Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. prosince 2007 do 23:59

OTÁZKA: Dobrý večer! Zajímalo by mě úročení běžného účtu u Vaší banky. Můžete mi to nějak přiblížit. Děkuji Roman
OTÁZKA: Dobrý večer, Jsem dlouholetý zákazník eBanky a jedním z hlavních kritérií je pro mě vysoký komfort online ovládání účtu. Rád bych si proto zkusil "demoverzi" účtu u Mbanky. Chystáte nějakou podobnou možnost? Děkuji. Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, budete nabízet i kontokorent? Děkuji za odpověď Mirka
OTÁZKA: Uz 2 krat mi bola zamietnuta ziadost o otvorenie uctu v mbank.sk Prvykrat pre chybajuce lomitko v rodnom cisle (moja nepozornost), druhykrat pre "procesovanie inych ziadosti". Uz mi to zacina pripominat hru, kde vyherca ziska zalozenie uctu. Uz som podal tretiu ziadost, ale som velmi nespokojny s pristupom mbank k buducim klientom. Chcel by som verit, ze treti pokus bude uspesny. Milan
OTÁZKA: Dobrý den, měl bych dotaz jestli planujete něco jako studenské účty. A může mít teď u vás úcet i student(když je ještě nezletilý). Děkuji anonym
OTÁZKA: Velmi se mi líbí přístup a služby MBanky, i to jak se tu prezentuje na idnes s odpovědmi. Chtěl bych se zeptat, jestliže si zařídím účet pro jednu osobu, můžu kdykoliv zadat rozšíření účtu na dvě rovnocené osoby (rovnocení partneři). Děkuji a fandím Vám! Iggy
OTÁZKA: Dobry den, mel bych par dotazu ohledne eMax sporiciho uctu(ne mKonta): 1. Na kolik ruznych cisel uctu je z nej mozne odesilat penize? 2. Je mozne z nej odesilat trvane prikazy, inkaso, SIPO? 3. Platebni karta k tomutu uctu je s magnetickym prouzkem, cipova, nebo kombinovana? 4. V ceniku je polozka "Nepovoleny debetni zustatek je urocen sazbou ..." , co tato polozka znamena? Nox
OTÁZKA: ZDRAVIM, ziji ve Velke Britanii a mam ucet u jedne nejmenovane banky v CR, kam posilam penize z anglickeho uctu, kazda takova transakce me stoji kolem cca 350 CZK, proto me zajima, kolik zaplatim u Vas za prevod ze zahranici v mene GBP? Dekuji HONZA
OTÁZKA: Hezký den. Jestliže část (větší) služeb plánujete zavést v příštím roce (popř. později) jak to bude s jejich možností rozšíření ke stávajícím účtům? Nečekají nás tam nějaké administrativní poplatky? M. Hudec
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím to je že banky na západ od našich hranic si neúčující žádné poplatky spojené s vedením účtu a u nás je tomu právě naopak? Děkuji a přeji hodně spokojených klientů! František
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji Honza S.
OTÁZKA: Dobrý den, jak to bude s platbami platební kartou u obchodníků, budou také bez poplatku? Raben
OTÁZKA: Spise upresnim jiz nekolikrat polozenou otazku, aby nebyla spatne pochopena. Pro vetsinu klientu je soucasne zabepeceni naprosto dostacujici, nicmene: Chystate pro paranoidni klienty nejake doplnkove (klidne za priplatek) zabezpeceni jako sifrovane SMS ci kalkulacku? Rafter
OTÁZKA: Ještě jsem se chtěl zeptat, zda budete poskytovat své služby i přes externí společnosti? Sluzebnik
OTÁZKA: Bude mBank nabízet i stavební spoření se státním příspěvkem? osobne
OTÁZKA: Za jak dlouho po zadání objednávky mKonta mi ho zaktivujete? Sluzebník
