Cílem spolupráce je obohacení obsahu sekce pojištění a představení Zürich Pojišťovny, významného světového poskytovatele finančních služeb, české internetové veřejnosti.
Zürich Pojišťovna tento týden také spustila novou podobu své internetové prezentace - najdete ji na adrese www.zurich.cz. Kvalitní zpracování, decentní, avšak nápaditá grafika stojí rozhodně za návštěvu. Nová podoba webu patří jednoznačně k tomu lepšímu, co ve finanční sféře na českém internetu najdeme.
Zürich Pojišťovna, organizační složka v České republice, je součástí mezinárodního koncernu Zurich Financial Services, který poskytuje na celém světě širokou škálu pojišťovacích produktů a služeb klientele z řad jednotlivců, podnikatelů a velkých místních i nadnárodních společností.
Po téměř padesátileté politické a ekonomické stagnaci, která postihla mnohé středoevropské a východoevropské země, mohla společnost Zurich obnovit své dřívější působení v České republice a začít tak přispívat k vytváření moderního českého trhu s pojištěním.
Ačkoliv na tomto trhu v České republice panuje poměrně silná konkurence, Zurich pojišťovna věří, že instituce s dlouholetou tradicí, silným finančním zázemím a spolehlivými službami si zde najde své místo. "Rozhodli jsme se proto zvýšit povědomí o naší společnosti mezi českými klienty, kteří hledají solidní zabezpečení svých pojistných zájmů," říká Zuzana Boháčová z Zurich Pojišťovny.
V roce 1996 se začala Zürich Pojišťovna výrazněji prosazovat na místním trhu. Specializovala se na vybraná průmyslová odvětví se záměrem poskytovat spolehlivé a profesionální služby na nejvyšší úrovni. "Naším cílem je poskytovat kompletní pojišťovací služby, které jsou citlivě voleny tak, aby odpovídaly situaci jednotlivých společností, nově se utvářejícím vlastnickým vztahům a měnícím se tržním podmínkám. Usilujeme o vytvoření postupů a druhů služeb, které lze přizpůsobit individuálním potřebám každého z našich klientů.
Naše práce spočívá především v tom, že definujeme rizika a specifické požadavky na pojištění pro jednotlivé obchodní společnosti a poskytujeme pojistné krytí podle individuálních potřeb našich klientů. Nabízíme širokou paletu produktů a služeb, zejména politiku řízení rizik, poradenské služby a činnosti směřující k prevenci, jelikož nám stejnou měrou leží na srdci prevence škod pomocí odpovídajících opatření. Tuto naši činnost považujeme za klíčovou - je prokázáno, že i v případech, kdy pojistné krytí bylo vhodně zvoleno, způsobí pojistná událost podniku vždy určité škody, které nelze vyloučit. Věříme, že v tomto ohledu sdílíme se zákazníkem společný cíl: maximalizovat zisky a minimalizovat ztráty. Jinými slovy, člověk musí být vždy připraven na nepředvídatelné," uzavírá Zuzana Boháčová.
Jak se Vám nový web Zürich Pojišťovny líbí?