iDNES.cz

Vydrží mBank bez poplatků? Ptejte se generálního ředitele on-line

Sergiusz Najar
velikost textu:
vydáno 6.12.2007 10:47
V listopadu vtrhla polská mBank na český trh maloobchodního bankovnictví. Neskrývá ambiciózní plány - získat do tří let 160 tisíc klientů. Dnes od 11 hodin si můžete povídat s jejím generálním ředitelem Sergiuszem Najarem on-line.
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, mám na Vás jeden dotaz, a to, jak je možné, že právě Vaše banka neúčtuje žádné poplatky a ostatní musí? Jolana Nováková
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Protože nejsme kamenná banka. Máme možnost nabízet naše služby na základě internetu a nevidíme důvod účtovat klientům zbytečné poplatky. 6.12.2007 10:56
OTÁZKA: Dobrý den, kolik máte klientů? Jste se zahájením spokojen? ecila
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Každý den od našeho vstupu dostáváme nad tisíc žádostí. Předpokládáme dostat se na úroveň 160 tisíc klientů nejpozději v roce 2010 - současný zájem nás možná překvapí, že této hranice dosáhneme dříve. 6.12.2007 10:58
OTÁZKA: Kdy bude mBank účet umět inkaso a kdy nabídnete i embosovanou platební kartu? Děkuji. Sartorius
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: V prvním kvartále 2008. 6.12.2007 10:58
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat jestli planujete take embosovane karty, zlate karty a kreditni karty? Jiri Mraz
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ano, v prvním kvartále 2008. 6.12.2007 10:58
OTÁZKA: Dobrý den. Nenašel jsem informaci o možnosti zřízení služby Inkaso a SIPO - ač je odchozí platba, vytváření příkazů zdarma, tak o případnou výši plateb přes SIPO se není třeba starat, zařídí si ten, komu platím. Děkuji. Robert
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Rádi vám nabídneme tyto služby v prvním kvartále 2008. 6.12.2007 11:00
OTÁZKA: Dobrý den, přeji Vám hodně úspěchů na českém trhu a zajímalo by mě, kdy budou zavedeny platby z a do zahraničí. David
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za přání. Na zahraniční platby se připravujeme během příštího roku. 6.12.2007 11:01
OTÁZKA: Dobrý den, přeji ať se mBank daří a ukáže zlodějským bankám v ČR že to jde i jinak. Všude na západ od nás je možnost bezplatného účtu, docela mě překvapilo že "to" přišlo z Polska. Takže přeji hodně zákazníků! Honza
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme vám za přání a budeme se snažit naplnit vaše očekávání. 6.12.2007 11:02
OTÁZKA: Dobry den, v jakem stadiu je v soucasne dobe nabidka hypotecnich uveru v mBank ČR? Petr Novak
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dostáváme první žádosti. Proaktivně budeme hypotéky nabízet od ledna 2008. 6.12.2007 11:04
OTÁZKA: Plánujete zůstat bankou bez poplatků dlouhodobě nebo je to jen marketingový tah k nalákání klientely, aby pak byly nastaveny sice nízké ale přeci jen nějaké poplatky? Jak bude fungovat poskytování úvěrů a hlavně hypoték? Petr H
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Plníme naše sliby stejně jako v Polsku už sedm let. Naše nabídka úvěrů a hypoték bude konkurenceschopná na úrovni nejlepších bank v našem regionu. 6.12.2007 11:06
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych k vám převedl hypotéku. Co pro to musím udělat? A samozřejmě, kolik mě to bude stát? Děkuji a jsem s pozdravem, Michal Michal
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pane Michale, rád vás pozvu na naše finanční centrum na Vinohradské v Praze a v příštím týdnu také v Brně a Plzni, kde vám naši poradci zcela jistě vyjdou vstříc. 6.12.2007 11:07
OTÁZKA: U mBank jsem si založila účet. Bylo mi sděleno, že zahraniční platby budete poskytovat až od příštího roku, bude tedy příchozí a odchozí platba v rámci EU také zdarma nebo jaký bude poplatek? Buďte prosím konkrétní, děkuji. Jinak přeji mnoho úspěchů! Zuzana Babicová
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za přání. Platby budou probíhat na stejných principech jako tuzemské. 6.12.2007 11:08
OTÁZKA: Kdy začnete nabízet hypotéky a za jakých podmínek? Magdalena Durčáková
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpovědi 6.12.2007 11:08
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, jak bude zpoplatnen vyber z bankomatu v ramci CR? stepan
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Tři výběry zdarma měsíčně. 6.12.2007 11:09
OTÁZKA: Dobrý den, kdy se můžeme očekávat služby mBank pro firmy? Bude mBank nabízet pro online obchodníky nějaký platební systém (obdobně jako eBanka), nebo akceptaci platebních karet? Děkuji Petr - www.SkypeHardware.cz