OTÁZKA: Dobrý den, držím mBance palce a dále by mě zajímalo - jakým způsobem je zajištěn majetek klientů u Vaší banky? Myslím tím, které a kolik bank by se za Vaši banku zaručily v případě Vašeho úpadku. - a také do jaké procentuální výše vkladu (předpokládejme vyšší částky nad 25000 Euro) by toto zajištění platilo? - kdy plánujete účty pro podnikatele? - sice levnější jak zdarma nejde, ale i tak by mě zajímalo, jestli budete připravovat studentské pčty - tedy takové, které osloví lidi, kteří si účet teprve budou zakládat. O jakých výhodách přemýšlíte? (více výběrů zdarma, ISIC karty, příspěvek na ně, pojištění do zahraničí atp..) - a jako poslední bych se rád zeptal, zda se chystáte dostat mezi nynější hlavní banky na českém trhu (s klienty v řádu miliónu), nebo se budete pohybovat raději/spíše v nižších množstvích, ale zato kvalitnějších službách a přístupu? Mnohokrát děkuji za kvalitní a vyčerpávající zodpovězenní dotazů a přeji hodně úspěchů :) Libor Zakopal.. Libor Zakopal
OTÁZKA: Odpovídáte, že 3 výběry z bankomatu měsíčně budou zdarma.Tedy z jakéhokoliv bankomatu? Edita
OTÁZKA: Zdravím Vás, velmi atraktivní nabídka. Koho budu hledat a kde, jakou máte právní subjektivitu, licenci atd. Rovněž mi chybí možnost seznámení se s všeobecnými a smluvními podmínkami, ano namítnete, navštíví Vás náš pracovník, vše se dozvíte včas.Kde však bude(-te) za rok? Koho a kde se dovolám. Virtuální svět, virtuální sliby? Skutek utek? Jaké jsou a budou zpětné vazby? Austerlitz
OTÁZKA: Jaký je rozdíl mezi mKontem a eMaxem mimo úroků z vkladů ? Proč bych si měl zakládat mKonto, když můžu rovnou eMax ? Huh
OTÁZKA: Dobrý den, jsou vklady nějak pojištěny proti případnému úpadku vaší banky? Katka
OTÁZKA: Budete poskytovat informace o klientech např.soudu?Děkuji Petr K,
OTÁZKA: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi? Jirka
OTÁZKA: Diky za rozhybani bankovniho trhu. Preji, at mate co nejdriv dostatek klientu a stanete se obavanou konkurenci. Casem snad budete i ziskovi. Jak uz nekdo napsal ve foru : poslouchejte co vam rikaji klienti, protoze se snazi spoluvytvaret dobrou banku. Aktivita mBank ve foru ted trochu opadla, ale snad se to zase zlepsi, az opadne prvotni naval novych smluv. Dekuji Libor vejpuste
OTÁZKA: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji. Pavel Hanak
OTÁZKA: Dobrý den, jste registrováni u nás jako organizační složka zahraniční právnické osoby. Bude k disposici na internetu po uplynutí roku 2007 Vaše auditovaná závěrka? Jaký byl zisk po zdanění mateřské společnosti za účetní období roku 2006? Kamil
OTÁZKA: Za jakou dobu od podpisu smlouvy pres kuryra bude ucet aktivni? Dekuji a take preji uspechy. karel
OTÁZKA: Dobrý den, nebohjíte se toho, že vám může uškodit, že jste z Polska? Přeci jenom Polsko je nejen Čechy pokládáno za konec civilizace a já bych se určitě bál svěřit své peníze nějakým Polákům... Navíc pokud se člověk podívá na vaše zcela amatérské webové stránky, mnoho důvěry to v něm nevzbudí. Ondra
OTÁZKA: Počítáte se zřízením služby GSM Banking? J. Pavlík
OTÁZKA: Kontokorent, kreditní karta: budou také zdarma? craft
OTÁZKA: Dobrý den, to, co konečně jako banka přinášíte, je dle mého názoru v západních zemích běžné i v kamenných bankách. Jak je tedy možné, že na západě kamenné banky mohou vydělávat i "bez poplatků"? David Haštaba
OTÁZKA: Dobrý den, píšete, že pokud chci hypotéku, tak mám navštívit klientské centrum. Tam se ale dozvím, že o hypotékách zatím nic nevědí a ať příjdu nejdřív po 15.12. . Tak jak to tedy s hypotékou u mBank je? Pokud mi teď končí fix u jiné banky, mám vůbec šanci zjistit jaké bych u mBank měl podmínky? Zdeněk
OTÁZKA: Dobry den pane rediteli, pred 5-ti dny jsem si zazadal cestou internetu o otevreni uctu v bance. prisla jen odpoved, ze jsem byl zaregistrovan a pak uz nic. Pritom na Vasich strankach uvadite, ze ualozeni uctu trva 10 minut. Dekuji a preji pekny den Karel
