Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se manažerky komunikace Všeobecné stavební spořitelny KB

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 4. března 2004 do 12:19

OTÁZKA: Jaké to je, být v pozici tiskové mluvčí a obhajovat nepříjemné změny, na které jsou klienti právem namíchnutí a ještě se k tomu usmívat? Chce to silný žaludek? Anonym
OTÁZKA: V mnoho vyjádřeních (a dokonce i konkrétně vašich) zaznělo, že VSSKB musí poplatkem za vedení úrokového zvýhodnění "korigovat" pro VSSKB nepříznivý vývoj sazeb.. Dovedete si představit situaci, že jako klient uzavřete pětiletý termínovaný vklad s pevným úrokem a v průběhu jeho trvání někdo začne strhávat poplatek za "moc vysoký úrok"? kamil
OTÁZKA: Jak je mozne, ze selhavaji Vasi zamestnanci pri vyrizovani uveru? Konkretne se mi stalo, ze mi byl uver zamitnut, protoze pry nesplnuji bonitu. Nakonec se ukazalo, ze chybovala pracovnice VSS KB, protoze nezapocitala nemocenskou, ktera byla samozrejme prilohou.... Jeji arogance byla neskutecna, ani se neomluvila. Vznikla mi jejim rozhodnutim skoda radove v tisici korunach (uver vyrizovala maklerska firma, ktera vse spocitala korektne bez nejmensi chybicky). Stejne tak jsem letos neobdrzel vypis z uctu - mame u Vas jako rodina dva uvery. Neni vubec jednoduche se dovolat na Vasi centralu k uverovym pracovnicim - nikdo to tam nebere (ani pres ustrednu ani pres provolbu). Az snad na desaty pokus jsem se "nekam" dovolal, p. Jandova vsak jiz byla velmi ochotna a vse prikladne vyridila. Nez jsem se vsak dozvedel, kdo to ma na starosti, to byl celkem vykon hodny profesionalniho sportovce. Vse se odehralo naposledy vcera. O provolanych castkach nebudu ani mluvit o nakladech (mobil/pevna linka - (jedna se o mezimesto), a na konci se ozve zaznamnik s uplne jinym jmenem, nez kam volam (cisla overeny na listinach a na ustredne). Nechcete se nad timto pripadem zamyslet a vyvodit z toho dusledky? Nebo jsem jen svetla vyjimka? Jakub
OTÁZKA: Chi zeptat,proč jste zavedli nové poplaty" za evidenci úrokového zvýhodnění" nebo jak se tomu přesně říká??Měníte pravidla uprostřed hry !!!Velice nesiriozní!! RM
OTÁZKA: "Při změně provozních nákladů je stavební spořitelna oprávněna jednostranně změnit výši úhrad za služby" citace z vašich Podmínek .. Může VSSKB doložit, že provozní náklady vzrostly za cca 4 roky několikanásobně stejně tak jako vzrostly poplatky za vedení účtu za uvedené období? Anonym
OTÁZKA: Dobry den, zajimalo by me, proc neni mozne zvysit cilovou castku smlouvy uzavrene za podminek zakona o stav. sporeni platneho do konce r. 2003, aniz bych byla nucena podepsat dodatek, ze pristupuji na podminky novely zakona ? Marketa
OTÁZKA: Chystáte alespoň nějaké pozitivní změny v nabídce Vašich služeb? Zatím mám pocit, že jste většinu klientů jen otrávili. Adam
OTÁZKA: Dobrý den, s manzelkou uvazujeme o stavbe rodinneho domku. Nase predstava je dle nabidky stavebni firmy cca v cene od 1,9 - 2,3 mil. Kč. Nasetreno mame cca 200.000. Umi Vase stavební sporitelna resit i financovani takovehoto pripadu, nebo je to uz spise na hypoteku ? Pavel Ostrava
OTÁZKA: Proč si spořitelny pro sebe stavějí velké paláce a tyto náklady pak promítají na vrub klientů? Nebylo by lepší normální sídlo a nižší poplatky? Tydlidát
OTÁZKA: Jak postupuje VSSKB v případě reklamace poplatku za "vedení úrokového zvýhodnění? bedřich
OTÁZKA: Rád bych věděl za jakých podmínek se dostanu na úrok z úvěru 3 %? Lukáš