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: mBank je schopná a ochotná nabízet své služby také živnostníkům. V prvním čtvrtletí nabídneme pro obchodníky i koncové zákazníky mikroplatební systém mTransfer. 6.12.2007 11:11
OTÁZKA: Mohl byste uvést v kterých zemích banky fungují tak, že nevybírají takové množství polatků jako u nás? Když jsem žil v Belgii, tak ve Vlámské části jsem neplatil za účet skoro žádné polatky a v Bruselu to je naopak jako u nás, kde platíte skoro za všechno. Petr H
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Souhlasím, že mBank přináší řešení, které je na západ od českých hranic běžné. 6.12.2007 11:14
OTÁZKA: Dobry den, pred 2 tydny jsem zadal o zalozeni uctu pres internet a nikdo se mi neozval. Dal jsem vasi bance svoje osobni udaje v dobre vire, ze se stanu snadno klientem. Nyni se mi dosavadni vas pristup jevi jako neseriozni. Kam se mohu obratit? Urcite nebudu jediny, resite to nejak? THX
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Vážený pane, omlouváme se za zdržení, které je způsobeno nečekaným zájmem o produkty mBank. Napište prosím na adresu kolegy martin.hosek@cz.mbank.eu, který prověří stav vyřízení vaší žádosti. Pokud jde o vaše osobní data, která jste poskytl v rámci vaší žádosti, řídíme se předpisy Úřadu pro ochranu osobních údajů, tudíž bude s vašimi daty nakládáno dle zákonů. 6.12.2007 11:19
OTÁZKA: chápu to tedy dobře že jste čistě internetová banka a nebudete otevírat kamenné pobočky? postpat
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: mBank je primárně on-line bankou, nicméně fyzický kontakt s klientem nabídneme prostřednictvím finančních center a mKiosků. Do konce příštího roku bychom chtěli mít zhruba 30 takových míst. 6.12.2007 11:20
OTÁZKA: Dobrý den, jakou má zákazník jistotu, že za nějakou dobu, až získáte potřebný počet klientů svůj ceník "neupravíte" a nezavedete poplatky podobné u ostatních bank? František Perlička
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Naše závazky plníme. Cenová politika je postavená na našich principech, které neměníme. 6.12.2007 11:21
OTÁZKA: Překvapila mne příjemně rychlost, s jakou banka komunikovala, po vyplnění formuláře na net dva dny nato zpráva, pak telefonát, další 3 dny domluveno na telefonu schůzka, včera podpis smlouvy, přihlásil jsem se a vše funguje, nicméně proč musím čekat dalších 5 dní dle sdělení operátora na m-lince na to, že si budu moci v systému již aktivní účet nechat posílat platby? a Proč nemohu objednat již i kartu, prý musím počkat až do poloviny prosince, když je nyní na netu nabízena standardně? Děkuji Petr
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Proces otevření účtu obsahuje i krok předání vaší podepsané smlouvy na naši centrálu. Tímto krokem je účet aktivní a můžete jej plnohodnotně používat. Je to částečná daň za to, že je účet otevřen z pohodlí vašeho domova. 6.12.2007 11:23
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by mne, proc pozadujete, aby klient podepsal souhlas s poskytnutim osobnich udaju, ve kterem souhlasi i s poskytnutim udaju do bankovniho a nebankovniho registru, kdyz podepisuje smlouvu o vedeni uctu? Chapu bankovni registr, ale proc nebankovni? Dekuji za odpoved. zvedavy skoroklient
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Souhlas s poskytnutím osobních údajů pro oba registry vyžadujeme hlavně z důvodu možnosti budoucí nabídky dalších produktů mBank, jejichž nabídka bude podmíněna informacemi z těchto registrů. 6.12.2007 11:28
OTÁZKA: Dobry den, do kedy si myslite, ze mBanka vydrzi s nulovymi poplatkami za vsetky "terajsie sluzby"? Peter Ciciavec
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Do konce světa a jeden den navíc 6.12.2007 11:28
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, opravdu věříte tomu, že je internetové bankovnictví tak bezpečné? V době, kdy je možné prostřednictvím PC téměř vše. Pokud skutečně bude pravdou, to co zde bylo napsáno, úroky, bezpoplatkový systém, potom budu rád, když mi dáte www odkaz na stránky, kde se dozvím více. Přeji Vám úspěch! zdeněk.langer
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Kdybychom řekli, že internet není bezpečný, tak souhlasím, že nůž se může použít také k zabití. Internetové bankovnictví ve vyspělých zemích světa používají miliony klientů. Vše vám můžeme ukázat na www.mbank.cz 6.12.2007 11:30
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl do jaké částky jsou u vás pojištěny peníze na spořícím kontu eMAX (popř. na účtu mKONTO). Martin Kačírek