OTÁZKA: Dobrý den pane Michale, zajímá mě, zda bude vaše banka poskytovat hypoteční úvěry též právnickým osobám. Díky a přeji hodně štěstí, Ivo Ivo
OTÁZKA: Držím palce a přeji mnoho úspěchů. Určitě najdete své zakázníky a trošku to pohne bankovním trhem. A otázka? Kdy budete v TOP3 našich bank? Zkuste jenom odhadnout. Jeden poslký kamarád i říkal jedno moto "Kdo nemá velké cíle,nemá velkých výsledků." JiTi
OTÁZKA: Přeji hezký den! Když si k vám převedu účet, dostanu také standard spořitelny tj. kontokorent. Ne, že bych ho často využíval, ale je dobrý. Přeji hodně úspěchů. Na našem trhu jste chyběli!! Jirka Novotný
OTÁZKA: No jo ale kdo zaplatí tu reklamu co běží v TV,to snad každej ví,že zákazníci,takže tam nějaký poplatek určitě bude to nám neříkejte,že néé??? Ale jinak vám fandím, přeji dost spokojených zákazníků páč zrovna polským produktům se v Česku moc nevěří!!! Lippy
OTÁZKA: Dobry den pane rediteli. Predem se omlouvam, ze mam na Vas hned nekolik dotazu. zajimalo by mne, jak se hodlate vyrovnat s tim, ze cesky klient ma vetsinou potrebu jit na pobocku vlozit hotovost a vy mu nabidnete jen nekolik kamennych pobocek? Nebojite se, ze mBank se pro ceske klienty stane predevsím doplnkovou bankou, ktera ji poskytne dobre uroceni u sporiciho uctu jako nyni ING konto, ale sve transakce budou provadet jinde? A posledni je, jak to, že nabidnete kartu Visa Clasic neembosovanou - je to brand, ktery v Cechach zadna jina banka nenabizi? dekuji za Vase odpovedi. Karla Tretinova
OTÁZKA: Budete nabízet i GSM banking, virtuální internetovou platební kartu a zamykání platební karty jako E-Banka? Děkuji J.Ch
OTÁZKA: Budete nabízet i GSM banking, virtuální internetovou platební kartu a zamykání platební karty jako E-Banka? Děkuji J.Ch
OTÁZKA: Budete nabízet i GSM banking, virtuální internetovou platební kartu a zamykání platební karty jako E-Banka? Děkuji J.Ch
OTÁZKA: Dobrý den, je možné si nastavit výši limitu pro výběry a platby kartou? Mirek
OTÁZKA: Dobry den Planujete zavest i prijem plateb ze zahranici a jak jste na tom se zpracovani transakci pres vikend? Zda jako vetsina ceskych bank stojite ci jste schopni provadet transakce i o vikendu. dekuji predem za odpoved. Mirek. N
OTÁZKA: Dobrý den, předem mého dotazu, Vám chci popřát hodně úspěchů v ČR. Následně se ptám v jakém časovém horizontu mohu očekávat zřízení účtu u Vaší mBank.(Čekám již 14.den).S pozdravem. Jindra
OTÁZKA: Znam situaci na polskem bankovnim trhu, podnikam v PL. Spousta mych znamych si stezuje, ze mbank dlouho pripisuje vetsi castky vlozene pres bankomaty na vlastni ucet.Toto posleze komplikuje treba nutnost uhradit faktury drobnych podnikatelu. Bude obdobna praxe i v CR a nebo se toho klienti nemusi obavat? michal
OTÁZKA: Budete doplňovat nové zaměstnance ? Kdy a kde se dá zjistit nové výběrové řízení - na manažerské pozice. Děkuji. Mirek
OTÁZKA: Dobry den, na strankach slibujete, ze do 7 dni mame zarizeny ucet. Ja jsem se zaregistroval pred 10 dny a jeste se nic nedeje. Ani mi nezavolal MediaServis pro dohodnuti podpisu smlouvy. Jinak Vase produkty se zdaji byt, hlavne cenove, skvele. Doufam, ze mne nezklamete. Hezky den. Jonas Blaha
OTÁZKA: Dobrý den, fandím vám = mBance, budu vaším klientem, jen mi vadí, že požadujete vyplnit takové údaje, jako je "Rodinný stav" a "Dosažené vzdělání", takový požadavek na povinné vyplnění snižuje vaši image... Proč nejsou tyto údaje dobrovolné? Akabuto
