Telebanking: z čeho lze vybírat?
Zatímco o výhodách internetového bankovnictví přesvědčily tuzemské banky pouhých 9 % klientů, telefonnímu bankovnictví přišla na chuť zhruba pětina Čechů. Proč?
Přes deset či dvacet korun za jednu platbu - i taková je denní realita u cen za platby realizované přes telefon. Kdo klienty za využití služeb telefonního bankéře "zkasíruje" nejvíce?
Jak rychlé je telefonní bankovnictví?
Linky telefonního bankovnictví jsou až na výjimku dostupné non-stop. Jak dlouho vám ale bude trvat, než se dovoláte? A kolik času vám zabere platba zadaná přes call centrum?
Investovat či pojistit se přes telefon? Jak kde!
Zjišťování zůstatků a zadávání příkazů přes telefon, to jsou nejčastěji využívané služby. Tím však možnosti telebankingu zdaleka nekončí - alespoň u většiny bank.
Jedním z hlavních problémů přímého bankovnictví v dnešní době je úroveň zabezpečení služeb. Jakými způsoby jsou tedy služby bank zabezpečeny?
Co všechno víte o telebankingu?
Ovládáte banku přes telefon a myslíte si, že jste ve všech pojmech i charakteristikách telefonního bankovnictví zběhlí? Otestujte své znalosti v našem testíku.
Telekonto 2005 | Banka |
1. | Raiffeisenbank |
2. | Živnostenská banka |
3. | eBanka |
4. | Česká spořitelna |
5. | ČSOB |
6. | Komerční banka |
7. | HVB Bank |
8. | Citibank |
9. |
GE Money Bank |
Vyhodnocení testu s komentářem naleznete ZDE. |
Chcete vědět, jak dopadl test telefonního bankovnictví v minulém roce? Klikněte ZDE. |