OTÁZKA: Dobrý den, mám pocit, že u nás zatím příliš nefunguje spolupráce v rámci finančních skupin. Spořitelna, hypoteční oddělení banky a banka samotná spolu příliš nekomunikují, každý má zájem hrabat se jen ve svém písečku (a netýká se to pouze finanční skupiny KB ale i ostatních). Spousta klientu by však například ráda využila kombinace hypotéky a úvěru ze stavebního spoření a očekávala by, že například materiály, které předloží spořitelně už nebude muset předkládat hypotečnímu oddělení banka a naopak. Kdy se konečně dočkáme pozitivních změn i v této oblasti? Jarmilka
OTÁZKA: Jak mi VSSKB může účtovat poplatek za vedení úrokového zvýhodnění v době, kdy vůbec není jisté, že mi nějaké úrokové zvýhodnění poskytnete?! Navíc mi opakovaně vaši prodejci nabízejí "výhodný" úvěr.. Pokud bych tedy nabídku na úvěr nyní přijal, žádné úrokové zvýhodnění mi nepřipadne a přesto mi předem poplatek účtujete! karel
OTÁZKA: Chtěl bych si koupit byt asi za dva miliony. Satvební spoření mám dvě, každé na 250 000 korun, kdybych chtěl, myslím že už bych si mohl vzít úvěr, mám na každém něco přes 120 000 korun. Dále bych mohl použít asi dalších 100 000 korun. Chybí mi tedy 1 400 000 korun. Doporučujete mi v tomto případě Stavební spoření, nebo raději hypotéku? Jsem sám, rodinu nemám, ale tak do pěti let by mohla být. Plat mám 20 000 korun čistého, dluhy žádné. Zdá se mi, že vzít si stavební spoření na skoro milion a půl bude drahé. Pavel
OTÁZKA: Dobry den, pokud by jste zacali urocit nove smlouvy treba 4%, budou ucastnici se starsimi smlouvami (urocenymi treba 2%) dostavat nejakou kompenzaci napr:180Kc/rok za urokove znevyhodneni? Ales
OTÁZKA: Važená paní manažerko komunikace VSS KB, jak je možné, že volám-li na vaši zákaznickou linku mohu sluchátko držet libovolně dlouhou dobu a NIKDO se na druhé straně linky neozve? Toto je situace, do níž jsme se dostal naposledy minulý týden - třikrát po sobě mi vyzváněcí tón došel až na sám konec časového limitu... Pavel
OTÁZKA: co si myslíte o nehorázných částkách za zvýšení cílové částky nebo poplatky které si účtujete za vedení účtu. Vždyt mi vám poskytujeme naše peníze a musíme platit správní poplatky. jan
OTÁZKA: Čím mě přesvědčítet, abych si uzavřel smlouvu o stavebním spořením právě u vás a ne třeba u lišky nebo buřinky? Pavel
OTÁZKA: okud já, jako klient, nesouhlasím s poplatkem za vedení úrokového zvýhodnění (kdo to kdy slyšel) a obrátím se na vás s žádostí o jeho nezaúčtování, vyhovíte mi? Nespokojený klient
OTÁZKA: V novém zákoně o stav. spoř. poslanci nechali prostor pro eventuelní zavedení srážkové daně z úroků, která je zatím 0%. Kdy myslíte, že tyto "daňové prázdniny" skončí a úroky budou zdaněny stejně jako v bankách? Petr
OTÁZKA: Dobrý den. Rád bych se Vás zeptal, jestli při navýšení cílové částky u smlouvy z roku 2002 dojde ke změně úrokové sazby z vkladu (nyní 3% p.a.) a podmínek pro stanovení data přidělení (mám zájem o úvěr ze stavebního spoření). Stanas
OTÁZKA: Dobrý den, jedna nejmenovaná stavební spořitelna vyplatila otci mé dcery (13 let) její stavební spoření proti vůli matky (i dcery) po skončení 5-letého cyklu. Je toto morální a správné? Děkuji. Agnes
OTÁZKA: Nemyslíte si, že vaše spořitelna uvaluje na klienty nejvyšší poplatky ze všech spořitelen? 300 Kč za vedení účtu, 180 Kč za úrokové zvýhodnění a 30 Kč za výpis. Když se to sečte, je to 510 Kč za rok!!! Přitom Wustenrot si účtuje jen polovinu!! Proč jste napříkald posílali lidem váš časopis za deset korun aniž byste se ráčili zeptat, jestli o to stojí? A co ty ostatní vysoké poplatky: za uzavření smlouvy, za uzavření úvěrové smlouvy, za předčasné zrušení smlouvy. Můžete to prosím nějak vysvětlit? Děkuji za odpověď. Petr Soukup, Praha Anonym
OTÁZKA: Jaka stavebni sporitelna ma podle vas dnes pro klienty nejlepsi produkty? Kde byste si vy osobne zalozila ucet pro sporeni a kde byste si vzala uver? Dekuji. Jana S. Anonym

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.