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: V souladu s evropskými regulacemi a předpisy České republiky a Polské republiky všechny vklady jsou pojištěny ve fondu pojištění vkladů Polské republiky do výše vkladu 22 500 euro a budou dobrovolně dopojištěny ve fondu pojištění vkladů České republiky do výše vkladu 25 000 euro. 6.12.2007 11:33
OTÁZKA: Dobrý den - plánujete v budocnosti i zavedení termínovaných vkladů, vkladových certifikátů a podobně ? Pokud ano, budou úročeny podobně zajímavě, jako Váš spořící účet ? stowaway
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Náš spořící účet eMax je mnohem lepší než termínované vklady, protože nabízí vysoké úročení a okamžitý přístup a použití peněz pro platební účely. 6.12.2007 11:35
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli a kdy budete nabízet i účet v cizí měně (EUR, USD) a jestli jste uvažujete i o multiměnovém účtu jako má eBanka (1 číslo účtu pro více měn). Umožňuje vaše banka i vklad hotovosti? Děkuji. Lukáš
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Co se týče vkladu hotovosti v tuto chvíli není možné vložit peníze na účet u mBank v hotovosti, pouze převodem nebo prostřednictvím České pošty. V průběhu příštího roku chceme nabídnout našim klientům bankomat, jehož funkcionalita bude rozšířena o možnost vkládání hotovosti. Účet v cizí měně začneme nabízet v průběhu roku 2008. 6.12.2007 11:39
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete možnost plateb do zahraničí, a s jakým poplatkem (nemluvím teď o poplatcích transakčních a cílové banky v módu SHA či OUR ale čistě o poplatku vaší banky)? Budete přitom rozlišovat mezi zeměmi Eurozóny a ostatním zahraničím? Pavel
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Připravujeme se na zavedení plateb do/z zahraničí v nejbližším období. Cenové podmínky budou ohlášeny před jejich spuštěním. 6.12.2007 11:43
OTÁZKA: Dobrý den, byl jsem letos v USA a založil jsem si účet u středně velké banky, mimo jiné jsem získal bonus za založeni účtu a samozdřejmě vedeni účtu, výběry, internetové bankovnictví to vše bez poplatku! Kdy si myslíte, že se stejných nebo podobných podmínek dočkáme i v ČR? Děkuji Jiří P.
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Už jsme tady. Už jste se dočkal. 6.12.2007 11:44
OTÁZKA: Dobrý den. Jak tak čtu, tak většina věcí bude až v prvním kvartále 2008. Proč jste tedy otevírali v ĆR již nyní, když nejste schopni téměř nic nabídnout? Díky za odpověď. Ellen
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pokud bychom nic nenabízeli, tak by se nikdo neptal a nikdo nic nežádal. Chceme naši produktovou nabídku připravovat v souladu s poptávkou českých klientů a tržními podmínkami. Vždycky jsme říkali, že v roce 2008 naše mBank bude nabízet všechno, co umíme v Polsku. Pokud vás to zajímá, můžete se na to podívat na www.mbank.pl Naše jazyky jsou koneckonců podobné. 6.12.2007 11:46
OTÁZKA: Dobrý den pane Najar, uvažuje BRE Bank o navýšení pojištění vkladů ze současných 22 tis. EUR na vyšší částku, jako např. ING? Děkuji Libor
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 6.12.2007 11:48
OTÁZKA: Dobrý den, je možné si na účet u mBank nechat zaslat platbu ze zahraničí? Pokud ano, je to zdarma? Roman
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 6.12.2007 11:50
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli embosovaná karta, kterou budete nabízet, bude bez poplatků nebo se za ni bude platit. Dále bych se chtěl zeptat, jaký je kurzovní lístek mBank. Výběry z bankomatu v zahraničí jsou sice bez poplatků, ale účtují se u mBank kurzem devizy-prodej. Kurzovní lístek nikde nemůžu najít a nevím tedy, kolik mě bude výběr z bankomatu v zahrační doopravdy stát. Jirka
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Embosovaná karta bude také zdarma. Pokud jde o kurzovní lístek, bude zpřístupněn na našem webu souběžně s distribucí platebních karet (do konce prosince tohoto roku). 6.12.2007 11:54
OTÁZKA: Dobrý den, jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? BoKLom
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: viz předchozí odpověď 6.12.2007 11:54
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli nabídnete nějaké rozumnější zabezpečení než jen jméno a heslo + nešifrovaná autorizační SMS. Dále by mě zajímal GSM banking... Jinak držím palce... Děkuji Tom Tomáš Hubálek
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Autorizační SMS považujeme za dostatečné zabezpečení. 6.12.2007 11:56
OTÁZKA: Dobrý den, fandím vám = mBance, budu vaším klientem, jen mi vadí, že požadujete vyplnit takové údaje, jako je "Rodinný stav" a "Dosažené vzdělání", takový požadavek na povinné vyplnění snižuje vaši image... Proč nejsou tyto údaje dobrovolné? Akabuto
