Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line

Sergiusz Najar
velikost textu:
vydáno 6.12.2007 10:47
V listopadu vtrhla polská mBank na český trh maloobchodního bankovnictví. Neskrývá ambiciózní plány - získat do tří let 160 tisíc klientů. Dnes od 11 hodin si můžete povídat s jejím generálním ředitelem Sergiuszem Najarem on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. prosince 2007 do 23:59

OTÁZKA: Zdravím Vás, velmi atraktivní nabídka. Koho budu hledat a kde, jakou máte právní subjektivitu, licenci atd. Rovněž mi chybí možnost seznámení se s všeobecnými a smluvními podmínkami, ano namítnete, navštíví Vás náš pracovník, vše se dozvíte včas.Kde však bude(-te) za rok? Koho a kde se dovolám. Virtuální svět, virtuální sliby? Skutek utek? Jaké jsou a budou zpětné vazby? Austerlitz
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, informace najdete na stránkách www.mbank.cz - nebo můžete vyhledat v Obchodním rejstříku BRE Bank S.A., organizační složka podniku, také v rejstříku ČNB. Obchodní podmínky naleznete taktéž na webu. Otázka je, komu chcete volat - kontaktní adresu máme na stránkách, stejně jako seznam poboček, číslo na mLinku. V Polsku funguje mBank 7 let, BRE Bank od roku 1986 a Commerzbank 130 let. Takže nebojte, plány pro ČR jsou velké a rozhodně odsud nebudeme nikam utíkat. Komunikace s našimi zákazníky je pro nás klíčová, jak se můžete sám přesvědčit na mFóru. 6.12.2007 17:19
OTÁZKA: Odpovídáte, že 3 výběry z bankomatu měsíčně budou zdarma.Tedy z jakéhokoliv bankomatu? Edita
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ano, z jakéhokoliv bankomatu akceptujícího karty Visa (v ČR nejspíš není ani jeden, který by Visu nebral). Výběry v zahraničí jsou zdarma všechny. 6.12.2007 17:20
OTÁZKA: Dobrý den, držím mBance palce a dále by mě zajímalo - jakým způsobem je zajištěn majetek klientů u Vaší banky? Myslím tím, které a kolik bank by se za Vaši banku zaručily v případě Vašeho úpadku. - a také do jaké procentuální výše vkladu (předpokládejme vyšší částky nad 25000 Euro) by toto zajištění platilo? - kdy plánujete účty pro podnikatele? - sice levnější jak zdarma nejde, ale i tak by mě zajímalo, jestli budete připravovat studentské pčty - tedy takové, které osloví lidi, kteří si účet teprve budou zakládat. O jakých výhodách přemýšlíte? (více výběrů zdarma, ISIC karty, příspěvek na ně, pojištění do zahraničí atp..) - a jako poslední bych se rád zeptal, zda se chystáte dostat mezi nynější hlavní banky na českém trhu (s klienty v řádu miliónu), nebo se budete pohybovat raději/spíše v nižších množstvích, ale zato kvalitnějších službách a přístupu? Mnohokrát děkuji za kvalitní a vyčerpávající zodpovězenní dotazů a přeji hodně úspěchů :) Libor Zakopal.. Libor Zakopal
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pane Zakopale, děkujeme za rozsáhlé dotazy - otázku pojištění jsme zde již několikrát zodpověděli, zároveň věříme, že s Commerzbank v zádech se takového scénáře bát nemusíme. Účty pro živnostníky plánujeme v první polovině příštího roku. Studentské účty - to je téma, nad kterým samozřejmě uvažujeme, budeme analyzovat český trh a jistě využijeme i našich zkušeností s produkty pro studenty z Polska. Konkrétní výhody ovšem nyní prozradit nemůžeme. Rádi bychom dosáhli obojího: dostat se mezi největší české banky, aniž bychom se vzdali toho, co je nám vlastní: kvalitní služby a osobní přístup - v Polsku se nám to podařilo a věříme, že česká pobočka bude v tomto stejně úspěšná. Děkujeme za otázky a přání úspěchů :) 6.12.2007 17:25
OTÁZKA: Bude mBank nabízet i stavební spoření se státním příspěvkem? osobne
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, nejsme stavební spořitelnou a tak o tomto produktu neuvažujeme - na to bychom museli být jinou společností... 6.12.2007 17:25
OTÁZKA: Ještě jsem se chtěl zeptat, zda budete poskytovat své služby i přes externí společnosti? Sluzebnik
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Chceme být sami blízko Klientům - čili budeme naše služby nabízet přímo. 6.12.2007 17:27
OTÁZKA: Dobrý den, jak to bude s platbami platební kartou u obchodníků, budou také bez poplatku? Raben
