Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. prosince 2007 do 23:59
OTÁZKA:
Zdravím Vás, velmi atraktivní nabídka. Koho budu hledat a kde, jakou máte právní subjektivitu, licenci atd. Rovněž mi chybí možnost seznámení se s všeobecnými a smluvními podmínkami, ano namítnete, navštíví Vás náš pracovník, vše se dozvíte včas.Kde však bude(-te) za rok? Koho a kde se dovolám. Virtuální svět, virtuální sliby? Skutek utek? Jaké jsou a budou zpětné vazby?
Austerlitz
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, informace najdete na stránkách www.mbank.cz - nebo můžete vyhledat v Obchodním rejstříku BRE Bank S.A., organizační složka podniku, také v rejstříku ČNB. Obchodní podmínky naleznete taktéž na webu. Otázka je, komu chcete volat - kontaktní adresu máme na stránkách, stejně jako seznam poboček, číslo na mLinku. V Polsku funguje mBank 7 let, BRE Bank od roku 1986 a Commerzbank 130 let. Takže nebojte, plány pro ČR jsou velké a rozhodně odsud nebudeme nikam utíkat. Komunikace s našimi zákazníky je pro nás klíčová, jak se můžete sám přesvědčit na mFóru.
6.12.2007 17:19
OTÁZKA:
Odpovídáte, že 3 výběry z bankomatu měsíčně budou zdarma.Tedy z jakéhokoliv bankomatu?
Edita
ODPOVĚĎ:
Ano, z jakéhokoliv bankomatu akceptujícího karty Visa (v ČR nejspíš není ani jeden, který by Visu nebral). Výběry v zahraničí jsou zdarma všechny.
6.12.2007 17:20
OTÁZKA:
Dobrý den,
držím mBance palce a dále by mě zajímalo
- jakým způsobem je zajištěn majetek klientů u Vaší banky? Myslím tím, které a kolik bank by se za Vaši banku zaručily v případě Vašeho úpadku.
- a také do jaké procentuální výše vkladu (předpokládejme vyšší částky nad 25000 Euro) by toto zajištění platilo?
- kdy plánujete účty pro podnikatele?
- sice levnější jak zdarma nejde, ale i tak by mě zajímalo, jestli budete připravovat studentské pčty - tedy takové, které osloví lidi, kteří si účet teprve budou zakládat. O jakých výhodách přemýšlíte? (více výběrů zdarma, ISIC karty, příspěvek na ně, pojištění do zahraničí atp..)
- a jako poslední bych se rád zeptal, zda se chystáte dostat mezi nynější hlavní banky na českém trhu (s klienty v řádu miliónu), nebo se budete pohybovat raději/spíše v nižších množstvích, ale zato kvalitnějších službách a přístupu?
Mnohokrát děkuji za kvalitní a vyčerpávající zodpovězenní dotazů a přeji hodně úspěchů :)
Libor Zakopal..
Libor Zakopal
ODPOVĚĎ:
Pane Zakopale, děkujeme za rozsáhlé dotazy - otázku pojištění jsme zde již několikrát zodpověděli, zároveň věříme, že s Commerzbank v zádech se takového scénáře bát nemusíme. Účty pro živnostníky plánujeme v první polovině příštího roku. Studentské účty - to je téma, nad kterým samozřejmě uvažujeme, budeme analyzovat český trh a jistě využijeme i našich zkušeností s produkty pro studenty z Polska. Konkrétní výhody ovšem nyní prozradit nemůžeme. Rádi bychom dosáhli obojího: dostat se mezi největší české banky, aniž bychom se vzdali toho, co je nám vlastní: kvalitní služby a osobní přístup - v Polsku se nám to podařilo a věříme, že česká pobočka bude v tomto stejně úspěšná.
Děkujeme za otázky a přání úspěchů :)
6.12.2007 17:25
OTÁZKA:
Bude mBank nabízet i stavební spoření se státním příspěvkem?
osobne
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, nejsme stavební spořitelnou a tak o tomto produktu neuvažujeme - na to bychom museli být jinou společností...
6.12.2007 17:25
OTÁZKA:
Ještě jsem se chtěl zeptat, zda budete poskytovat své služby i přes externí společnosti?
Sluzebnik
ODPOVĚĎ:
Chceme být sami blízko Klientům - čili budeme naše služby nabízet přímo.
6.12.2007 17:27
OTÁZKA:
Dobrý den, jak to bude s platbami platební kartou u obchodníků, budou také bez poplatku?
Raben
ODPOVĚĎ:
Platby kartou jsou bez skrytých poplatků a "účetních položek". Čili skutečně zdarma.