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za vaši přízeň. Pokud vám chceme nabízet produkty na vaši míru, tak vás chceme lépe poznat. 6.12.2007 11:57
OTÁZKA: Dobry den, na strankach slibujete, ze do 7 dni mame zarizeny ucet. Ja jsem se zaregistroval pred 10 dny a jeste se nic nedeje. Ani mi nezavolal MediaServis pro dohodnuti podpisu smlouvy. Jinak Vase produkty se zdaji byt, hlavne cenove, skvele. Doufam, ze mne nezklamete. Hezky den. Jonas Blaha
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Omlouváme se za zpoždění, které je způsobené obrovským zájmem. Fungujeme zatím jen 10 dnů a jsou to pro nás nové zkušenosti, které nám umožní nastavit procesy dle původních předpokladů. 6.12.2007 11:59
OTÁZKA: Budete doplňovat nové zaměstnance ? Kdy a kde se dá zjistit nové výběrové řízení - na manažerské pozice. Děkuji. Mirek
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Podívejte se na http://www.mbank.cz/kariera/index.html 6.12.2007 12:00
OTÁZKA: Znam situaci na polskem bankovnim trhu, podnikam v PL. Spousta mych znamych si stezuje, ze mbank dlouho pripisuje vetsi castky vlozene pres bankomaty na vlastni ucet.Toto posleze komplikuje treba nutnost uhradit faktury drobnych podnikatelu. Bude obdobna praxe i v CR a nebo se toho klienti nemusi obavat? michal
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za komentář. Budeme se snažit takových situací v ČR vyvarovat. 6.12.2007 12:01
OTÁZKA: Dobrý den, předem mého dotazu, Vám chci popřát hodně úspěchů v ČR. Následně se ptám v jakém časovém horizontu mohu očekávat zřízení účtu u Vaší mBank.(Čekám již 14.den).S pozdravem. Jindra
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za přání. Naše banka byla spuštěna 25.listopadu v 00:01. Budeme se snažit, aby vaše žádost byla vyřízena v nejbližších dnech podobně jako v mnohých ostatních případech. 6.12.2007 12:04
OTÁZKA: Dobry den Planujete zavest i prijem plateb ze zahranici a jak jste na tom se zpracovani transakci pres vikend? Zda jako vetsina ceskych bank stojite ci jste schopni provadet transakce i o vikendu. dekuji predem za odpoved. Mirek. N
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Co se týče plateb z/do zahraničí, zavedeme je příští rok. Co se týče víkendů mBank je součástí českého systému mezibankovního platebního styku a musí se mu podřídit. 6.12.2007 12:06
OTÁZKA: Budete nabízet i GSM banking, virtuální internetovou platební kartu a zamykání platební karty jako E-Banka? Děkuji J.Ch
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Naše nabídka příští rok bude nabízet i takové možnosti. 6.12.2007 12:07
OTÁZKA: No jo ale kdo zaplatí tu reklamu co běží v TV,to snad každej ví,že zákazníci,takže tam nějaký poplatek určitě bude to nám neříkejte,že néé??? Ale jinak vám fandím, přeji dost spokojených zákazníků páč zrovna polským produktům se v Česku moc nevěří!!! Lippy
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Chci vás ujistit, že nejsme charita a pracujeme na komerčních principech. mBank používá reklamu jako investice do klientských vztahů a dělá to opatrně a cílevědomě. Těšíme se na vaše fandění! Teď vidíme, že Češi, Slováci a Poláci umí používat globální technologie pro úspěšné finanční projekty. 6.12.2007 12:09
OTÁZKA: Dobry den pane rediteli. Predem se omlouvam, ze mam na Vas hned nekolik dotazu. zajimalo by mne, jak se hodlate vyrovnat s tim, ze cesky klient ma vetsinou potrebu jit na pobocku vlozit hotovost a vy mu nabidnete jen nekolik kamennych pobocek? Nebojite se, ze mBank se pro ceske klienty stane predevsím doplnkovou bankou, ktera ji poskytne dobre uroceni u sporiciho uctu jako nyni ING konto, ale sve transakce budou provadet jinde? A posledni je, jak to, že nabidnete kartu Visa Clasic neembosovanou - je to brand, ktery v Cechach zadna jina banka nenabizi? dekuji za Vase odpovedi. Karla Tretinova
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkuji za váš zájem. Jsem si jistý, že český klient nemusí ztrácet čas a chodit do kamenných poboček. Hotovost budete moci ukládat v našich 12 finančních centrech v bankomatech s funkcí vkladu hotovosti. Co se týče vize jsme přesvědčeni, že je to dobrá karta také pro český trh. 6.12.2007 12:13
OTÁZKA: Dobrý den, je možné si nastavit výši limitu pro výběry a platby kartou? Mirek
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Limity je možné si nastavit. Limit na kartě mKonto pro výběr z bankomatů je max denně 50 tisíc Kč a měsíčně 200 tisíc Kč. Na kartě k eMax kontu pro výběr z bankomatu je max denně 50 tisíc Kč a měsíčně 440 tisíc Kč. Na bezhotovostní platby limity nejsou. 6.12.2007 12:17
