Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Odbornice: Naučme se pracovat s generací Y. Budeme ji potřebovat

Na generaci Y si manažeři firem stěžují. Mladým lidem se podle nich nechce pracovat. Nemají ale jen jiný pohled na zaměstnání, jiné priority a očekávání? Partnerka DMC management consulting Markéta Šimáková radí, jak s generací Y pracovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pár jich znám. Myslí si, že sežrali svět, a blbí jsou jako tágo - nejsou schopni si přečíst ani čtyřstránkový text a porozumět jeho obsahu (natož pak jej nastudovat). Internetové články jsou hold kratší :-) P.S. Nejlepší jsou ti, z těch ekonomek :-P

0 0
možnosti

Nebude lepší zavést "pracovní" dobu 10 hod. týdně a zaměstnavatel by měl povinnost splnit všechny jejich přání? Rovněž by zaměstnavatel neměl být tak "staromódní" a lpět na praktických znalostech a pracovních výkonech a od toho teprve odvíjet výši platu a hlavně akceptovat závislost na internetu a jejich vrtochy a nálady. Slovo práce bych taky zrušil, je to pro ně moc stresující ;-D

2 0
možnosti

"přicházejí se spoustou nových nápadů a inovací, na jejichž realizaci jim záleží"

Komu nezáleží na realizaci jeho nápadů a inovací? Z vlastní zkušenosti vím, že pokoušet se něco měnit ve firmě je bláhovost - všichni jsou na něco zvyklí, a měnit to prostě nebudou. Takže už se nic měnit nesnažím, protože narážet neustále na stěnu nezájmu a odporu člověka prostě omrzí.

1 0
možnosti

problém dnešní mladé generace je v absenci "pokory" a spolehlivosti. Už od začátku mají přehnané nároky na výhody, přičemž pokud jsou čerstvě ze školy, tak nejsou ochotni začít od píky a vypracovat se.

4 0
možnosti

Jestli to nebude tim, ze mladi maji predstavu ze po skole chytnou hned nejlepe home office za 50 000,- ze na ne vsichni cekaji a v realu se jim makat nechce. A ze ti starší, ve kterych muzou videt vzor, zacinaly od nuly uz nevidi

1 0
možnosti

Me vzdy pobavi reci, ze kazdy musi zacit od nuly. Od nuly zacinaji casto lemplove, schopni lide ziskaji praxi uz behem studii.

1 4
možnosti

O37n81d68r37a 57P47e95š87e95k

29. 3. 2017 22:00

Uvědomme si, že jsou profese a pozice, kde prostě nejde změnit to že tam musí být 8 hodin (recepční, dispečer, atd...). Ale je spousta pozic, kde to jde, jen se musí chtít. Je to jen o tom, těm lidem věřit. Platit je za odpracovanou práci a ne za (ne)odpracované hodiny. Já můžu byt uklízet 20 minut, ale taky 5 hodin, když to bude třeba a výsledek za těch 5 hodin může být klidně i horší než za těch 20 minut (A dostanu za to víc peněz? no kde je logika?). A to je o čem je tu řeč. Nikdo neřiká, že mezi námi nejsou flákači,ale rozhodně to neni většina, spíš naopak, tak nám sakra jenom věřte, ti kdo to udělali toho rozhodně nelitujou.

S pozdravem váš Miléniál.

4 1
možnosti

D45a36v90i20d 37P30e23š36e16k

29. 3. 2017 21:32

Spousta prispevku ukazuje spise na nepochopeni generace Y jako zamestnancu a take mozna i jako klientu.

Ja se do teto generace take radim a ihned po VŠ jsem nastoupil do zamestnani. Prizpusobit se zabehnutym kolejim mi dalo hodne zabrat a narovinu rikam, ze do nich nikdy nevjedu, nejsou nastaveny na dnesni dobu. Zamestnavatel si me pochvaluje a zaroven krouti hlavou nad tim proc se nechci prizpusobit na 100%.

Moje vysvetleni je, ze jsme studovali a zili v dobe, kdy u nas probihala pocitacova revoluce (podobne jako prumyslova v 19. stol.) a museli jsme na to reagovat velice rychle a uciili se za pochodu, protoze predchozi generace nasich rodicu nam s pocitaci, mobily a tim ohromnym mnozstvim informaci proste pomoci nemohla. Nasi rodice shodili nesvobodu, bariery a jejich zivotni styl byl prace-domu (Tv)-spat. My si najednou zacali uvedomovat, ze komunikace je pres PC i tel mnohem rychlejsi ucinejsi. Jednani s klienty, proc neni 50% na pobocce a 50% pres media? Media sjou plosna a nase generace to ovlada, ale zamestnavatele ne a to je to nepochopeni a takto vznika konfliktni situace. Generace Y neni lina, naopak my jsme ochotni byt na Pc i telefonu klidne 12hod denne, ale kdyz zakaznik nevola nebo nepise, tak chceme mit ten cas pro sebe a sve zaliby. Nepracujeme z kancelari, ale odkudkoli a ted je to vyhoda nebo nevyhoda?