6.12.2007 17:27
OTÁZKA:
Za jak dlouho po zadání objednávky mKonta mi ho zaktivujete?
Sluzebník
ODPOVĚĎ:
Snažíme se o co nejrychlejší postup, i když aktuálně může dojít ke zdržení, které vzniklo nečekaně velkým zájmem. Naším cílem je, aby proces trval 7 pracovních dnů (pokud si založíte účet on-line a vyberete si dodání kurýrem).
6.12.2007 17:33
OTÁZKA:
Spise upresnim jiz nekolikrat polozenou otazku, aby nebyla spatne pochopena. Pro vetsinu klientu je soucasne zabepeceni naprosto dostacujici, nicmene:
Chystate pro paranoidni klienty nejake doplnkove (klidne za priplatek) zabezpeceni jako sifrovane SMS ci kalkulacku?
Rafter
ODPOVĚĎ:
Jsme přesvědčeni, že naše zabezpeční je kvalitní, ale samozřejmě sledujeme vývoj technologií i požadavky našich Klientů - a jsme připraveni stále svoje služby rozšiřovat.
6.12.2007 17:43
OTÁZKA:
Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji
Honza S.
ODPOVĚĎ:
Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak.
6.12.2007 17:44
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím to je že banky na západ od našich hranic si neúčující žádné poplatky spojené s vedením účtu a u nás je tomu právě naopak? Děkuji a přeji hodně spokojených klientů!
František
ODPOVĚĎ:
Zeptejte se naší konkurence - my poplatky za vedení účtu nevedeme, protože k tomu nevidíme rozumný důvod.
6.12.2007 17:46
OTÁZKA:
Hezký den. Jestliže část (větší) služeb plánujete zavést v příštím roce (popř. později) jak to bude s jejich možností rozšíření ke stávajícím účtům? Nečekají nás tam nějaké administrativní poplatky?
M. Hudec
ODPOVĚĎ:
Jako že pro aktivaci zahraničních plateb byste musel zaplatit? Ne, nic podobného vás skutečně nečeká. Nové služby budou mít nový ceník, ale nijak se netýkají současných smluv.
6.12.2007 17:48
OTÁZKA:
ZDRAVIM, ziji ve Velke Britanii a mam ucet u jedne nejmenovane banky v CR, kam posilam penize z anglickeho uctu, kazda takova transakce me stoji kolem cca 350 CZK, proto me zajima, kolik zaplatim u Vas za prevod ze zahranici v mene GBP? Dekuji
HONZA
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, v současné době neumožňujeme zahraniční platby, to je plánované na první polovinu příštího roku. Možná pro vás může být zajímavou informací, že v průběhu příštího roku otevře mBank své pobočky také ve Velké Británii a Irsku. Jsme si tedy jistí, že naši nabídku jen stěží kterákoliv z českých bank překoná :)
6.12.2007 17:54
OTÁZKA:
Dobry den, mel bych par dotazu ohledne eMax sporiciho uctu(ne mKonta):
1. Na kolik ruznych cisel uctu je z nej mozne odesilat penize?
2. Je mozne z nej odesilat trvane prikazy, inkaso, SIPO?
3. Platebni karta k tomutu uctu je s magnetickym prouzkem, cipova, nebo kombinovana?
4. V ceniku je polozka "Nepovoleny debetni zustatek je urocen sazbou ..." , co tato polozka znamena?
Nox
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, 1) můžete využít pouze jednu šablonu - jedno číslo účtu (tu ovšem můžete kdykoliv změnit - zdarma), 2) nikoliv, to už by se skutečně nejednalo o spořící účet, 3) platební karta je s magnetickým proužkem (ale v budoucnu připravujeme i čipové karty), 4) do nepovoleného debetního zůstatku se můžete dostat v podstatě jen teoreticky, např. pokud nebude mít na eMAXu 5 Kč a objednáte si výpis v papírové formě (vznikne nepovolený debet 20 Kč).
6.12.2007 17:57
OTÁZKA:
Jsem vaším novým klientem a při prvním slavnostním přihlášení na váš web mne jímá hrůza. Připomíná mi rok 1997. Žádné speciální nabídky, nic zajímavého, pouze stav účtu NULA. .-)
Kdy s tím plánujeme něco udělat.
Karel Huleš
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, věříme, že primární je pro naše Klienty funkcionalita a rychlost. Mnoho jiných Klientů je rádo, že je "neotravujeme" desítkami obchodních sdělení, reklam a vtíravých nabídek. Stav účtu NULA - to už je na vás, abyste s tím něco udělal :) My zaručujeme, že na rozdíl od konkurence se z vaší nuly nestane záporné číslo...
6.12.2007 18:00
předchozí | 1 2 3 4 5 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.