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Platby kartou jsou bez skrytých poplatků a "účetních položek". Čili skutečně zdarma. 6.12.2007 17:27
OTÁZKA: Za jak dlouho po zadání objednávky mKonta mi ho zaktivujete? Sluzebník
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Snažíme se o co nejrychlejší postup, i když aktuálně může dojít ke zdržení, které vzniklo nečekaně velkým zájmem. Naším cílem je, aby proces trval 7 pracovních dnů (pokud si založíte účet on-line a vyberete si dodání kurýrem). 6.12.2007 17:33
OTÁZKA: Spise upresnim jiz nekolikrat polozenou otazku, aby nebyla spatne pochopena. Pro vetsinu klientu je soucasne zabepeceni naprosto dostacujici, nicmene: Chystate pro paranoidni klienty nejake doplnkove (klidne za priplatek) zabezpeceni jako sifrovane SMS ci kalkulacku? Rafter
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Jsme přesvědčeni, že naše zabezpeční je kvalitní, ale samozřejmě sledujeme vývoj technologií i požadavky našich Klientů - a jsme připraveni stále svoje služby rozšiřovat. 6.12.2007 17:43
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji Honza S.
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak. 6.12.2007 17:44
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím to je že banky na západ od našich hranic si neúčující žádné poplatky spojené s vedením účtu a u nás je tomu právě naopak? Děkuji a přeji hodně spokojených klientů! František
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Zeptejte se naší konkurence - my poplatky za vedení účtu nevedeme, protože k tomu nevidíme rozumný důvod. 6.12.2007 17:46
OTÁZKA: Hezký den. Jestliže část (větší) služeb plánujete zavést v příštím roce (popř. později) jak to bude s jejich možností rozšíření ke stávajícím účtům? Nečekají nás tam nějaké administrativní poplatky? M. Hudec
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Jako že pro aktivaci zahraničních plateb byste musel zaplatit? Ne, nic podobného vás skutečně nečeká. Nové služby budou mít nový ceník, ale nijak se netýkají současných smluv. 6.12.2007 17:48
OTÁZKA: ZDRAVIM, ziji ve Velke Britanii a mam ucet u jedne nejmenovane banky v CR, kam posilam penize z anglickeho uctu, kazda takova transakce me stoji kolem cca 350 CZK, proto me zajima, kolik zaplatim u Vas za prevod ze zahranici v mene GBP? Dekuji HONZA
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, v současné době neumožňujeme zahraniční platby, to je plánované na první polovinu příštího roku. Možná pro vás může být zajímavou informací, že v průběhu příštího roku otevře mBank své pobočky také ve Velké Británii a Irsku. Jsme si tedy jistí, že naši nabídku jen stěží kterákoliv z českých bank překoná :) 6.12.2007 17:54
OTÁZKA: Dobry den, mel bych par dotazu ohledne eMax sporiciho uctu(ne mKonta): 1. Na kolik ruznych cisel uctu je z nej mozne odesilat penize? 2. Je mozne z nej odesilat trvane prikazy, inkaso, SIPO? 3. Platebni karta k tomutu uctu je s magnetickym prouzkem, cipova, nebo kombinovana? 4. V ceniku je polozka "Nepovoleny debetni zustatek je urocen sazbou ..." , co tato polozka znamena? Nox
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, 1) můžete využít pouze jednu šablonu - jedno číslo účtu (tu ovšem můžete kdykoliv změnit - zdarma), 2) nikoliv, to už by se skutečně nejednalo o spořící účet, 3) platební karta je s magnetickým proužkem (ale v budoucnu připravujeme i čipové karty), 4) do nepovoleného debetního zůstatku se můžete dostat v podstatě jen teoreticky, např. pokud nebude mít na eMAXu 5 Kč a objednáte si výpis v papírové formě (vznikne nepovolený debet 20 Kč). 6.12.2007 17:57
OTÁZKA: Jsem vaším novým klientem a při prvním slavnostním přihlášení na váš web mne jímá hrůza. Připomíná mi rok 1997. Žádné speciální nabídky, nic zajímavého, pouze stav účtu NULA. .-) Kdy s tím plánujeme něco udělat. Karel Huleš
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, věříme, že primární je pro naše Klienty funkcionalita a rychlost. Mnoho jiných Klientů je rádo, že je "neotravujeme" desítkami obchodních sdělení, reklam a vtíravých nabídek. Stav účtu NULA - to už je na vás, abyste s tím něco udělal :) My zaručujeme, že na rozdíl od konkurence se z vaší nuly nestane záporné číslo... 6.12.2007 18:00

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.