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nabídnete nějaké rozumnější zabezpečení než jen jméno a heslo + nešifrovaná autorizační SMS. Dále by mě zajímal GSM banking... Jinak držím palce... Děkuji Tom Tomáš Hubálek
OTÁZKA: Dobrý den, jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? BoKLom
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli embosovaná karta, kterou budete nabízet, bude bez poplatků nebo se za ni bude platit. Dále bych se chtěl zeptat, jaký je kurzovní lístek mBank. Výběry z bankomatu v zahraničí jsou sice bez poplatků, ale účtují se u mBank kurzem devizy-prodej. Kurzovní lístek nikde nemůžu najít a nevím tedy, kolik mě bude výběr z bankomatu v zahrační doopravdy stát. Jirka
OTÁZKA: Jsem vaším novým klientem a při prvním slavnostním přihlášení na váš web mne jímá hrůza. Připomíná mi rok 1997. Žádné speciální nabídky, nic zajímavého, pouze stav účtu NULA. .-) Kdy s tím plánujeme něco udělat. Karel Huleš
OTÁZKA: Dobrý den pane Najar, uvažuje BRE Bank o navýšení pojištění vkladů ze současných 22 tis. EUR na vyšší částku, jako např. ING? Děkuji Libor
OTÁZKA: Dobrý den, je možné si na účet u mBank nechat zaslat platbu ze zahraničí? Pokud ano, je to zdarma? Roman
OTÁZKA: Dobrý den. Jak tak čtu, tak většina věcí bude až v prvním kvartále 2008. Proč jste tedy otevírali v ĆR již nyní, když nejste schopni téměř nic nabídnout? Díky za odpověď. Ellen
OTÁZKA: Dobrý den, byl jsem letos v USA a založil jsem si účet u středně velké banky, mimo jiné jsem získal bonus za založeni účtu a samozdřejmě vedeni účtu, výběry, internetové bankovnictví to vše bez poplatku! Kdy si myslíte, že se stejných nebo podobných podmínek dočkáme i v ČR? Děkuji Jiří P.
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete možnost plateb do zahraničí, a s jakým poplatkem (nemluvím teď o poplatcích transakčních a cílové banky v módu SHA či OUR ale čistě o poplatku vaší banky)? Budete přitom rozlišovat mezi zeměmi Eurozóny a ostatním zahraničím? Pavel
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli a kdy budete nabízet i účet v cizí měně (EUR, USD) a jestli jste uvažujete i o multiměnovém účtu jako má eBanka (1 číslo účtu pro více měn). Umožňuje vaše banka i vklad hotovosti? Děkuji. Lukáš
OTÁZKA: Dobrý den - plánujete v budocnosti i zavedení termínovaných vkladů, vkladových certifikátů a podobně ? Pokud ano, budou úročeny podobně zajímavě, jako Váš spořící účet ? stowaway
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl do jaké částky jsou u vás pojištěny peníze na spořícím kontu eMAX (popř. na účtu mKONTO). Martin Kačírek
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, opravdu věříte tomu, že je internetové bankovnictví tak bezpečné? V době, kdy je možné prostřednictvím PC téměř vše. Pokud skutečně bude pravdou, to co zde bylo napsáno, úroky, bezpoplatkový systém, potom budu rád, když mi dáte www odkaz na stránky, kde se dozvím více. Přeji Vám úspěch! zdeněk.langer
OTÁZKA: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"? Peter Ciciavec
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by mne, proc pozadujete, aby klient podepsal souhlas s poskytnutim osobnich udaju, ve kterem souhlasi i s poskytnutim udaju do bankovniho a nebankovniho registru, kdyz podepisuje smlouvu o vedeni uctu? Chapu bankovni registr, ale proc nebankovni? Dekuji za odpoved. zvedavy skoroklient
OTÁZKA: Překvapila mne příjemně rychlost, s jakou banka komunikovala, po vyplnění formuláře na net dva dny nato zpráva, pak telefonát, další 3 dny domluveno na telefonu schůzka, včera podpis smlouvy, přihlásil jsem se a vše funguje, nicméně proč musím čekat dalších 5 dní dle sdělení operátora na m-lince na to, že si budu moci v systému již aktivní účet nechat posílat platby? a Proč nemohu objednat již i kartu, prý musím počkat až do poloviny prosince, když je nyní na netu nabízena standardně? Děkuji Petr
