náhledy
Tomáš Hrabec (vpravo) vystudoval průmyslové inženýrství na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Karel Motlík vystudoval počítačovou grafiku na Masarykově univerzitě v Brně.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
Přišli na nápad prodávat mužům balíčky s překvapením. Kromě jimi navržených ponožek jsou v boxu i další doplňky od českých výrobců.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
„Našim cílem je, aby muži zkoušeli nové zajímavé věci,“ říkají mladí podnikatelé.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
Vycházeli z toho, že i muži mají rádi překvapení a ne každý chlap ví, co je právě in.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
„Vždycky jsem chtěl vytvořit nějakou značku se svým produktem, za kterou se nebudu muset stydět. Líbila se mi ta nezávislost, která při podnikání je,“ říká Tomáš Hrabec (vpravo).
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
„Balíček složený z různých výrobků není sám o sobě nic nového. My jsme ale přidali nový rozměr právě tím, že spolupracujeme s menšími výrobci a designéry,“ říká Motlík.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
Ponožek není nikdy dost.
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
Tomáš Hrabec
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz
Karel Motlík
Autor: archiv Tomáše Hrabce a Karla Motlíka, iDNES.cz