OTÁZKA: Přeji hezký den! Když si k vám převedu účet, dostanu také standard spořitelny tj. kontokorent. Ne, že bych ho často využíval, ale je dobrý. Přeji hodně úspěchů. Na našem trhu jste chyběli!! Jirka Novotný
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za přání. Kontokorent v tuto chvíli nenabízíme, budeme nabízet příští rok. 6.12.2007 12:19
OTÁZKA: Držím palce a přeji mnoho úspěchů. Určitě najdete své zakázníky a trošku to pohne bankovním trhem. A otázka? Kdy budete v TOP3 našich bank? Zkuste jenom odhadnout. Jeden poslký kamarád i říkal jedno moto "Kdo nemá velké cíle,nemá velkých výsledků." JiTi
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Předseda BRE Bank a tvůrce mBank Slavomir Lachowski řekl, že budeme v první pětce bank do roku 2012. 6.12.2007 12:20
OTÁZKA: Dobrý den pane Michale, zajímá mě, zda bude vaše banka poskytovat hypoteční úvěry též právnickým osobám. Díky a přeji hodně štěstí, Ivo Ivo
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Drahý pane Ivo, mBank nenabízí služby právnickým osobám. Budeme je nabízet příští rok a těšíme se na vás. Sergiusz Najar 6.12.2007 12:21
OTÁZKA: Dobry den pane rediteli, pred 5-ti dny jsem si zazadal cestou internetu o otevreni uctu v bance. prisla jen odpoved, ze jsem byl zaregistrovan a pak uz nic. Pritom na Vasich strankach uvadite, ze ualozeni uctu trva 10 minut. Dekuji a preji pekny den Karel
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Omlouváme se a prosíme o strpení. Viz předchozí odpovědi 6.12.2007 12:22
OTÁZKA: Dobrý den, píšete, že pokud chci hypotéku, tak mám navštívit klientské centrum. Tam se ale dozvím, že o hypotékách zatím nic nevědí a ať příjdu nejdřív po 15.12. . Tak jak to tedy s hypotékou u mBank je? Pokud mi teď končí fix u jiné banky, mám vůbec šanci zjistit jaké bych u mBank měl podmínky? Zdeněk
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Vzhledem k okolnostem, o kterých jsme již psali, mBank bude aktivně prodávat hypoteční úvěry až od ledna 2008. Všechny informace budou na našich internetových stránkách a také na finančních centrech v Praze, Plzni a Brně. A do konce roku 2008 v dalších pěti městech v republice. 6.12.2007 12:24
OTÁZKA: Dobrý den, to, co konečně jako banka přinášíte, je dle mého názoru v západních zemích běžné i v kamenných bankách. Jak je tedy možné, že na západě kamenné banky mohou vydělávat i "bez poplatků"? David Haštaba
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ano mBank přináší nový model na základě internetu a služeb, které poskytují nejlepší banky ve vyspělých západních zemích. Pokud dovolíte, na ostatní otázky odpovíme do konce dne. Děkujeme za zájem a těšíme se na vaši navštěvu v našem mBank světě. Sergiusz Najar 6.12.2007 12:29
OTÁZKA: Kontokorent, kreditní karta: budou také zdarma? craft
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Detaily nastavení našich produktů nemůžeme nyní zveřejňovat (konkurence nikdy nespí), ale budou jistě cenově výhodné - na trhu kreditních karet jsme v Polsku nejdynamičtěji rostoucí bankou na trhu. Detaily zveřejníme v průběhu příštího roku. 6.12.2007 16:32
OTÁZKA: Počítáte se zřízením služby GSM Banking? J. Pavlík
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ano, služby GSM Banking plánujeme spustit v roce 2008. 6.12.2007 16:33
OTÁZKA: Dobrý den, nebohjíte se toho, že vám může uškodit, že jste z Polska? Přeci jenom Polsko je nejen Čechy pokládáno za konec civilizace a já bych se určitě bál svěřit své peníze nějakým Polákům... Navíc pokud se člověk podívá na vaše zcela amatérské webové stránky, mnoho důvěry to v něm nevzbudí. Ondra
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, věříme, že naši Klienti se nerozhodují podle národnostních předsudků a stereotypů, ale podle kvality nabídky. Jsme členy skupiny Commerzbank, která má za sebou více než stoletou tradici. Také věříme, že Polsko, Česká republika i Slovensko jsou země s velkým potenciálem a chutí využívat moderní technologie - jsme členy globálního trhu a mohou se od nás naučit i firmy ze západní Evropy. Naše webové stránky byly velkou většinou návštěvníků hodnoceny velmi kladně - ale jestli máte nějaké konkrétní připomínky, rádi si je přečteme - napište na kontakt@mBank.cz! 6.12.2007 16:36
OTÁZKA: Za jakou dobu od podpisu smlouvy pres kuryra bude ucet aktivni? Dekuji a take preji uspechy. karel
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Děkujeme za přání úspěchů - účet je aktivní nejpozději do 3 dní. 6.12.2007 16:37
OTÁZKA: Dobrý den, jste registrováni u nás jako organizační složka zahraniční právnické osoby. Bude k disposici na internetu po uplynutí roku 2007 Vaše auditovaná závěrka? Jaký byl zisk po zdanění mateřské společnosti za účetní období roku 2006? Kamil
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, naše mateřská společnost - BRE Bank SA - je obchodovaná na varšavské burze a je ze zákona jako banka a akciová společnost povinna zveřejňovat své auditované výsledky. My, jako její organizační složka, budeme zahrnuti v celkové zprávě, a zároveň i v češtině samostatně za naši pobočku. Výsledky BRE Bank za rok 2006 najdete (v angličtině) na této stránce: http://brebank.pl/en/about_bre_bank/Investor_Relations/stock_exchange_reports?id=6177 6.12.2007 16:46
OTÁZKA: Dobry den, muzete nejak zarucit, ze po ziskani potrebneho mnozstvi klientu svoji "bezpoplatkovou" politiku nezmenite? Tedy, ze by treba casem doslo k postupnemu zavadeni polatku ve stylu ostatnich ceskych bank? Dekuji. Pavel Hanak
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: To, co je dnes v ceníku za 0 Kč - bude i nadále za 0 Kč. Jsme bankou pro přemýšlivé a akceschopné Klienty, kteří si nás právě proto vybrali - nemůžeme si dovolit a ani nechceme měnit naše zásady. Dobře jsme se poučili ze zkušeností konkurence, která slibovala a sliby nesplnila. Jejich cestou rozhodně jít nechceme. Co říkáme, to platí. 6.12.2007 16:50
OTÁZKA: Diky za rozhybani bankovniho trhu. Preji, at mate co nejdriv dostatek klientu a stanete se obavanou konkurenci. Casem snad budete i ziskovi. Jak uz nekdo napsal ve foru : poslouchejte co vam rikaji klienti, protoze se snazi spoluvytvaret dobrou banku. Aktivita mBank ve foru ted trochu opadla, ale snad se to zase zlepsi, az opadne prvotni naval novych smluv. Dekuji Libor vejpuste
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pane Libore, děkujeme za vlídná slova - naše mFórum vzniklo právě proto, abychom v dialogu s Klienty společně vytvořili banku, která se bude líbit nám všem. Připomínek, i těch kritických, si vážíme a je to pro nás důležitá zpětná vazba. Na fóru se snažíme reagovat co nejvíce, a to nejen jedna osoba, ale řada členů našeho týmu. Všichni mají ale i své další úkoly - přípravu nových produktů, řešení nahlášených komplikaci - a tak ne vždy mohou reagovat skutečně do pěti minut. Snažíme se nenechávat nikoho bez odpovědi, ale zase nechceme reagovat bezhlavě, někdy je potřeba informace ověřit. O dění na fóru se osobně zajímá i CEO BRE Bank, který chce být informován o dění. 6.12.2007 16:56
OTÁZKA: Dobrý den. Je to asi tak hodina co jsem si u Vás objednal službu mKonto a eMax protože se mi nelíbí arogance českých bank a perzekuce za to, že jim svěřím své peníze. hrozí do budoucna, že zavedete poplatky? Jak je to ošetřeno ve smlouvě s Vámi? Jirka
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, vítáme vás mezi našimi budoucími Klienty - naše filozofie je jasná a říká: nulové poplatky a nikdy jinak. Zavedení poplatků rozhodně neplánujeme. Každá smlouva se týká toho, co právě je - ale jestli chcete záruku, připravujeme pro vás překvapení na Nový rok... 6.12.2007 16:59
OTÁZKA: Budete poskytovat informace o klientech např.soudu?Děkuji Petr K,
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ve všem našem konání se řídíme právem - českým i evropským. Informace o klientech nesdělujeme, pokud k tomu nejsme zavázáni právním řádem. 6.12.2007 17:01
OTÁZKA: Dobrý den, jsou vklady nějak pojištěny proti případnému úpadku vaší banky? Katka
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Jak jsem již odpověděl: V souladu s evropskými regulacemi a předpisy České republiky a Polské republiky jsou všechny vklady pojištěny ve fondu pojištění vkladů Polské republiky (Bankovní garanční fond) do výše vkladu 22 500 euro a budou dobrovolně dopojištěny ve fondu pojištění vkladů České republiky do výše vkladu 25 000 euro. 6.12.2007 17:07
OTÁZKA: Jaký je rozdíl mezi mKontem a eMaxem mimo úroků z vkladů ? Proč bych si měl zakládat mKonto, když můžu rovnou eMax ? Huh
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: mKONTO je osobní účet, umožňující nastavení trvalých příkazů a šablon plateb - na eMAXu (spořícím účtu) máte sice okamžitý přístup k penězům (což není obvyklé), ale v internetovém bankovnictví můžete nastavit jen jeden účet, na nějž převádíte peníze z eMAXu (ale tuto šablonu můžete vždy zdarma změnit). 6.12.2007 17:10
OTÁZKA: Zdravím Vás, velmi atraktivní nabídka. Koho budu hledat a kde, jakou máte právní subjektivitu, licenci atd. Rovněž mi chybí možnost seznámení se s všeobecnými a smluvními podmínkami, ano namítnete, navštíví Vás náš pracovník, vše se dozvíte včas.Kde však bude(-te) za rok? Koho a kde se dovolám. Virtuální svět, virtuální sliby? Skutek utek? Jaké jsou a budou zpětné vazby? Austerlitz