OTÁZKA: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank? František Perlička
OTÁZKA: chápu to tedy dobře že jste čistě internetová banka a nebudete otevírat kamenné pobočky? postpat
OTÁZKA: Dobry den, pred 2 tydny jsem zadal o zalozeni uctu pres internet a nikdo se mi neozval. Dal jsem vasi bance svoje osobni udaje v dobre vire, ze se stanu snadno klientem. Nyni se mi dosavadni vas pristup jevi jako neseriozni. Kam se mohu obratit? Urcite nebudu jediny, resite to nejak? THX
OTÁZKA: Mohl byste uvést v kterých zemích banky fungují tak, že nevybírají takové množství polatků jako u nás? Když jsem žil v Belgii, tak ve Vlámské části jsem neplatil za účet skoro žádné polatky a v Bruselu to je naopak jako u nás, kde platíte skoro za všechno. Petr H
OTÁZKA: Dobrý den, kdy se můžeme očekávat služby mBank pro firmy? Bude mBank nabízet pro online obchodníky nějaký platební systém (obdobně jako eBanka), nebo akceptaci platebních karet? Děkuji Petr - www.SkypeHardware.cz
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, jak bude zpoplatnen vyber z bankomatu v ramci CR? stepan
OTÁZKA: Kdy začnete nabízet hypotéky a za jakých podmínek? Magdalena Durčáková
OTÁZKA: U mBank jsem si založila účet. Bylo mi sděleno, že zahraniční platby budete poskytovat až od příštího roku, bude tedy příchozí a odchozí platba v rámci EU také zdarma nebo jaký bude poplatek? Buďte prosím konkrétní, děkuji. Jinak přeji mnoho úspěchů! Zuzana Babicová
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych k vám převedl hypotéku. Co pro to musím udělat? A samozřejmě, kolik mě to bude stát? Děkuji a jsem s pozdravem, Michal Michal
OTÁZKA: Plánujete zůstat bankou bez poplatků dlouhodobě nebo je to jen marketingový tah k nalákání klientely, aby pak byly nastaveny sice nízké ale přeci jen nějaké poplatky? Jak bude fungovat poskytování úvěrů a hlavně hypoték? Petr H
OTÁZKA: Dobry den, v jakem stadiu je v soucasne dobe nabidka hypotecnich uveru v mBank ČR? Petr Novak
OTÁZKA: Dobrý den, přeji ať se mBank daří a ukáže zlodějským bankám v ČR že to jde i jinak. Všude na západ od nás je možnost bezplatného účtu, docela mě překvapilo že "to" přišlo z Polska. Takže přeji hodně zákazníků! Honza
OTÁZKA: Dobrý den, přeji Vám hodně úspěchů na českém trhu a zajímalo by mě, kdy budou zavedeny platby z a do zahraničí. David
OTÁZKA: Dobrý den. Nenašel jsem informaci o možnosti zřízení služby Inkaso a SIPO - ač je odchozí platba, vytváření příkazů zdarma, tak o případnou výši plateb přes SIPO se není třeba starat, zařídí si ten, komu platím. Děkuji. Robert
OTÁZKA: Dobrý den, jaká je zhruba úroková sazba v zahraničních zemí na spořících účtech? Je to moderní produkt a využívají ho lidé v zahraničí nebo mají již něco lepšího? J.K.
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat jestli planujete take embosovane karty, zlate karty a kreditni karty? Jiri Mraz
OTÁZKA: Kdy bude mBank účet umět inkaso a kdy nabídnete i embosovanou platební kartu? Děkuji. Sartorius
OTÁZKA: Dobrý den, kolik máte klientů? Jste se zahájením spokojen? ecila
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, mám na Vás jeden dotaz, a to, jak je možné, že právě Vaše banka neúčtuje žádné poplatky a ostatní musí? Jolana Nováková

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.