Diskuze
Vrátit peníze za vadné zboží? Ani náhodou, zkoušejí někteří prodejci
Děkujeme za pochopení.
Dobry vojak Svejk
Baťa
Snad nejvíce jsem se s reklamací vytočil u Bati. Po cca 4 měsících se mi v přední části jedné boty udělala díra - a ta kráva prodavačka zamítla reklamaci, že prý to byla špatná výběr obuvi!!! Tohle by mohli říct fakt u čehokoli - prostě špatný výběr výrobku
Thalos
IBM
jestli nekdy chcete zazit zachazeni jako v bavlnce, kupte si pristroj od IBM. kdyz se precejenom stane neco nepravdepodobnyho a budete mit duvod k reklamaci, technikove IBM casto berou kanon na vrabce a za nove vymeni i opravitelne dily. taky se da reklamovat veci, ze ktere by se vam jakykoliv jiny technik vysmal primo na pultiku, kde byste chteli zbozi vratit. a "on site" zaruka taky neni od veci
.ViR
SOS je někdy problém...
SOS je někdy problém, protože leckterý práskaný prodejce k tomuto sdružení přistupuje stejně, jako třeba k nějakému pionýrskému oddílu :-). Dle mé zkušenosti může být podstatně účinnější využít služby advokáta, specializovaného na mimosoudní řešení sporů... Viz třeba http://www.pravospoluprace.cz ,nebo jiné.
loogieboy
Vodafone
Obdobnou zkusenost mam s reklamaci u vodafonu. Reklamoval jsem, ze telefonu blbne sluchatko. Vratili mi zcela nefunkcni telefon s tim, ze byl zoxidovany...
RATE
Tesco Děčín - nebrat !
doplňuji : v plastové neprůhledné černé vaničce
RATE
Tesco Děčín - nebrat !
Právě mne včera hrozně naštval hypermarket Tesco Děčín. Prodával zlevněné rajčata (výrobce ČR) v plastové vaničce, úhledně vyrovnané a přebalené průhlednou fólií (váha 1 kg) Koupila jsem 2 balíčky s úmyslem zpracovat do leča.. Rajčata byla pěkná tvrdá a trochu ještě světlá, nedozrálá. Doma po rozbalení jsem s hrůzou zjistila, že všechny rajčata byla pěkná jen nahoře, byly tak upravené, aby nebylo vidět, že jsou nahnilé ze stran a ze spodu , na jednom rajčeti kvetla zelená plíseň. Všechny rakčata skončili v odpadkovém koši. Dokazujte prodejci, že to byly právě ty rajčata, které prodával on. Tesco podvedlo mne, zákazníka, ale zapomíná na to, že zákazník u nich přestane nakupovat a půjde raději někam jinam.
hlaska
Bože, to je zase nesmyslů
Co to tady plácáte o nesmyslnosti záruky 2 roky na boty? Si to nejdřív přečtěte v zákoně, a pak plkejte nesmysly. Záruka se nevztahuje na bežné opotřebení, nikde tam není psané, že musí boty vydržet 2 roky.
Niky79
Re: Bože, to je zase nesmyslů
Meles kravoviny. Pokud se mi tyden pred koncem zaruky u boty rozlepi podrazka, proste smula, jde to na reklamaci.
.palič_
To
je přesně ono. Jakmile jde o utahování šroubů a buzerace občanů typu placení za vjezd do města nebo nějaká ekofašistická da'ň, tak nám potentáti mydlí oči, že "v jiných zemích" je to normální. Ovšem že například reklamace v usa nejsou problém a vrátit zboží je naprostá samozřejmost, i když mu třeba ani nic není, to najednou "civilizované země" jako příklad nejsou dobré.
P-P
Přesně můj případ
S botami Merell. 7 měsíců mi trvalo, než jsem z nich dostal peníze za boty s membránou, které propouštěly vodu jako plátěnky. Nejvtipnější bylo, když po vypracování znaleckého posudku šla vedoucí prodejny KCS (kde jsem boty koupil) seřvat znalkyni, co si to dovoluje psát takový posudek a tvrdila jí, že jsem boty vypral v pračce. A kouzelné bylo, že si s sebou přivedla soudního znalce v oboru ekonomie.
Chce to se nevzdávat. Ale je fakt, že kdyby mě neurvalé jednání v tom obchodě tak nenaštvalo, tak bych dávno nad těmi penězi mávnul rukou.
barabura
Re: Přesně můj případ
no já mám takovou zkušenost s firmou Vagabond. půl roku, ale pak museli cálovat boty, znalce a už i něco navíc, páč už byla podaná žaloba (nebo co se to v tomhle případě podává) od znalce u soudu. peníze po mně chtěl až po ukončení případu, takže mě to nestálo nic. byly to boty za 4000 litry, který se rozpadly asi za tři měsíce. už si u této firmy nekoupim ani tkaničky
Hagen
rozbít
a co třeba chytit prodavače nebo prodavačku pod krkem a trošku přidusit, samozřejmě bez svědků, to by úplně změnilo způsob a hlavně výsledek reklamace
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok
Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let
Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?
Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...
Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy
Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha