Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Veletrh pracovních příležitostí 2002 BVV Brno

  9:46aktualizováno  9:46
Má za cíl usnadnit uchazečům o zaměstnání a jejich potenciálním zaměstnavatelům zprostředkování kontaktu a umožnit navázání pracovněprávního vztahu. Veletrh se uskuteční v areálu Veletrhy Brno 14. března 2002 od 9 do 17 hodin. Jarní termín je stanoven kvůli studentům, kteří v květnu dokončují školy. Na veletrhu spolupracují studentské organizace Tribun, mezinárodní sdružení studentů práva ELSA a studentů ekonomie AIESEC.
Odbornou část zajišťuje Poradenské centrum Masarykovy univerzity a radami z praxe přispěl i Grafton Recruitment. Veletrh je určen zejména pro absolventy vysokých škol a vyšších odborných škol. Ti budou pravděpodobně tvořit přibližně 60% účastníků. Internetová část veletrhu je koncipována tak, aby umožnila i zaměstnancům v pracovním poměru nezávazně a anonymně kontaktovat firmy a sjednat si první kolo pohovoru přímo v místě konání veletrhu. Studenti a zájemci předem zaregistrovaní na internetu (www.doprace.cz) budou mít vstup zdarma, ostatní zaplatí 50 korun. Důležitou součástí veletrhu bude jeho internetová část. Uchazeči o odborné pozice mají již od ledna možnost vložit na serveru www.doprace.cz svůj životopis, který bude sloužit pro předregistrování návštěvníků a pozdější první kontakt s firmou. Firmy, které se veletrhu zúčastní, umístily v průběhu února na server své nabídky pracovních míst. Registrovaní uchazeči budou moci na serveru označit pozice, o které mají zájem. Na začátku března obdrží personalisté životopisy všech uchazečů, kteří se chtějí ucházet o jejich pracovní pozice. Z nich vyberou uchazeče, se kterými se chtějí osobně na veletrhu setkat. Systém před konáním veletrhu požadavky zpracuje a vytvoří časové plány pohovorů pro personalisty a uchazeče. Personalista bude tedy seznámen s životopisy uchazečů o práci a bude mít jistotu, že uchazečům je již znám profil jeho společnosti i nabízená pozice. Tento systém umožní oběma stranám absolvovat mnoho pohovorů za jeden den. Vzhledem k tomu, že sám uchazeč bude určovat, kterým společnostem své údaje poskytne, budou se moci zaměstnanci s praxí bez rizika ucházet o místa u konkurenčních firem. Firmy se mohou samy rozhodnout, zdali se budou chtít internetového předkola účastnit, nebo se na veletrhu budou prezentovat pouze tradičním způsobem. Veletrh budou moci navštívit i neregistrovaní uchazeči, kteří pouze ztratí výhodu již absolvovaného prvního kontaktu s firmou. Této možnosti nejspíše využijí zejména absolventi středních škol a uchazeči o dělnické profese. Každý účastník obdrží při vstupu do areálu výstavy tištěný katalog vystavovatelů, pomocí kterého se bude na veletrhu orientovat.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Koncentrace virtuálních sídel v Praze.
Virtuální kanceláře: kdo je využívá a kdo zneužívá

Za pár set korun měsíčně mohou podnikatelé získat sídlo firmy v centru Prahy. Jenže tolik oblíbené virtuální kanceláře mohou někdy firmám ubrat na prestiži....  celý článek

Ilustrační snímek
Chcete být úspěšní? Naučte se naslouchat a dávat to ostatním najevo

Není důležité všechno v práci vědět, ale naslouchat lidem. To je ten klíč k dorozumění s ostatními. Kdo umí naslouchat, dokáže v kolektivu udržovat dobré...  celý článek

Ilustrační snímek
Kariéru mají rozjetou na plný plyn, přestože jsou ze školy jen pár let

Zvládli to ostatní, zvládneš to taky, říkají rodiče dětem, aby je uklidnili a motivovali. Pokud to na vás platí, přečtěte si tři příběhy úspěšných mladých...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Volební preference Median: Před volbami ztrácí ANO, ČSSD i KSČM na úkor SPD a Pi...
Volební preference Median: Před volbami ztrácí ANO, ČSSD i KSČM na úkor SPD a Pi...

Podpora ANO, ČSSD i KSČM se podle říjnového průzkumu agentury Median od září mírně snížila. Podobně klesala i podpora T... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.