mírným růstem stojí zřejmě i takzvané...

Ekonomka Lipovská: Délku pracovní doby a výši mezd by měl určit trh

Hana Lipovská je autorkou knihy „Kdo chce naše peníze? - Ekonomie bez politické...

Průměrná mzda v Česku roste, ve 2. čtvrtletí se vyhoupla na 31 851 korun. Platy ve veřejném sektoru však stoupají...

Planeta nám za méně vyhozených bot poděkuje, zamítl prodejce reklamaci

Ilustrační snímek

Nové boty se mu začaly párat už po třech měsících, reklamaci však prodávající neuznal. Možná má nějakou anomálii prstů...

Další z rubriky

Kvíz: Znáte cizí měny a víte, kde je výhodně vyměnit?

Ilustrační snímek

Při cestách do zahraničí se určitě vyplatí mít v kapse i nějakou hotovost. Víte, kde výhodně peníze vyměnit? Jaký je...

Pět metod, jak správně využít autosugesci ve svůj prospěch

Ilustrační snímek

Autosugesce není ničím mimořádným ani složitým. Ať už si to uvědomujete nebo ne, velmi pravděpodobně ji využíváte po...

Peníze od státu: které dávky a kolik peněz můžete dostat při nemoci

Ilustrační snímek

Když je člověku zle a ještě má obavy, z čeho zaplatí složenky, je to opravdu zlé. O to horší, že lidem ve stresu léčba...

Nejsou lidi: Za kopečky stále utíká tolik lidí, jako za dob komunismu

Nejsou lidi: Za kopečky stále utíká tolik lidí, jako za dob komunismu

Kurzy.cz Míra nezaměstnanosti je na historickém minimu a sehnat lidi je pro firmy velký problém. Vše ještě zhoršují u některých ...



Najdete na iDNES.cz