Test telefonního bankovnictví

  • 2
Telefonní bankovnictví je podle průzkumů nejoblíbenějším prostředkem Čechů k ovládání účtu na dálku. Co všechno umí a za kolik? Která banka vyhrála ocenění Telekonto roku 2005?

Telebanking: z čeho lze vybírat?

Zatímco o výhodách internetového bankovnictví přesvědčily tuzemské banky pouhých 9 % klientů, telefonnímu bankovnictví přišla na chuť zhruba pětina Čechů. Proč?

Poplatky: rozdíly jsou značné

Přes deset či dvacet korun za jednu platbu - i taková je denní realita u cen za platby realizované přes telefon. Kdo klienty za využití služeb telefonního bankéře "zkasíruje" nejvíce?

Jak rychlé je telefonní bankovnictví?

Linky telefonního bankovnictví jsou až na výjimku dostupné non-stop. Jak dlouho vám ale bude trvat, než se dovoláte? A kolik času vám zabere platba zadaná přes call centrum?

Investovat či pojistit se přes telefon? Jak kde!

Zjišťování zůstatků a zadávání příkazů přes telefon, to jsou nejčastěji využívané služby. Tím však možnosti telebankingu zdaleka nekončí - alespoň u většiny bank.

Bezpečnost až na prvním místě

Jedním z hlavních problémů přímého bankovnictví v dnešní době je úroveň zabezpečení služeb. Jakými způsoby jsou tedy služby bank zabezpečeny?

Co všechno víte o telebankingu?

Ovládáte banku přes telefon a myslíte si, že jste ve všech pojmech i charakteristikách telefonního bankovnictví zběhlí? Otestujte své znalosti v našem testíku.

 

Telekonto 2005 Banka
1. Raiffeisenbank
2. Živnostenská banka
3. eBanka
4. Česká spořitelna
5. ČSOB
6. Komerční banka
7. HVB Bank
8. Citibank
9.

GE Money Bank

Vyhodnocení testu s komentářem naleznete ZDE.

Chcete vědět, jak dopadl test telefonního bankovnictví v minulém roce? Klikněte ZDE.