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, informace najdete na stránkách www.mbank.cz - nebo můžete vyhledat v Obchodním rejstříku BRE Bank S.A., organizační složka podniku, také v rejstříku ČNB. Obchodní podmínky naleznete taktéž na webu. Otázka je, komu chcete volat - kontaktní adresu máme na stránkách, stejně jako seznam poboček, číslo na mLinku. V Polsku funguje mBank 7 let, BRE Bank od roku 1986 a Commerzbank 130 let. Takže nebojte, plány pro ČR jsou velké a rozhodně odsud nebudeme nikam utíkat. Komunikace s našimi zákazníky je pro nás klíčová, jak se můžete sám přesvědčit na mFóru. 6.12.2007 17:19
OTÁZKA: Odpovídáte, že 3 výběry z bankomatu měsíčně budou zdarma.Tedy z jakéhokoliv bankomatu? Edita
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Ano, z jakéhokoliv bankomatu akceptujícího karty Visa (v ČR nejspíš není ani jeden, který by Visu nebral). Výběry v zahraničí jsou zdarma všechny. 6.12.2007 17:20
OTÁZKA: Dobrý den, držím mBance palce a dále by mě zajímalo - jakým způsobem je zajištěn majetek klientů u Vaší banky? Myslím tím, které a kolik bank by se za Vaši banku zaručily v případě Vašeho úpadku. - a také do jaké procentuální výše vkladu (předpokládejme vyšší částky nad 25000 Euro) by toto zajištění platilo? - kdy plánujete účty pro podnikatele? - sice levnější jak zdarma nejde, ale i tak by mě zajímalo, jestli budete připravovat studentské pčty - tedy takové, které osloví lidi, kteří si účet teprve budou zakládat. O jakých výhodách přemýšlíte? (více výběrů zdarma, ISIC karty, příspěvek na ně, pojištění do zahraničí atp..) - a jako poslední bych se rád zeptal, zda se chystáte dostat mezi nynější hlavní banky na českém trhu (s klienty v řádu miliónu), nebo se budete pohybovat raději/spíše v nižších množstvích, ale zato kvalitnějších službách a přístupu? Mnohokrát děkuji za kvalitní a vyčerpávající zodpovězenní dotazů a přeji hodně úspěchů :) Libor Zakopal.. Libor Zakopal
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Pane Zakopale, děkujeme za rozsáhlé dotazy - otázku pojištění jsme zde již několikrát zodpověděli, zároveň věříme, že s Commerzbank v zádech se takového scénáře bát nemusíme. Účty pro živnostníky plánujeme v první polovině příštího roku. Studentské účty - to je téma, nad kterým samozřejmě uvažujeme, budeme analyzovat český trh a jistě využijeme i našich zkušeností s produkty pro studenty z Polska. Konkrétní výhody ovšem nyní prozradit nemůžeme. Rádi bychom dosáhli obojího: dostat se mezi největší české banky, aniž bychom se vzdali toho, co je nám vlastní: kvalitní služby a osobní přístup - v Polsku se nám to podařilo a věříme, že česká pobočka bude v tomto stejně úspěšná. Děkujeme za otázky a přání úspěchů :) 6.12.2007 17:25
OTÁZKA: Bude mBank nabízet i stavební spoření se státním příspěvkem? osobne
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, nejsme stavební spořitelnou a tak o tomto produktu neuvažujeme - na to bychom museli být jinou společností... 6.12.2007 17:25
OTÁZKA: Ještě jsem se chtěl zeptat, zda budete poskytovat své služby i přes externí společnosti? Sluzebnik
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Chceme být sami blízko Klientům - čili budeme naše služby nabízet přímo. 6.12.2007 17:27
OTÁZKA: Dobrý den, jak to bude s platbami platební kartou u obchodníků, budou také bez poplatku? Raben
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Platby kartou jsou bez skrytých poplatků a "účetních položek". Čili skutečně zdarma. 6.12.2007 17:27
OTÁZKA: Za jak dlouho po zadání objednávky mKonta mi ho zaktivujete? Sluzebník
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Snažíme se o co nejrychlejší postup, i když aktuálně může dojít ke zdržení, které vzniklo nečekaně velkým zájmem. Naším cílem je, aby proces trval 7 pracovních dnů (pokud si založíte účet on-line a vyberete si dodání kurýrem). 6.12.2007 17:33
OTÁZKA: Spise upresnim jiz nekolikrat polozenou otazku, aby nebyla spatne pochopena. Pro vetsinu klientu je soucasne zabepeceni naprosto dostacujici, nicmene: Chystate pro paranoidni klienty nejake doplnkove (klidne za priplatek) zabezpeceni jako sifrovane SMS ci kalkulacku? Rafter
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Jsme přesvědčeni, že naše zabezpeční je kvalitní, ale samozřejmě sledujeme vývoj technologií i požadavky našich Klientů - a jsme připraveni stále svoje služby rozšiřovat. 6.12.2007 17:43
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli- Myslím, že jste konkrétně neodpověděl na konkrétní dotaz: jak dlouho budete držet účty bez poplatků, nejedná se pouze o "zaváděcí" ceny? Odpovězte prosím konkrétně. Děkuji Honza S.
