Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Test: Kdo ví, ten ví. Vyznáte se v reklamních sloganech známých značek?

aktualizováno 
Silná fráze, „pokřik“, která nezaměnitelně odkazuje k určité firmě nebo produktu. A která má zasáhnout mysl spotřebitele. Tak má správně fungovat reklamní slogan. Vybavíte si ty nejznámější a přiřadíte je správně k výrobkům nebo podnikům?

Slogan vymýšlí firmě copywriter. Ceny začínají na několika tisícovkách. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Vymyslet dobrý slogan, který se vryje do paměti, je umění. Musíte skvěle znát produkt, který chcete zviditelnit, musíte se vcítit do pocitů zákazníků, musíte slogan správně rytmicky vyvážit. Firmy tak svěřují vymýšlení sloganů odborníkům - profesionálním copywriterům. Některým se práce povede natolik, že se jejich slogany používají mezi lidmi i v běžné mluvě, která nesouvisí s reklamou.

Vyzkoušejte si v našem testu, zda se v reklamních sloganech orientujete a poznáte, ke kterému produktu patří.

Test: Kdo ví, ten ví. Vyznáte se v reklamních sloganech známých značek?

Nejzdařilejší světové i české slogany se pokusil zmapovat profesor Lionel Salem ve své knize „Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem“. I z této publikace jsme čerpali při přípravě tohoto i minulého testu. Ten najdete ZDE.

Autor: pro iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Zklamání je nejčastější pocit lidí, kteří zaslali svůj životopis na volné...
Firmy ignorují zájemce o práci. Nekomunikace je velký problém trhu práce

Dva týdny, tři týdny, měsíc čekání a nic. Dvě třetiny lidí, kteří se v poslední době ucházely o volná místa, se nedočkaly žádné odpovědi. Vyplynulo to z...  celý článek

Kateřina Dušková
Chtěli prorazit s likéry, nakonec jsou světovými výrobci kloubní výživy

Je to pětadvacet let, co jedna malá česká firma začala v Ústí nad Orlicí vyrábět doplňky stravy pro výživu a regeneraci kloubů. Dnes patří k největším světovým...  celý článek

Ilustrační snímek
Poradna: mám méně peněz než kolegyně na stejné pozici. Jak se bránit?

Diskriminace je strašák nejednoho zaměstnavatele. A není se čemu divit. Pokud firma nezajistí rovné zacházení, hrozí jí milionová pokuta. Jak je to s...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Byty v ČR zdražují. Prodejní ceny meziročně narostly o 10,7 procenta
Byty v ČR zdražují. Prodejní ceny meziročně narostly o 10,7 procenta

Prodejní ceny bytů v Praze a v krajských městech ČR vzrostly ve 2. čtvrtletí letošního roku meziročně o 10,7 procenta n... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.