8 1
možnosti

Ještě bych dodal mimo obchody a služby ta dělnická 8h pracovní doba přesně, píchačky a kontrola odseděného času místo množství splněných úkolů

2 0
možnosti

Bohužel generace Y opravdu nechce moc dodržovat pravidla... Ano jsou pracovní pozice, kde to jde, ale ne každý může být zalezlý v kanclu a nebo být projektový manažer:-)

Bohužel moje zkušenost je hodně špatná... Pokud po této generaci při práci s klienty chcete důslednost a dodržení pracovní doby, pač otevírací dobu si opravdu nezměníte podle potřeby generace, tak je ohen na střeše...

1 0
možnosti

O98n26d54r70a 86P47e66š25e49k

29. 3. 2017 22:03

Jako její zástupce si troufnu tvrdit, že jsme ochotni dodržovat pravidla, co mají smysl. My nejsme tupí idioti, co hloupě následují co jim kdo nakváká. Pokud má něco smysl, tak to budem taky dodržovat. Pokud to pro nás nemá smysl, tak to dělat prostě nebudem. Aspoň tak to dělám já...

2 1
možnosti

Vse je otazka trhu. Pokud firmy budou hledat kvalitni lidi (a ti existuji) tak jim bude muset neco nabidnout. Za almuznu a vojensky pracovni rezim dnes schopni pracovat nebudou. Bohuzel firmy misto kvality a ferovych podminek jsou cestou nizkych nakladu s tim ze zakazniky se s nizkou kvalitou prace nejak vyrovnaji. Je to celkem dobre videt ve sluzbach, potkat kvalitniho prodavace nebo cisnika je dnes vzacnost. Nejak se vzilo ze to muze delat kazdy a podle toho to dnes i vypada. Pritom jsou podniky kde umi lidi zaplatit, cena sluzeb neni nizka a presto maji plno zakazniku (napr. Cafe Imperial).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Každá koruna je dobrá. Které spořicí a termínované účty vynesou nejvíc

9. dubna 2024

Česká národní banka snížila v březnu základní úrokovou sazbu o pět desetin procentního bodu na 5,75...

Mně se nic nestane, pojišťovna mi nic nedá. Pět mýtů o životním pojištění

12. dubna 2024

Životní pojištění má podle statistik uzavřené každý druhý Čech. Vyplývá to z dat České asociace...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K výrobě krmiv pro psy a kočky ho přivedla náhoda. Dnes vyváží i do Asie

13. dubna 2024

Vyrábět granule a konzervy pro psy a kočky původně neměl vůbec v plánu. Napadlo ho to až v...

Kdy lidé odmítají fakta a proč pravda často prohrává, vysvětluje psycholog

15. dubna 2024

Schopnost hledat či nacházet pravdu stojí v uvažování lidí většinou až na druhém místě. Proč lidé...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Děti ve finančně-vědomostní soutěži uspěly. Jak byste ji zvládli vy?

14. dubna 2024

Česká bankovní asociace spolu s Evropskou bankovní federací uspořádala letos již osmé národní kolo...

KOMENTÁŘ: Majetkový test je otvírání Pandořiny skříňky

16. dubna 2024

Stát chce začít provádět u žadatelů o sociální dávky majetkový test. Má to opodstatnění: Dávky ze...

Jaro na burzách: akcie dál jedou, dluhopisy ale brzdí

16. dubna 2024

První čtvrtletí skončilo další posunem cen akcií nahoru. I letošní březen přinesl akciovým trhům...

Kdy lidé odmítají fakta a proč pravda často prohrává, vysvětluje psycholog

15. dubna 2024

Schopnost hledat či nacházet pravdu stojí v uvažování lidí většinou až na druhém místě. Proč lidé...

KVÍZ: Děti ve finančně-vědomostní soutěži uspěly. Jak byste ji zvládli vy?

14. dubna 2024

Česká bankovní asociace spolu s Evropskou bankovní federací uspořádala letos již osmé národní kolo...