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Myslím, že se už opakuji: nebudeme měnit nulové poplatky u našich služeb. Co je s nulou, bude s nulou. Opravdu. Vážně. Skutečně. Je to tak. 6.12.2007 17:44
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím to je že banky na západ od našich hranic si neúčující žádné poplatky spojené s vedením účtu a u nás je tomu právě naopak? Děkuji a přeji hodně spokojených klientů! František
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Zeptejte se naší konkurence - my poplatky za vedení účtu nevedeme, protože k tomu nevidíme rozumný důvod. 6.12.2007 17:46
OTÁZKA: Hezký den. Jestliže část (větší) služeb plánujete zavést v příštím roce (popř. později) jak to bude s jejich možností rozšíření ke stávajícím účtům? Nečekají nás tam nějaké administrativní poplatky? M. Hudec
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Jako že pro aktivaci zahraničních plateb byste musel zaplatit? Ne, nic podobného vás skutečně nečeká. Nové služby budou mít nový ceník, ale nijak se netýkají současných smluv. 6.12.2007 17:48
OTÁZKA: ZDRAVIM, ziji ve Velke Britanii a mam ucet u jedne nejmenovane banky v CR, kam posilam penize z anglickeho uctu, kazda takova transakce me stoji kolem cca 350 CZK, proto me zajima, kolik zaplatim u Vas za prevod ze zahranici v mene GBP? Dekuji HONZA
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, v současné době neumožňujeme zahraniční platby, to je plánované na první polovinu příštího roku. Možná pro vás může být zajímavou informací, že v průběhu příštího roku otevře mBank své pobočky také ve Velké Británii a Irsku. Jsme si tedy jistí, že naši nabídku jen stěží kterákoliv z českých bank překoná :) 6.12.2007 17:54
OTÁZKA: Dobry den, mel bych par dotazu ohledne eMax sporiciho uctu(ne mKonta): 1. Na kolik ruznych cisel uctu je z nej mozne odesilat penize? 2. Je mozne z nej odesilat trvane prikazy, inkaso, SIPO? 3. Platebni karta k tomutu uctu je s magnetickym prouzkem, cipova, nebo kombinovana? 4. V ceniku je polozka "Nepovoleny debetni zustatek je urocen sazbou ..." , co tato polozka znamena? Nox
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, 1) můžete využít pouze jednu šablonu - jedno číslo účtu (tu ovšem můžete kdykoliv změnit - zdarma), 2) nikoliv, to už by se skutečně nejednalo o spořící účet, 3) platební karta je s magnetickým proužkem (ale v budoucnu připravujeme i čipové karty), 4) do nepovoleného debetního zůstatku se můžete dostat v podstatě jen teoreticky, např. pokud nebude mít na eMAXu 5 Kč a objednáte si výpis v papírové formě (vznikne nepovolený debet 20 Kč). 6.12.2007 17:57
OTÁZKA: Jsem vaším novým klientem a při prvním slavnostním přihlášení na váš web mne jímá hrůza. Připomíná mi rok 1997. Žádné speciální nabídky, nic zajímavého, pouze stav účtu NULA. .-) Kdy s tím plánujeme něco udělat. Karel Huleš
Sergiusz Najar ODPOVĚĎ: Dobrý den, věříme, že primární je pro naše Klienty funkcionalita a rychlost. Mnoho jiných Klientů je rádo, že je "neotravujeme" desítkami obchodních sdělení, reklam a vtíravých nabídek. Stav účtu NULA - to už je na vás, abyste s tím něco udělal :) My zaručujeme, že na rozdíl od konkurence se z vaší nuly nestane záporné číslo... 6.12.2007 18:00
zpět na osobnost